oyer 4 Report post Posted June 17, 2019 (edited) Cześć Mam problem z odzyskaniem pieniędzy (nadpłaty) od rejestratora domen, w serwisie http://gnum.pl ReTop Internet Solutions Gądziak Miłosz Masanów ul. Młynik 3, 63-405 Sieroszewice NIP: 6222559403, REGON: 301845693 +48 669394838 biuro@retop.pl Od marca 2019 roku nie mogę doprosić się o zwrot nadpłaty w kwocie 493,35 zł. Na początku Miłosz Gądziak napisał, że zwrotu dokonuje raz w miesiącu 10 dnia miesiąca, a potem nie przyjmował już telefonów i nie odpisywał na emaile. Taka sytuacja trwa do dziś. Czy możecie podpowiedzieć w jaki sposób mogę odzyskać swoje pieniądze? Edited June 17, 2019 by oyer Share this post Link to post Share on other sites
FlashT 299 Report post Posted June 17, 2019 Zgłoś to do NASK Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted June 17, 2019 1 godzinę temu, FlashT napisał: Zgłoś to do NASK A co NASK ma wspólnego z tym długiem? NIC !!! Share this post Link to post Share on other sites
Guest Lateralus Report post Posted June 17, 2019 2 godziny temu, FlashT napisał: Zgłoś to do NASK A po co się rozmieniać na drobne? Od razu do Europejskiego Trybunału Praw Człowieka! Share this post Link to post Share on other sites
retop 3 Report post Posted June 18, 2019 Problem został rozwiązany. W wielu przypadkach zwroty nadpłat są problematyczne ze względu na konieczność odprowadzania podatków... Klienci księgują fv a następnie żądają zwrotu nadpłaty. W tym przypadku problem wynik z wadliwego funkcjonowania starej wersji serwisu za co najmocniej przepraszam. Share this post Link to post Share on other sites
Maku Maku 310 Report post Posted June 19, 2019 masz tupet gościu... Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted June 19, 2019 (edited) 11 godzin temu, retop napisał: Problem został rozwiązany. W wielu przypadkach zwroty nadpłat są problematyczne ze względu na konieczność odprowadzania podatków... Klienci księgują fv a następnie żądają zwrotu nadpłaty. W tym przypadku problem wynik z wadliwego funkcjonowania starej wersji serwisu za co najmocniej przepraszam. I przez wadliwy system Wasz klent musiał czekać 3 miesiące na zwrot swoich pieniędzy? Kpisz czy sobie jaja robisz? W imię czego klient miał ponosić odpowiedzialność za Wasze błędy??? Az rodzi się pytanie czy oddaliście mu te pieniadze z należnymi odsetkami....Ale myslę że nie bo i po co skoro sam się nie upomniał... Edited June 19, 2019 by Bazyli Share this post Link to post Share on other sites
FlashT 299 Report post Posted June 19, 2019 Dnia 17.06.2019 o 19:50, Bazyli napisał: A co NASK ma wspólnego z tym długiem? NIC !!! Właśnie ma. Każdy rejestrator jest zobowiązany do bycia uczciwym względem klientów. Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted June 19, 2019 3 godziny temu, FlashT napisał: Właśnie ma. Każdy rejestrator jest zobowiązany do bycia uczciwym względem klientów. Uczciwości wymaga się od wszystkich. Nie tylko od firm rejestrujących domeny. Gdyby to była sytuacja związana z niewykonaniem usługi rejetracji lub przywlasczeniem pieniedzy wplaconych na rejestrację to i owszem ale tu zachodził inny przypadek. 1 Share this post Link to post Share on other sites
FlashT 299 Report post Posted June 19, 2019 Nie jestem pewien czy jesteś rejestratorem, ale jeśli tak, to wiesz co NASK może względem Ciebie w takim przypadku Share this post Link to post Share on other sites
retop 3 Report post Posted June 23, 2019 (edited) NASK ma wpływ na jakość utrzymywanych domen a nie na sprawy księgowe. Z mojej strony najszczersze przeprosiny. Serwis jest napisany od nowa i posiada już odpowiednie wsparcie techniczne czego z pewnością brakowało. Mimo tak wielu negatywnych opinii będziemy robić wszystko aby odbudować zaufanie u obecnych i nowych klientów. Edited June 23, 2019 by retop Share this post Link to post Share on other sites