grześko 5 Report post Posted May 14, 2015 U mnie też - niestety "samo się" zmieniło na os. fiz. Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted May 14, 2015 Już mnie to denerwuje... drugi razy ta sama sytuacja. Mianowicie: Jak tworzę transakcję escrow dla klienta, który nie ma jeszcze konta w serwisie to on po przejściu procesu rejestracji NIE może poprawnie wybrać deklaracji VAT a co za tym idzie nie może opłacić domeny poprzez "zasilenie konta przez szybkie płatności" bo system cały czas otwiera mu wybór deklaracji VAT... Dlaczego z tym wszystkim jest tyle problemów?! Już 2 raz od kilku dni muszę oczami świecić i tłumaczyć klientowi żeby zostawił (!) te szybkie płatności a dokonał wpłaty na dane, które widzi poniżej czyli na "Domain AfterMarket, LLC 16192 Coastal Highway Lewes " ... I teraz zgadnijcie czy klient jest ogólnie zadowolony czy jest zdziwiony takim obrotem spraw i zaczyna zadawać problematyczne pytania...? Proszę o pilne rozwiązanie tego problemu bo po prostu nie można bezstresowo pracować z takimi błędami. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Nice 59 Report post Posted May 16, 2015 Ponownie przestał do mnie docierać newsletter. Ktoś ma podobny problem? Share this post Link to post Share on other sites
krzysiekmat 45 Report post Posted May 17, 2015 Ja na chwilę obecną mam z nimi inny problem. Zarejestrowałem test domeny wczoraj. Dostałem potwierdzenie na email o rejestracji i oczywiście nie mam jej w panelu, we whois widnieje jako zarejestrowana jako test. Napisałem do nich na ticket ale oczywiście zero reakcji i żadnej odpowiedzi, czyżby aftermarket się kończył?, bo z tego co tutaj czytam to wygląda jakby serwis zaczynał padać. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Nice 59 Report post Posted May 17, 2015 Ja po dzień dzisiejszy nie otrzymałem żadnej informacji pomimo zarejestrowanego ticketu. Minęło już 24h - zero informacji zwrotnej. Wygląda na to, że AM, rzeczywiście boryka się z problemami technicznymi i z dnia na dzień jest coraz gorzej. Share this post Link to post Share on other sites
krzysiekmat 45 Report post Posted May 17, 2015 Chyba bardziej przeglądają to forum niż informacje i problemy pisane do nich na ticket, zaraz po napisaniu tutaj otrzymałem odpowiedź i sprawa została załatwiona dziwne to trochę nie wiem po co mają ten kontakt, może powinni wogóle utworzyć tutaj dział a tam zlikwidować kontakt całkowicie ludzie niepotrzebnie się denerwują. Share this post Link to post Share on other sites
anbial 41 Report post Posted May 17, 2015 13 maja 6 postów wyżej pisałem że AM znowu samoistnie zmieniło u mnie deklarację vat na osobę fizyczną. Minęło 4 dni i ponownie sytuacja się powtarza. Ręce opadają. Czy codziennie mam sprawdzać jakie są ustawienia? Cały czas czekam na wygenerowanie faktury za kwiecień, wyraziłem zgodę na wystawienie tej faktury z datą majową. Jak tak dalej AM będzie sam dokonywał zmian na moim koncie to obawiam się że ponownie zostanie wygenerowana niewłaściwa faktura. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Nice 59 Report post Posted May 20, 2015 5 dzień od zgłoszenia ticketu i cisza w eterze... Nie docierają do mnie nawet informacje o zarejestrowaniu nowej nazwy + info o wygasających domenach. Suabo. Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted May 20, 2015 5 dzień od zgłoszenia ticketu i cisza w eterze... Nie docierają do mnie nawet informacje o zarejestrowaniu nowej nazwy + info o wygasających domenach. Suabo. U mnie wszystko jest w normie. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Nice 59 Report post Posted May 20, 2015 (edited) U mnie wszystko jest w normie. Odpowiedzieli w tickecie na AM dwa dni temu, nie zauważyłem przez wzgląd, że przestałem otrzymywać jakiekolwiek info od AM na pocztę. Napisali tylko, że skontaktują się z adminami poczty i poinformują mnie o rezultatach ( już raz taka sama sytuacja miała miejsce ), sam ticket został zamknięty, więc ciekawe czy ktoś będzie o nim pamiętał. Korzystam z outlooka MS Office 2013, ale na serwer skrzynki pocztowej też nie docierają żadne informacje od AM, więc dziwna sprawa. Edited May 20, 2015 by Mr.Nice Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Tea 46 Report post Posted May 21, 2015 Klienci mi narzekają, że nie mogą się dodzwonić na infolinie bo nikt nie odbiera. Share this post Link to post Share on other sites
cannot 490 Report post Posted May 21, 2015 AM ostatnio daje d..... Same problemy. Nie ma co się dziwić, że klienci boją się kupować przez AM. Brak kontaktu i zmiany w fakturach. Mam nadzieję, że szybko się z nimi uporają. Share this post Link to post Share on other sites
