Jump to content
Tobi

nowy.aftermarket.pl

Recommended Posts

Mam pytanie do AM: czy dałoby się dodać taką funkcję, w której użytkownik samemu decyduje, kiedy dostanie przypomnienie SMS o kończącej się aukcji? Rozumiem, że dla oszczędności zostało tylko jedno powiadomienie, ale 2h wcześniej? Człowiek przez ten czas zdąży zapomnieć o aukcji. Przynajmniej mi zdarzyło się już tak kilka razy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, damien napisał:

Mam pytanie do AM: czy dałoby się dodać taką funkcję, w której użytkownik samemu decyduje, kiedy dostanie przypomnienie SMS o kończącej się aukcji? Rozumiem, że dla oszczędności zostało tylko jedno powiadomienie, ale 2h wcześniej? Człowiek przez ten czas zdąży zapomnieć o aukcji. Przynajmniej mi zdarzyło się już tak kilka razy.

 

Mowisz i masz :-P https://www.aftermarket.pl/User/AuctionNotify/

 

2062207388_Zrzutekranu2019-07-4o21_57_01.png.c735458056fe741e1c0febdc5ef4c367.png

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 7.06.2019 o 12:22, Noname napisał:

 

Prosze o przeslanie mi PW z trescia tego spamu. 

 

14 godzin temu, Noname napisał:

 

Mowisz i masz :-P

 

Serio ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Lateralus
11 minut temu, damien napisał:


Wow, jestem pod wrażeniem! Dzięki!

 

Ja miałem ustawione SMS i eMail, a o Skaner.pl że się aukcja skończyła dowidziałem się z czatu di.pl...

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, Lateralus napisał:

 

Ja miałem ustawione SMS i eMail, a o Skaner.pl że się aukcja skończyła dowidziałem się z czatu di.pl...

 

To dobrze się złożyło, przynajmniej nie kupiłem jej ani ja, ani Ty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa Wam poprawienie AM ?

U mnie rejestracja domen leży tak samo jak sprawdzenie dostępności.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem, czy to jakiś błąd spowodowany gruntownymi zmianami w Aftermarket, ale domena, na którą otrzymałem wczoraj ofertę, nie jest już na moim koncie. Nie tylko ona zniknęła z mojego konta, ale również nie ma na moim koncie śladu po tej otrzymanej ofercie, jakby ktoś próbował zacierać ślady... Strony https://www.aftermarket.pl/Negotiation/Seller/Accept/?id=, https://www.aftermarket.pl/Negotiation/Seller/Offer/?id= i https://www.aftermarket.pl/Negotiation/Seller/Close pokazują mi taki komunikat: 

image.thumb.png.ea058322661eecefe2ee1ff9c210a62e.png

 

Mieliście taki przypadek? We whois ostatnia zmiana była parę miesięcy temu, więc formalnie ciągle ja jestem abonentem tej domeny, ale nie mam jej na koncie w Aftermarket, a na giełdzie wygląda ona tak:

image.thumb.png.fec5d9e116b8a06b2c51f09a165d85dd.png

 

Edited by Domenatorix
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 24.07.2019 o 14:22, Domenatorix napisał:

Nie wiem, czy to jakiś błąd spowodowany gruntownymi zmianami w Aftermarket, ale domena, na którą otrzymałem wczoraj ofertę, nie jest już na moim koncie. Nie tylko ona zniknęła z mojego konta, ale również nie ma na moim koncie śladu po tej otrzymanej ofercie, jakby ktoś próbował zacierać ślady... Strony https://www.aftermarket.pl/Negotiation/Seller/Accept/?id=, https://www.aftermarket.pl/Negotiation/Seller/Offer/?id= i https://www.aftermarket.pl/Negotiation/Seller/Close pokazują mi taki komunikat: 

image.thumb.png.ea058322661eecefe2ee1ff9c210a62e.png

 

Mieliście taki przypadek? We whois ostatnia zmiana była parę miesięcy temu, więc formalnie ciągle ja jestem abonentem tej domeny, ale nie mam jej na koncie w Aftermarket, a na giełdzie wygląda ona tak:

image.thumb.png.fec5d9e116b8a06b2c51f09a165d85dd.png

 

 

Pisales ticketa? Jesli tak prosze podeslij mi jego numer na PW :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 26.07.2019 o 23:09, CzarnyElo napisał:

Ciekawa sprawa, czy została sensownie wyjaśniona??

