abc 68 Report post Posted September 24, 2017 Czy dochodza do Was w tej chwili (w dniu dzisiejszym) maile z dns.pl? Np. te z linkami po zleceniu transferu lub te potwierdzajace rejestracje domeny/opcji? Pytam, poniewaz do mnie nie dochodza na zaden adres e-mail. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted September 24, 2017 (edited) Wiem że w ostatnich dniach były z tym problemy (zgłoszenia od Klientów, przestoje w transferach z łaparek), ale w tej chwili sprawdziłem dla trzech domen i wszystkie maile doszły. Jeśli chodzi o maile z potwiwerdzeniami transferu, to można zlecić ponownie z poziomu panelu. Innych (potwierdzenia rejestracji) nie da się niestety ponowić. Edited September 24, 2017 by pb Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted September 24, 2017 Podobno IP nasku trafiło czarną listę, więc hosty korzystające z RBL-ów mogły te maile odrzucać. W tej chwili sprawdziłem w multi-rbl i nie widzę tego IP, więc albo już zostało usunięte, albo jest w jakichś egzotycznych, w każdym razie warto próbować ponawiać wiadomości. Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted September 24, 2017 Dzieki za informacje. Niestety, do mnie nadal zadne maile z dns.pl nie dochodza... Ponawianie wiadomosci "transferowych" tez na nic. Nie dochodza nawet maile o zmianie abonenta. Po prostu nagle zero maili systemowych z NASK. Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted September 24, 2017 Myślę ze powinieneś skontaktować się z firmą obsługującą pocztę, aby sprawdzili czy nie wycinają tego IP: 195.187.242.198, może jeszcze nie zsynchronizowali RBL-i, a może problem jest zupełnie inny. Może warto też napisać do NASK? Share this post Link to post Share on other sites
abc 68 Report post Posted September 25, 2017 Dziś skontaktowałem się z NASK, to mnie poinformowali, że nie udzielą mi żadnej odpowiedzi, bo nie rozmawiają z klientami indywidualnymi i że jest to sprawa rejestratora (mimo, że przecież wiadomo, że maile wysyłane są z ich serwera...). Powiedzieli, że najwyżej mogę podać szczegółowe dane to złożą skargę na rejestratora... no to podziękowałem, bo nie chcę przecież składać żadnej skargi. To mnie odesłali z powrotem do rejestratora. Jedyne co udało mi się wyprosić to mail ze słowem "TEST" na mój adres z info@dns.pl. Doszedł. Ale to przecież o niczym nie świadczy, bo zapewne automat@dns.pl ma inny serwer wychodzący... Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted September 25, 2017 To może napisz do rejestratora i podaj konkretne operacje, dla których nie doszły maile, a rejestrator zgłosi żeby te konkretne maile sprawdzili? Jeśli odbiły się przez rbl, to powinni to mieć w skrzynce albo logach. Share this post Link to post Share on other sites