Jump to content
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Najnowsze posty na forum

    • @Czyzis zrozum proszę, w każdy biznes wpisane jest ryzyko, czym ryzyko jest większe tym zwykle możesz zarobić większe pieniądze (ale również stracić) szczególnie w przypadku gdy jesteś pierwszym który podjął to ryzyko. Tak było np. z BC którego nikt nie znał. Ci co weszli w to pierwsi zarobili naprawdę ogromne pieniądze. Natomiast dzisiaj jest większa szansa iż je stracisz niż zarobisz a szczególnie naiwnym myśleniem jest iż będą to miliony takie jak zyskali Ci co zainwestowali w to pierwsi.   Tak więc nie oczekuj konkretnych liczb i pewności, bo gdy jest pewność i konkretne liczby jest ogromna konkurencja, albowiem jest wiele ludzi którzy mają większy bądź mniejszy kapitał i nie mają zupełnie żadnego pomysłu co z nim zrobić. Ci ludzie chętnie inwestują swoje pieniądze w coś pewnego przy minimalnym ROI.    
    • Nierozumiesz tez realiów kultury postkomunistycznej, gdzie zamiast slepo wierzyc trzeba po prostu sprawdzic.  Na pewno technicznie wiele rzeczy da sie zweryfikowac ale te NASK-owe broszurki niebwyjasniaja detali, trzeba by je prownac z konkretnymi danymi.    Warto tez sprawdzic czy zmiana abonenta to sprzedaz.  Jak widzisz to nie takie oczywiste. 
    • @Czyzis    Nie rozumiem dlaczego na siłę chcesz przeforsować swoje zdanie wklejając do tego tabelę która ma się nijak do tego o czym rozmawiamy. Tak czy owak po raz kolejny jesteś w błędzie. Spieszę Ci wytłumaczyć dlaczego:   Kazdy abonent ma swój numer identyfikacyjny a zmiana nawet całego adresu nie ma wpływu na ilość abonentów a tym bardziej jednej litery. Ponadto do utworzenia nowego/zmiany abonenta używa się innych komend niż do edycji.    Natomiast Przemek @pb mógłby podać tutaj realne dane odnośnie zapewne małego % użytkowników którzy dokonują wirtualnej zmiany abonenta bez rzeczywistej zmiany właściciela domeny.   Tak więc @Czyzis nie posądzaj o naiwność innych jeśli sam nie masz wystarczającej wiedzy w danym temacie, zamiast tego zapytaj a rozmowa będzie o wiele ciekawsza i na wyższym poziomie.    
    • https://www.dns.pl/cykl_zycia_domeny_pl   TAKIE STANY DOMENY ODROZNIA NASK Rejestracja dozwolona dozwolona niedozwolona niedozwolona niedozwolona Odnowienie niedozwolona niedozwolona dozwolona dozwolona niedozwolona Transfer do innego rejestratora niedozwolona niedozwolona dozwolona dozwolona niedozwolona Zmiana delegacji niedozwolona niedozwolona dozwolona niedozwolona niedozwolona Zmiana abonenta niedozwolona niedozwolona dozwolona niedozwolona niedozwolona Rezygnacja niedozwolona       Aby sie upewnic warto zapytac osobe, ktora przygotowuje te dane do raportu.  Fakty sa takie, ze zmiana abonenta to moze byc nawet zmiana jednego znaku w danych abonenta, a co jesli te zmiany sa wprowadzane co jakis czas przez samego rejestratora? Poprzez np usluge ukrycia danych abonenta? Oraz na wiele innych sposobow? Poprosze o poprawienie jesli jest inaczej, ale tak to wyglada i nie sadze by NASK chcial tak precyzyjnie podawac fakty, bo moga nie byc tak atrakcyjne jak piekny falsz.    Wspolczuje Tobie naiwnosci, niewiele sie zmienia na rynku domen, dlatego nic oprocz oczywistosci nie dodam, ale Twoja sklonnosc do skrajnego optymizmu nie zmieni rzeczywistosci. 
    • @Czyzis    Nie pisałem o transferach a o zmianach abonentów, zarzucasz komuś iż jest niemądry a sam nie potrafisz znaleźć podstawowych danych w raportach NASK pisząc do tego bezsensowny komentarz z informacjami które wszyscy znają od lat. Oto fakty na które się powołałem:   https://dns.pl/sites/default/files/2019-05/NASK_Q1_2019_RAPORT.pdf Strona 9 "W pierwszym kwartale 2019 roku wykonanych zostało 33 067 zmian abonentów nazw domeny .pl."   https://dns.pl/sites/default/files/2019-08/NASK_Q2_2019_RAPORT.pdf Strona 9 "W drugim kwartale wykonano 23 664 zmiany abonentów nazw domeny .pl."   https://dns.pl/sites/default/files/2019-11/NASK_Q3_2019_RAPORT.pdf Strona 9: "Od początku lipca do końca września 2019 roku wykonano 26 005 zmian abonentów nazw domeny .pl"   Natomiast odnośnie wcześniejszego Twojego komentarza - koszt utworzenia strony znacznie spadł przez ostatnie lata i stał się znacznie prościejszy za sprawą WP i wszelakich szablonów i wtyczek. Budowanie marki na kogoś subdomenie to bardzo ale bardzo kiepski pomysł. Kiedyś było znacznie więcej darmowych miejsc których już dzisiaj nie ma. A co jeśli ktoś miał linki do tych stron ? Nie ma, zaczynasz od zera i od ostatnich pozycji w Google. Dlatego właśnie budowanie marki a nawet i wizytówki na swojej domenie ma największy sens. Bo za kilka lat gdy subdomena zniknie, poprzedni klient już nie trafi na Twoją stronę   @Alexis   Każdy w pewnym momencie swojego życia zarabia 1 milion - tyle iż nic mu z niego nie zostaje, więc nie widzę w tym absolutnie nic nadzwyczajnego. Co innego zarobić miliard - gdyż aby tego dokonać dla przykładu musisz zarabiać 100 milionów rocznie i to przez 10 lat.   Jeśli zaokrąglimy ZUS do 1,500 zł, a ktoś przez całe życie prowadzi DG okaże się iż samego ZUS-u zapłacił 1 milion w wieku 70 lat i dostał jakiś ochłap nazwany dla zmylenia emeryturą. Dlaczego właśnie ZUS jest obowiązkowy.   Nawet osoba zarabiająca minimalną krajową już po 30 latach pracy zarobi swój pierwszy milion z czego opresyjny system skarbowy zabierze połowę i kolejne 23% jako VAT.   A wracając do domen ....   Należy pamiętać iż na ROI ma wpływ nie tylko sposób i miejsce sprzedaży ale przede wszystkim sama nazwa domeny i jej cena. Tak więc skopiowanie przez konkurencję samego sposobu sprzedaży niewiele da. Znajomość trendów na rynku oraz możliwości finansowych klienta ma znacznie większy wpływ na sprzedaż. Tym bardziej iż mówimy o szybkich sprzedażach w ramach 1 roku, gdzie ROI będzie największe ze względu na niski koszt domeny. Tak samo więc to co się nie sprzedało powoduje znacznie niższe straty które z kolei mają wpływ na ROI.    
    • aktowka.pl   Domena generyczna - prosze o oferty: aktowka.pl   http://aktowka.pl  
    • Korrekta (literowka): czyli zwrot z inwestycji mam tylko 6,8%. To bardzo daleko od zwrotu x10, wiec nie 1.000%.
  • Oferty sprzedaży użytkowników

  • Member Statistics

    • Total Members
      18503
    • Most Online
      20372

    Newest Member
    elizarut
    Joined
×