Jump to content
Tobi

nowy.aftermarket.pl

Recommended Posts

Nie wiem jak Skrill, ale PayPal i tak ma wszystkie nasze dane, bo weryfikacja PayPala odbywa się za pomocą konta bankowego. Pewnie brak wypłat na PayPayla i Skrilla wynika z braku popularności tych platform i niechęci kodowania techników ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czemu ale domena wolna u innych rejestratorów w AM figuruje jako zajęta do przechwycenia, pomimo iż WHOIS wskazuje że jest wolna jak wolny elektron.
Czym to jest spowodowane???

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Bazyli napisał:

Nie wiem czemu ale domena wolna u innych rejestratorów w AM figuruje jako zajęta do przechwycenia, pomimo iż WHOIS wskazuje że jest wolna jak wolny elektron.
Czym to jest spowodowane???

 

 

Bóg tak chciał!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Tron napisał:

Przechwyć ją zobaczymy czy skasują  40zl :D

 

Już  regnąłem...u innego rejestratora...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najwyraźniej historia lubi się powtarzać bo z kolejną domeną to samo...Domena wolna a w AM zajęta i dostępna tylko do przechwycenia...
To jakiś nowy sposób dorabiania w celu pokrycia kosztów promocji 1% ???
:P

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem o tym parę dni temu. Skala problemu poraża jak sprawdzasz domeny przy masowej rejestracji. Około 30-40% domen ma KŁAMLIWY status. Jak widać nikomu to nie przeszkadza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błąd został poprawiony. Nie wiem tylko czy w przypadku tej konkretnej domeny czy pozostałych również. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Macie tak jak ja, że w nowym systemie przy odrzucaniu oferty automatycznie zamykacie negocjacje tym samym całkowicie odcinając klientowi możliwość złożenia innej oferty, a nawet kontaktu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, CzarnyElo said:

Macie tak jak ja, że w nowym systemie przy odrzucaniu oferty automatycznie zamykacie negocjacje tym samym całkowicie odcinając klientowi możliwość złożenia innej oferty, a nawet kontaktu?

automatycznie to sie nie dzieje, przynajmniej ja mam tak, ze moge wybrac 

 

edit: nawet jezeli juz tak zrobiles, to mozesz dac klientowi mozliwosc ponownej negocjacji skladajac nowa kontroferte

Edited by hans_2000

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, hans_2000 napisał:

automatycznie to sie nie dzieje, przynajmniej ja mam tak, ze moge wybrac

Właśnie. Nie wierzę, że to mogłoby nastąpić „samo z siebie”.

 

Zamykanie negocjacji to bardzo ciekawa funkcja i temat do głębszych analiz, ale jak już zauważyłem, nie wszyscy klienci są świadomi, jakie konsekwencje może nieść za sobą zamknięcie negocjacji. Moi klienci jeżeli zamykają negocjacje, to najczęściej od razu po otrzymaniu ode mnie pierwszej kontroferty i gdy po pewnym czasie składają mi ponowną ofertę, to ja zamykam negocjacje i niech sobie czekają do usranej śmierci na ich wznowienie, bo ja nie będę zgadywał, kiedy będą gotowi na poważne negocjacje.

Także pamiętajcie: Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubańczykom :D.

Edited by Domenatorix

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Bazyli napisał:

Błąd został poprawiony. Nie wiem tylko czy w przypadku tej konkretnej domeny czy pozostałych również. 

 

Tak, dziekujemy za info na PW - aktualizacja juz dzis zostala wdrozony na produkcje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 16.09.2019 o 19:20, CzarnyElo napisał:

Macie tak jak ja, że w nowym systemie przy odrzucaniu oferty automatycznie zamykacie negocjacje tym samym całkowicie odcinając klientowi możliwość złożenia innej oferty, a nawet kontaktu?

Co masz na myśli? Przy odrzucaniu oferty, masz możliwość, czy kupujący będzie mógł składac dalsze propozycje, czy nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy da się włączyć pokazywanie ilości złożónych ofert na domenie wystawionej na sprzedaż?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem odnośnik do "Skontaktuj się ze sprzedającym" powinien być bardziej wyeksponowany np. jako przycisk obok" Złóż ofertę"

Share this post


Link to post
Share on other sites

w przeciągu 40 dni miałem 3 (nieudane na szczescie) próby logowania na konto z zagranicznych ip.

zauważył ktoś coś takiego?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, panh napisał:

w przeciągu 40 dni miałem 3 (nieudane na szczescie) próby logowania na konto z zagranicznych ip.

zauważył ktoś coś takiego?

U mnie na daną chwilę bez żadnych akcji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponawiam wniosek o przywrócenie działu "Szukam domeny", a wywalenie "Pożyczki społecznościowe" - jako zaśmiecającego stronę główną.

  • Like 3
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to jest z VATem gdy sprzedaje firma z UE a klient prywatny jest z PL?

Może ktoś z kolegów ma doświadczenie?

Premium ładnie opisało, w AM pozostają domysły.

oczywiście nie dostałem odpowiedzi z tzw: supportu

Edited by Czyzis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może nie do wszystkich dotarła pewna nowa funkcjonalność. Mianowicie dotychczas było tak, że po wpisaniu:

http://nazwa_użytkownika.amportfolio.pl/ mieliśmy podgląd portfolio danego użytkownika pomimo np. zaznaczenia "nie pokazuj odnośnika do portfolio", co mijało się trochę z celem, jak ktoś nie chce ujawniać światu swoich skarbów.

 

Od teraz można pod tym adresem wejść w ustawienia portfolio https://www.aftermarket.pl/Selling/Portfolio/ i odznaczyć "Pokaż stronę portfolio".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×