cannot 490 Report post Posted October 22, 2019 Często spotykacie się z takim zachowaniem klient? Ostatnio miałem kilka ofert, na każdą z nich złożyłem kontrofertę i żadna nie została zaakceptowana ani odrzucona, nie było też innych ofert ze strony kupujących. Moje kontroferty po prostu wygasły. Jak to u Was wygląda? Przyznam, że mnie to nieźle w k u r w i a i dotyczy zazwyczaj 0 kont. Czy problem leży po stronie kupujących czy może systemie negocjacji AM? Share this post Link to post Share on other sites
kK 53 Report post Posted October 22, 2019 37 minut temu, cannot napisał: Często spotykacie się z takim zachowaniem klient? Ostatnio miałem kilka ofert, na każdą z nich złożyłem kontrofertę i żadna nie została zaakceptowana ani odrzucona, nie było też innych ofert ze strony kupujących. Moje kontroferty po prostu wygasły. Jak to u Was wygląda? Przyznam, że mnie to nieźle w k u r w i a i dotyczy zazwyczaj 0 kont. Czy problem leży po stronie kupujących czy może systemie negocjacji AM? u mnie podobnie 1 Share this post Link to post Share on other sites
DilerDomen 53 Report post Posted October 22, 2019 @cannot A czy to nie były oferty od jednej i tej samej osoby? Ludzie sa różni. Niektórzy są chyba tylko zainteresowani ceną danej domeny. Po forum można też wywnioskować, że następuje napływ nowych inwestorów, którzy póki co bardziej lubują się w nowych rejestracjach, ale może i nastąpiły próby odkupienia przez nich Twoich domen, a że ceny były dla nich za wysokie to odpuścili negocjacje. Dopóki nic nie kupią (d2d, aukcja czy przechwycenie) to ich konta będą wygładały na nowe (0). Mnie bardziej martwiły te cykliczne awarie AM, podczas których żadna z ofert się nie wyświetlała. Mam nadzieje, że w tym roku już żadnych awarii nie będzie. Pozdrawiam 2 Share this post Link to post Share on other sites
przemowild 1,026 Report post Posted October 22, 2019 W moim przypadku klienci zwykle proponują tyle ile maksymalnie mogą wydać na domenę, rzadko dochodzi do negocjacji - więc najczęściej albo od razu przyjmuję ofertę jeśli jest sensowna albo ją odrzucam bez dalszego komentarza, bo moje kontroferty spotykały się z dokładnie takim samym odzewem jak twoje. Właściwie to wydaje mi się, że klient częściej składa nową ofertę ( gdy pierwsza jest odrzucona), niż akceptuje kontrofertę. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
Rumen 114 Report post Posted October 22, 2019 Na ostatnie 20 negocjacji z różnymi osobami: 40% (8) - kontroferta wygasła 30% (6) - kontroferta odrzucona 20% (4) - domena opłacona 10% (2) - domena nieopłacona Także podobnie. Share this post Link to post Share on other sites
dragosas 57 Report post Posted October 22, 2019 Podobna sytuacja. Osobiście uważam, że do poprawy jest UI/UX serwisu w zakresie prezentacji stanu negocjacji. Obecny układ, jak dla mnie, może powodować problem - często info o negocjacjach są po prostu domyślnie nie widoczne. Składający ofertę, gdy przychodzi kontroferta może jej po prostu nie zauważyć. A powiadomienie mailowe jest niewystarczające. AM sądzę, że powinno pomyśleć może o bardziej wyraźnych notyfikacjach, że jest kontroferta. Również właścicielom AM powinno zależeć na sprzedaży, w końcu dostają prowizję. 6 Share this post Link to post Share on other sites
cannot 490 Report post Posted October 22, 2019 2 godziny temu, DilerDomen napisał: @cannot A czy to nie były oferty od jednej i tej samej osoby? Nie, były to oferty od różnych osób. 52 minuty temu, dragosas napisał: Podobna sytuacja. Osobiście uważam, że do poprawy jest UI/UX serwisu w zakresie prezentacji stanu negocjacji. Obecny układ, jak dla mnie, może powodować problem - często info o negocjacjach są po prostu domyślnie nie widoczne. Składający ofertę, gdy przychodzi kontroferta może jej po prostu nie zauważyć. A powiadomienie mailowe jest niewystarczające. AM sądzę, że powinno pomyśleć może o bardziej wyraźnych notyfikacjach, że jest kontroferta. Również właścicielom AM powinno zależeć na sprzedaży, w końcu dostają prowizję. Może i faktycznie, brak reakcji na kontrofertę może być spowodowane prezentacją stanu negocjacji. W moim przypadku, są to zazwyczaj osoby z 0 kontem - pewnie świeże i nieobyte do końca z giełdą AM a tym bardziej z procesem negocjacyjnym. 2 Share this post Link to post Share on other sites
polo333 74 Report post Posted October 24, 2019 Też tak mam, zerowy odzew po kontrofercie i ma to miejsce podejrzanie często. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted October 24, 2019 wg mnie najslabszym ogniwem w negocjacjach jest "wąż kieszeniowy" ;P Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted October 29, 2019 Przeanalizowalismy ilość kontroofert, jakie nowi użytkownicy pozostawiają bez odpowiedzi Wzielismy pod uwagę ten rok (od momentu przejscia na nowy AM) i analogiczny czas ale w starej wersji serwisu. Jakie sa wyniki? Wspolczynnik odpowiedzi na odpowiedzi zarówno w starym jak i nowym serwisie jest praktycznie taki sam - wynosi ~25%. 1 1 Share this post Link to post Share on other sites
dragosas 57 Report post Posted November 6, 2019 Dnia 29.10.2019 o 21:35, Noname napisał: Przeanalizowalismy ilość kontroofert, jakie nowi użytkownicy pozostawiają bez odpowiedzi Wzielismy pod uwagę ten rok (od momentu przejscia na nowy AM) i analogiczny czas ale w starej wersji serwisu. Jakie sa wyniki? Wspolczynnik odpowiedzi na odpowiedzi zarówno w starym jak i nowym serwisie jest praktycznie taki sam - wynosi ~25%. Taka mała sugestia - jeśli odpalenie nowego AM nie przyniosło zmiany współczynnika odpowiedzi na kontrofertę to czy nie jest to jednak argument za wprowadzeniem zmian w serwisie aby ten wskaźnik podnieść? Uważam, że dla szczególnie nowych użytkowników, interfejs nie informuje wystarczająco wyraźnie, że ktoś otrzymał kontrofertę. Wystarczyłaby na początek prosta notyfikacja np. "dzwoneczku". Czy rozważaliście np. testy A/B aby porównać czy po zmianach notyfikacji o kontrofertach porównać wyniki odpowiedzi? 5 Share this post Link to post Share on other sites