krzysiekmat 45 Report post Posted May 29, 2015 AM ostatnio daje d..... Same problemy. Nie ma co się dziwić, że klienci boją się kupować przez AM. Brak kontaktu i zmiany w fakturach. Mam nadzieję, że szybko się z nimi uporają. Dokładnie po raz kolejny zarejestrowałem test domeny, otrzymałem potwierdzenie ale w panelu jej niema? Wysłałem ticket ale z doświadczenie wiem że informacja o tym napisana tutaj szybciej dotrze do nich, Niestety nie wróży to nic dobrego bo coraz więcej problemów mają z którymi sobie nie radzą. . Share this post Link to post Share on other sites
krzywykrzywy 3 Report post Posted May 29, 2015 Trochę porażka z tymi fakturami i samoczynnymi zmianami ustawień ale widzę, że wszyscy narzekają :/ Ja od 11 dni nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Wrzuciłem drugi ticket i też nic. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted May 29, 2015 @krzysiekmat: takie sytuacje z brakiem testu w panelu zdarzają się (bardzo rzadko, ale jednak) w przypadku np. jakiegoś chwilowego problemu z połączeniem z NASK, support odpowiedział na Pana wiadomość niezwłocznie po otrzymaniu @krzywykrzywy: proszę oczekiwać na odpowiedź księgowości Share this post Link to post Share on other sites
mdi 31 Report post Posted May 31, 2015 Czy aftermarket mógłby coś zrobić z powtarzającym się problemem samoczynnych zmian deklaracji vat ?! Dziś zauważyłem że system znów SAM zmienił mi deklaracje i znów bałagan w fakturach ! Pisaliśmy nie dawno w innym wątku o tym i nic się nie zmieniło, poprzednio wyjaśniano sprawę 30 dni, ciekawe jak długo zejdzie tym razem ! Potwierdzam i niestety problem nadal istnieje. Właśnie przed chwilą musiałem zmienić na drugą pozycję i mam nadzieję, że system wygeneruje prawidłowo faktury. Share this post Link to post Share on other sites
sebastian0000 177 Report post Posted June 1, 2015 Można wiedzieć, tak mniej więcej kiedy będzie możliwość pobrania faktur kosztowych ? Rano jedna była "w trakcie generowania" teraz zniknęła. Tymczasem AM "wisi" mi już 3 faktury, w tym jedną z kwietnia która ma być wystawiona w maju a tymczasem nie ma żadnej ! Share this post Link to post Share on other sites
Geekboy68k 192 Report post Posted June 1, 2015 Uważam, że cena minimalna powinna być widoczna na aukcjach. Nigdy nie rozumiałem idei jej ukrywania w aukcjach internetowych - w tych klasycznych takich zabiegów się nie praktykuje. Jestem zainteresowany? Minimalny próg jest dla mnie opłacalny? To biorę udział, a nie bawię się w jakieś podchody... Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted June 2, 2015 Uważam, że cena minimalna powinna być widoczna na aukcjach. Nigdy nie rozumiałem idei jej ukrywania w aukcjach internetowych - w tych klasycznych takich zabiegów się nie praktykuje. Jestem zainteresowany? Minimalny próg jest dla mnie opłacalny? To biorę udział, a nie bawię się w jakieś podchody... A ja uważam znów, że powinna być kompletnie zlikwidowana cena minimalna. Kompletny bubel i "odstraszacz". Główny z powodów dla których większość nie bierze udziału w takich aukcjach. Minimalny próg można zwyczajnie ustawić poprzez startową cenę i po kłopocie. Tak jak piszesz - to zabawa w podchody i nic więcej. Share this post Link to post Share on other sites
Geekboy68k 192 Report post Posted June 3, 2015 Możecie podziałać z organizacją nagłówków w mailingu: Nawet nie chcę sobie wyobrażać jak wygląda taka wiadomość w sytuacji, gdy ktoś wystawia 300, 400 czy 500 domen w pakiecie. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Geekboy68k 192 Report post Posted June 5, 2015 (edited) Fajnie by było, gdyby istniała możliwość zmiany parametrów aukcji (zmiana ceny minimalnej/startowej) tuż po jej wystawieniu, tj. jeszcze przed publikacją na liście ofert/przed złożeniem oferty przez jakiegoś kupującego. Po co ja to piszę, przecież i tak nikt tego nie czyta... Edited June 5, 2015 by Geekboy68k Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted June 5, 2015 Fajnie by było, gdyby istniała możliwość zmiany parametrów aukcji (zmiana ceny minimalnej/startowej) tuż po jej wystawieniu, tj. jeszcze przed publikacją na liście ofert/przed złożeniem oferty przez jakiegoś kupującego. Po co ja to piszę, przecież i tak nikt tego nie czyta... Cenę minimalną możesz obniżyć w trakcie trwania aukcji. Ja czytam 1 Share this post Link to post Share on other sites
sebastian0000 177 Report post Posted June 8, 2015 Można wiedzieć, tak mniej więcej kiedy będzie możliwość pobrania faktur kosztowych ? Rano jedna była "w trakcie generowania" teraz zniknęła. Tymczasem AM "wisi" mi już 3 faktury, w tym jedną z kwietnia która ma być wystawiona w maju a tymczasem nie ma żadnej ! Żeby być konsekwentnym... wszystkie faktury są gotowe do pobrania. Share this post Link to post Share on other sites
CzarnyElo 355 Report post Posted June 28, 2015 Dostaliście mailing z najciekawszymi domenami do przechwycenia wczoraj tj 28.06? Share this post Link to post Share on other sites
Domenatorix 167 Report post Posted June 29, 2015 Dostaliście mailing z najciekawszymi domenami do przechwycenia wczoraj tj 28.06? Nie. Share this post Link to post Share on other sites