Skocz do zawartości
szogun

Pozyskaj klientów z ContentNinja.pl | Rabat 10% dla userów z Di.pl

Promowane odpowiedzi

Dla użytkowników Di.pl przygotowaliśmy 10% rabatu na nasze usługi. W dużym skrócie - nasze działania polegają na pozyskiwaniu dla Twojej firmy nowych klientów z Internetu. Ponadto zwiększamy widoczność strony w sieci w efektywny sposób, który przekłada się na zwiększone zainteresowanie usługami lub ofertą Twojej działalności.

Głównym naszym narzędziem jest content marketing, który wykorzystujemy efektywnie dzięki naszym specjalistom oraz narzędziom, jak np. Ahrefs, Moz, czy Buzzsumo. Oprócz przygotowywania samych treści, w trakcie zajmujemy się również ich dystrybucją (np. w kanałach płatnych - Facebook, własnych - zaplecza, pozyskanych - inne strony) i link buildingiem.

Przed przystąpieniem do realizacji kampanii nasi Klienci mają wgląd do przygotowanej strategii oraz jej harmonogramu. Co kwartał wysyłamy natomiast raport o naszych działaniach oraz % wyznaczonego KPI. W tym czasie stale opiekujemy się narzędziem promocji oraz wprowadzamy elementy ulepszające, np. wskaźnik konwersji (poprzez czynne analizowanie). 

Jeśli nie masz strony internetowej - nie przygotujemy dla Ciebie wizytówki, a stronę, której zadaniem będzie sprzedaż. Jeśli posiadasz stronę internetową - przeprowadzimy jej audyt i zasugerujemy ewentualne korekty, które przyczynia się do lepszego odbioru strony u klientów oraz konwersji głównych celów biznesowych (np. lead, sprzedaż, kontakt tel.).

9Hy2yuW.png

Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie: https://contentninja.pl
Cennik dostępny jest pod adresem: https://contentninja.pl/#price
 

Nie zobowiązujemy klientów żadnymi umowami tylko dobrymi efektami :) - rozliczamy się na podstawie comiesięcznych FV, w każdej chwili istnieje możliwość zrezygnowania z naszych usług. Przykładowe case studies dostępne na naszym blogu. W razie pytań - zapraszam.

Dane kontaktowe:
info@contentninja.pl
+48 579 066 963

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

domeny internetowe


  • Najnowsze posty na forum

    • Nie widzę związku.     Czyli kupujący muszą nam zapłacić dużo bo my dużo zapłaciliśmy? Nie no spoko. Przekonanym. Oto moje 100 000 złotych.
    • Poczytaj wyroki Sądu Polubownego ds. Domen Internetowych. Są bardzo ciekawe i może one Cię przekonają. Dlatego, że moich domen nie dostałem za darmo, ale płacąc za nie pośrednikom. Obserwuję uważnie cały rynek wtórny i szacuję, że niektórzy z nas wydają nawet kilkanaście tysięcy złotych co miesiąc u pośredników, czyli głównie Aftermarket i Premium. Mamy dokładać ze swoich innych działalności, o ile takie w ogóle prowadzimy, czy może mamy zarabiać kasę, którą inwestujemy w kolejne domeny, twardo negocjując z chętnymi na nasze domeny?
    • Cześć, Dziś podczas sprawdzania informacji o domenach za pomocą narzędzia whois lookup wyświetla mi błąd "request limit exceeded", czy ktoś z Was wie i mógłby mnie poinformować jakie są dzienne czy godzinowe limity sprawdzania?
    • Bo już to robią. Ludzie czepiają się DD, a przecież Aftermarket i Premium również niejako handlują rezerwacjami. Sami sprawdźcie, jaki status mają domeny, które w Aftermarket są wystawione na aukcji po przechwyceniu, albo jaki status ma niby przechwycona przez Premium dla Was domena. Dla leniwych od razu podpowiem, że w obu przypadkach są to rezerwacje.
    • Wg Ciebie to wstyd, a wg firmy to nie ma znaczenia. Firma robi milionowe obroty, a Ty pucujesz się na forum o domenach jakie to domeny są zajebiste.   Zadzwoń proszę do jakiejś firmy i im powiedz, że wyglądają jak gość w dresie i mokasynach w Bentleyu. Na pewno ich przekonasz i zapłacą Ci żądaną kwotę.   Nie mamy żadnego solidnego argumentu, żadnych badań, wykresów ani nic co mogło by potwierdzić tezę, że domena jest ważna i przynosi firmie jakieś wymierne korzyści (poza wizerunkowymi - a i do tego trzeba firmy przekonywać). Wszystko na czym się opieramy to nasze subiektywne zdanie, doświadczenie i kółko wzajemnej adoracji.    Ktoś z was w ogóle potrafi powiedzieć dlaczego jego domena tyle kosztuje? Potraficie cokolwiek pokazać w tym temacie klientowi kiedy klient was zapyta "A dlaczego to tyle kosztuje?"? Mieliśmy tu już aparatów, którzy schodzili z 100000 do 2000 PLN w negocjacjach z jednym klientem i to nie są odosobnione przypadki. Domena jest warta tyle ile ktoś jest w stanie za nią zapłacić, a nie tyle ile wy sobie będziecie za nią życzyć - o tym to chyba bardzo dużo osób już zapomniało.   I nie próbujcie mi proszę wmawiać wartości domen bo ja naprawdę nie chce o tym tutaj wypisywać. To forum o domenach, zajmujemy się tym, sprzedajemy je i wartość każdy określa swoich domen samemu. Staram się jedynie przedstawić wam (w sposób może niezbyt dyplomatyczny) tego jak to może działać po drugiej stronie.   Pozdrawiam cieplutko Lateralus
    • Już za 2h koniec aukcji. 
    • Ty to wiesz, ja to wiem, i wie o tym jeszcze kilkaset może kilka tysięcy osób  w tym kraju. A reszta? Reszta ma glęboko gdzieś na jakiej domenie firma sprzedająca np. Ferrari ma swoją stronę. Nikt się nad tym głębiej nie zastanawia bo i po co?
      Dlatego właśnie ów brak świadomości powoduję że domeny sprzedają się coraz wolniej...
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Statystyki użytkowników

    • Użytkowników
      18206
    • Najwięcej online
      20372

    Najnowszy użytkownik
    crediteonline
    Rejestracja
×