Rozmawialem z dzialem supportu i nie kojarza sprawy dlatego wziac czekamy na ticket :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Noname napisał:

Rozmawialem z dzialem supportu i nie kojarza sprawy dlatego wziac czekamy na ticket :)

Sprawa rozwiązana. Sprawdzałem nie tam, gdzie trzeba :blush:. Mój błąd :blush:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyświetlają się Wasze oferty? Mi po wpisaniu adresu przy każdej wyskakuje błąd:

 

ERR_CONNECTION_REFUSED

 

EDIT: już działa...

Edited by CzarnyElo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kiedy AM ustawia domyślne rekord MX (mail.mailerhost.net) dla domen skierowanych na swoje DNS (ns1.aftermarket.pl, ns2.aftermarket.pl) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam takie pytanie do kolegów, może samo AM się wypowie...

Czy jest możliwa sytuacja że user który od kilkunastu dni, ma zablokowane kont z powodu nie opłacenia wylicytowanych na aukcjach domen, jest w stanie przedłużać domeny które ma na swoim koncie ?

Chodzi o usera AM, który ma ponad -300 rating i jest wykreślany z wszystkich aukcja, a domeny które posiada na koncie o tym samym nicku są przedłużane na kolejny rok. Teoretycznie to nie możliwe bo ma zablokowane konto do momentu opłacenia tych nieopłaconych aukcji, więc jakim cudem opłaca te przedłużenia ?

Wydaje mi się że to dość ciekawe zagadnienie...

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, sebastian0000 napisał:

Mam takie pytanie do kolegów, może samo AM się wypowie...

Czy jest możliwa sytuacja że user który od kilkunastu dni, ma zablokowane kont z powodu nie opłacenia wylicytowanych na aukcjach domen, jest w stanie przedłużać domeny które ma na swoim koncie ?

Chodzi o usera AM, który ma ponad -300 rating i jest wykreślany z wszystkich aukcja, a domeny które posiada na koncie o tym samym nicku są przedłużane na kolejny rok. Teoretycznie to nie możliwe bo ma zablokowane konto do momentu opłacenia tych nieopłaconych aukcji, więc jakim cudem opłaca te przedłużenia ?

Wydaje mi się że to dość ciekawe zagadnienie...

 

Podeslij wiecej szczegolow do nas na kontakt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, że jest to możliwe. Nie zwalnia to rejestratora z odpowiedzialności względem klienta. Nie ma co tutaj szeptać za kulisami. Regulamin NASK ponad wszystkim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minut temu, FlashT napisał:

Oczywiście, że jest to możliwe. Nie zwalnia to rejestratora z odpowiedzialności względem klienta. Nie ma co tutaj szeptać za kulisami. Regulamin NASK ponad wszystkim.

Co masz na myśli ? Mógłbyś rozwinąć myśl ?

Jeśli user nie ma środków na koncie to jak AM może pobrać mu środki za przedłużenie tych domen ?

No chyba że user ma ustawione automatyczne odnawiani tych domen i faktycznie są one odnawiane, a ujemne saldo usera jest powiększane o koszt tych przedłużeń... Bo może kiedyś user wpłaci jakieś środki.

Innej możliwości nie widzę.

A jeśli tak faktycznie jest, to jest to z pewnością nie fair wobec userów którzy opłacają wszystko w terminach.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety trzeba rozdzielić działalność rejestratora od pozostałych i nie ma takiej opcji, żeby przez inną działalność (nie związaną z NASKiem - czyli aukcje) uniemożliwić odnowienie domeny prawowitemu właścicielowi. Chyba nie do końca rozumiesz co to znaczy być "rejestratorem". Może wystarczy przeczytać regulamin :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minut temu, FlashT napisał:

(...)nie ma takiej opcji, żeby przez inną działalność (nie związaną z NASKiem - czyli aukcje) uniemożliwić odnowienie domeny prawowitemu właścicielowi.

I wszystko jasne...

Z AM dostałem informację w podobnym kontekście... (blokowana jest "część usług").

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, szmiko said:

Kasa się musi zgadzać.

 

Nie chodzi o kasę tylko prawa abonenta. Nie możesz uniemożliwić komuś odnowienia domeny bo ci nie zapłacił za inną usługę. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×