kreatiff 11 Report post Posted March 20, 2018 (edited) Ile czasu musi minąć po zainicjowaniu transferu domeny od rejestratora A do rejestratora B, by inicjacja tego transferu została anulowana i można było zainicjować nowy transfer od rejestratora A do rejestratora C? Czyli nie klikam w link potwierdzający transfer domeny wysłany automatem z NASK. Czy w takim wypadku (zainicjowany, ale jednak zaniechany transfer domeny) następuje resetowanie kodu authinfo na jakiś inny? Edited March 20, 2018 by kreatiff Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted March 20, 2018 24 minuty temu, kreatiff napisał: Ile czasu musi minąć po zainicjowaniu transferu domeny od rejestratora A do rejestratora B, by inicjacja tego transferu została anulowana i można było zainicjować nowy transfer od rejestratora A do rejestratora C? 5 dni 24 minuty temu, kreatiff napisał: Czy w takim wypadku (zainicjowany, ale jednak zaniechany transfer domeny) następuje resetowanie kodu authinfo na jakiś inny? Nie wiem inni się wypowiedzą. 1 Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted March 20, 2018 Wygaśnięcie ani anulowanie transferu nie powoduje resetu kodu authinfo. 1 Share this post Link to post Share on other sites
kreatiff 11 Report post Posted March 20, 2018 Pytanie dodatkowe, czy rejestrator może sobie inicjację transferu wznawiać sam z siebie zaraz po wygaśnięciu pierwotnego terminu 5 dni? Share this post Link to post Share on other sites
pb 2,626 Report post Posted March 20, 2018 Po wygaśnięciu transferu, może być natychmiast zlecony kolejny transfer. Tyle od strony technicznej. Czy "rejestrator może sobie wznawiać", to już raczej kwestia ustaleń/regulaminu. 1 Share this post Link to post Share on other sites
kreatiff 11 Report post Posted March 20, 2018 (edited) A jeszcze jedno, można ten okres 5 dni skrócić poprzez anulowanie transferu (czyli, że rejestrator docelowy na prośbę abonenta anuluje transfer) i wówczas od ręki jest możliwy kolejny transfer do zupełnie innego rejestratora? Czy nie ma takiej opcji i raz zainicjowany, ale niezrealizowany transfer oznacza 5 dni przerwy w jakichkolwiek transferach (poza tym jednym, który został zainicjowany)? Edited March 20, 2018 by kreatiff Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted March 20, 2018 Godzinę temu, kreatiff napisał: A jeszcze jedno, można ten okres 5 dni skrócić poprzez anulowanie transferu (czyli, że rejestrator docelowy na prośbę abonenta anuluje transfer) i wówczas od ręki jest możliwy kolejny transfer do zupełnie innego rejestratora? Jest taka możliwość. Poczytaj tutaj: klik 1 Share this post Link to post Share on other sites
kreatiff 11 Report post Posted March 20, 2018 (edited) Dziękuję @vul, @pb Czyli ktoś mi gdzieś nadal w kulki leci, bo nowy transfer (do rejestratora C) nie jest możliwy, mimo tego, że rejestrator B w moim przykładzie twierdzi, że stary transfer został anulowany. Edited March 20, 2018 by kreatiff Share this post Link to post Share on other sites