FlashT 299 Report post Posted May 24, 2019 Codziennie przez miesiąc do wygaśnięcia AfterMarket wysyła 2 wiadomości - jedną, że domena "niedługo" wygasa, drugą z już rozpoczętym procesem płatności. Brak ustawienia, żeby powiadomienia nie przychodziły tak często, albo tak wcześnie, pozostawia jedynie opcję wyłączenia ich całkowicie. Proponuję coś z tym zrobić, bo oczywiste jest, że ludzie zaczną te powiadomienia wyłączać, a z czasem zaczniecie tracić klientów. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted May 24, 2019 Ja to po prostu oznaczam jako spam w skrzynce (w Premium.pl też) i wywalam raz w tygodniu. Share this post Link to post Share on other sites
FlashT 299 Report post Posted May 24, 2019 No ja też, ale chyba nie o to chodzi, żeby AfterMarket ostatecznie wylądował na czarnej liście. Share this post Link to post Share on other sites
FlashT 299 Report post Posted June 11, 2019 Co ciekawe nadal mnie spamują powiadomieniami o tym, żebym zapłacił za domenę, którą już dawno przeniosłem do siebie Share this post Link to post Share on other sites