Kangur 1,649 Report post Posted April 30, 2008 Może za wcześnie na to pytanie, ale jaki procent opcji kończy się zmianą abonenta ? W innym wątku Michau zaproponował takie statystyki ale nie uzyskał odpowiedzi http://www.di.pl/index.php?showtopic=9681&hl=endrju Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted April 30, 2008 "Średnia skuteczność opcji" > a jaka skuteczność jest dostateczna, czyli wychodzimy na zero, a jaka jest dobra, czyli daje zakładany zysk. To wynika wprost ze wzoru :-) Zależy od tego, jaką średnio cenę otrzymujesz za domenę. Jeśli za domenę z opcji otrzymujesz średnio 30 zł, to powinieneś mieć skuteczność 100%. Jeśli 300 zł, to wystarczy 10%. Jeszcze trzeba w tym uwzględnić cenę rejestracji domeny, oczywiście. Uważam, że opcje zakładane są pod wpływem pędu, i duża ich część to niezbyt rozsądne posunięcie. Ja zakładam opcje pod wpływem metodologii Oczywiście że duża ich część to niezbyt rozsądne posunięcie, ale czasami zdarzają się takie sytuacje że spada domena której by się nikt nie spodziewał. Średnio wychodzi więc dobrze, a tylko to się liczy. Share this post Link to post Share on other sites
Andro 152 Report post Posted April 30, 2008 (edited) taka zabawa statystyką: przy jakiej cenie opcji opłacało by się założyć opcje na wszystkie sensowne domeny o wartości od 200 zł w górę, takich może być przykładowo do 150-200 tys., oraz o wartości od 100 zł, a takich to może być ze 300-400 tys. taki szacunek, z powietrza, ok. 30% to zupełne niewypały, ok. 30% o wąskim zastosowaniu, np. tylko dla pojedynczych firm, ok. 40% o określonej wartości, powiedzmy od 100 zł, jeżeli ktoś widzi to inaczej chętnie poznam punkt widzenia, gdyż jest to szacunek jak w hazardzie ps. zakładanie opcji zaczyna coraz bardziej przypominać hazard Edited April 30, 2008 by Andro Share this post Link to post Share on other sites