Skocz do zawartości
nazwapl

[PRACA] Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

Promowane odpowiedzi

 

 logo_20lat.jpg.7c2584e5ff3ef0eb4239397acab49da9.jpg

 

 

Firma nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen, świadczenia usług hostingowych i VPS. To także lider w dostarczaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają i przyspieszają  rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie. Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. W ciągu 20 lat istnienia firmy z usług nazwa.pl skorzystało już 1 000 000 klientów, rejestrując 3 500 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych.

 

Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient – usługodawca.

 

Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Kraków/Rzeszów

 

Jeśli jesteś osobą, która z entuzjazmem i zaangażowaniem będzie rozwiązywała problemy techniczne Klientów i chcesz pracować w zespole pasjonatów branży IT, to nie czekaj dłużej i aplikuj!

Do Twoich zadań będzie należało

  • mailowa obsługa Klientów w zakresie technicznym, sporadycznie poprzez inne kanały komunikacji (telefon, livechat)
  • wsparcie w drobnych pracach technicznych przy sprzęcie serwerowym oraz konsumenckim,
  • bezpośrednia obsługa Klientów w biurze handlowym,
  • udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie Klientów o   postępach w rozwiązywaniu ich problemów,
  • techniczne wsparcie merytoryczne dla osób pracujących w Dziale Obsługi Klienta,
  • analiza i rozpatrywanie spraw typu ‘abuse’.

Wymagania:

  • sprawnie poruszasz się w konsoli systemu Linux,
  • potrafisz czytać ze zrozumieniem dokumentację w języku angielskim,
  • jesteś osobą samodzielną,
  • posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
  • możesz pochwalić się doświadczeniem na podobnym stanowisku w firmie działającej w zakresie technologii internetowych,
  • bardzo dobrze znasz zasady pisowni języka polskiego,
  • jesteś dyspozycyjny oraz otwarty na nowe wyzwania, to właśnie na Ciebie czekamy!

Twoim dodatkowym  atutem będzie

  • znajomość branży domenowej i hostingowej,
  • umiejętność interpretacji logów oraz działania protokołów (SMTP, POP3/IMAP,SSL etc.),
  • tworzenie prostych zapytań SQL (MySQL/PostgreSQL),
  • podstawowa umiejętność pisania skryptów,
  • wiedza na temat instalacji i konfiguracji środowiska Linux,
  • znajomość wyrażeń regularnych,
  • umiejętność instalacji i konfiguracji CMS (Joomla, Wordpress, Drupal),
  • znajomość technik wirtualizacji,
  • doświadczenie w technicznej obsłudze Klienta,
  • obsługa popularnych systemów ticketowo-projektowych.


 W zamian zaoferujemy Ci pasjonującą, pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze, nowoczesne biuro w niedalekiej odległości od centrum, możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych szkoleniach czy konferencjach, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz pracę na pełen etat.

Jeżeli uważasz, że to właśnie Ty jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i chcesz dołączyć  do naszego zespołu prześlij nam swoją aplikację na adres: praca@nazwa.pl z tematem wiadomości:

"Młodszy Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta – 190318D".

Prosimy o dodanie poniższej klauzuli w każdej wysłanej aplikacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez nazwa.pl sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych także po zakończeniu tego procesu, dla potrzeb kolejnych prowadzonych rekrutacji".

puchar.jpg.faf040fbbb53e81e362f488455052886.jpg

 

Edytowane przez nazwapl

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz



×