Jump to content
domanpw

Wypłata z Escrow.com.

Recommended Posts

Witam,

mam problem z weryfikacją konta bankowego w serwisie Escrow.com.

 

Będę chciał wypłacić środki z konta, a podczas podawania konta bankowego, w rubryce przeznaczonej na  IBAN , pojawia się komunikat,

że numer  może mieć tylko 27 znaków.

 

Pomożecie ?????

 

 

Edited by domanpw

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Polsce IBAN ma 28 znaków, napisz żeby poprawili oprogramowanie i podaj im numer konta w mailu żeby nie czekać aż poprawią. ;-)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, pb napisał:

W Polsce IBAN ma 28 znaków, napisz żeby poprawili oprogramowanie i podaj im numer konta w mailu żeby nie czekać aż poprawią. ;-)

 

Zgłosiłem im ten fakt.Zobaczymy jak to rozwiążą.Dziękuję!!

 

Przy okazji jeszcze jedna sprawa.

Jest to moja pierwsza transakcja w Escrow.com.Czy transakcja samej sprzedaży może być zrealizowana, jeżeli występują powyżej opisane problemy i tym samym moje konto nie jest w pełni utworzone/zweryfikowane ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę że jeśli kupujący wpłaci kasę, a Ty przekażesz domenę, to nie ma przeszkód, wypłata nie jest obowiązkowa. ;-)

A tak serio to nie wiem, raz tylko korzystałem z tego serwisu jako sprzedający i wypłacałem na paypal. Teraz jak się zalogowałem, to widzę że niby nie jestem zweryfikowany, więc może wtedy były inne wymagania. (Ale mimo to pozwala mi rozpocząć nową transkcję, nie próbowałem jednak przejść całego formularza, może gdzieś tam dalej by mnie zatrzymało.)

Edited by pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

5 minut temu, pb napisał:

Myślę że jeśli kupujący wpłaci kasę, a Ty przekażesz domenę, to nie ma przeszkód, wypłata nie jest obowiązkowa. ;-)

A tak serio to nie wiem, raz tylko korzystałem z tego serwisu jako sprzedający i wypłacałem na paypal. Teraz jak się zalogowałem, to widzę że niby nie jestem zweryfikowany, więc może wtedy były inne wymagania. (Ale mimo to pozwala mi rozpocząć nową transkcję, nie próbowałem jednak przejść całego formularza, może gdzieś tam dalej by mnie zatrzymało.)

 

Dziękuję za pomoc.Zobaczymy co zrobi z tym support.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×