Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Przechwycone domeny aktualnie nie trafiają na aukcje - są w zakładce "przechwycone", ale bez linków. Pilnie potrzebna interwencja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatniego dnia miesiaca system sam z siebie zmienia mi ustawienia VAT. Gdybym nie zauważył, nie otrzymałbym faktury. Panowie, co jest? Miesiąc temu Wam problem zgłaszano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W mobilny.am przydałaby się możliwość dodawania domen do przechwycenia oraz podgląd na dodane przez siebie domeny i listę wygasających.

 

Zmiana raczej kosmetyczna a na pewno sprawi, że będąc poza biurem lub domem, częściej użytkownicy zajrzą na mobilny.am na swoich telefonach.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Problem z płatnością Aftermarket


Dnia 05.06.2015 (dokladnie miesiac temu) sprzedałem domenę za kilkadziesiąt tysięcy za posrednictwem AM. Mamy dzień 04.07.2015, a pieniędzy nadal nie uświadczyłem, podczas gdy nowy właściciel już dawno cieszy sie nową domeną.

Zaczelo sie od tego ze kilka dni po sprzedazy domeny odezwał sie do mnie support aftermarket.pl w osobie pana xxx z prosbą do mnie o przedłuzenie terminu


płatnosci o pare dni poniewaz klient ma problem z kartą na co oczywiscie sie zgodziłem.

Gdy upłynał obiecany tydzien oraz kolejny tydzien postanowilem sie odezwac do supportu z małym oburzeniem (wtedy) i pytaniem co z moją wypłatą to wtedy zaczęło się mętne tłumaczenie instytucji After Market, którą w tym przypadku reprezentuje p. xxx. Dodam ze wczesniej sprzedawałem domeny przez AM i takiego problemu nie było. Jedyne czego nie moge zarzucić supportowi AM to to że odpowiadają szybko.


2015-06-26

Ja: Jakis problem z wyplatą? Zlecona 2015-06-15, a mamy 26 czerwca. Do 5 dni roboczych? To niedorzeczne abym musiał opominać sie o swoje pieniadze. Czekam!


2015-06-26

Odp AM: Uprzejmie informuję, że Pana wypłata została wykonana, bank powinien zaksięgować te środki w dniu dzisiejszym.


2015-06-29

Ja: Pytam Pana. Czy to są jakies kpiny? Zbywa mnie Pan ze platnosc bedzie w piatek bez zadnego uzasadnienia dlaczego takie opoznienie skoro piszecie o 5 dniach roboczych, mało tego jest poniedzialek płatnosci ciagle nie ma. Proste pytanie:

- kiedy została nadana platnosc dzien / godzina?

- z jakiego banku?


2015-06-30

Odp AM: Przekazaliśmy zapytanie w tej sprawie do działu księgowego, gdyż nie posiadamy takich informacji. Widzimy jedynie, że przelew wyszedł już z naszego serwisu. Powiadomimy Pana kiedy otrzymamy odpowiedź.


2015-07-01

Odp AM: Uprzejmie informuję, że z działu księgowego otrzymaliśmy informację, że przelew nie mógł zostać zrealizowany z powodu błędnego numeru konta, przy próbie wypłaty bank zgłaszał błąd.

Środki zostały zwrócone na Pana saldo, prosimy o zlecenie wypłaty na inne konto.


2015-07-02

Ja: Nie rozumiem skad taki blad. Zlecilem wyplate jeszcze raz lecz na to samo konto poniewaz to moje jedyne konto firmowe na które moi wszyscy kontrahenci wplacają pieniądze. Mało tego Panstwo (Aftermarket) takze wplacali juz na to konto. Wiec nie rozumiem skad ten problem. Prosze wejsc w historie moich wyplat AM a przekona sie Pan ze to konto bankowe jest prawidłowe. Przesylam takze screenshot z historią wyplat. Konto z wtedy gdy wplata poszła niczym nie rozni sie od konta na które zlecilem wyplate teraz.

Prosze o podanie kontaktu do kogos z ksiegowosci – chcialbym uzyskac informacje o tym jaki dokladnie błąd otrzymala Panstwa księgowosc poniewaz pierwszy raz spotykam sie z tego typu problemami.


2015-07-02

Odp AM: Poproszę raz jeszcze księgowość o dokładne sprawdzenie tej sytuacji.


2015-07-03

Ja: Co z moją wypłatą? Już wszystko w porządku w księgowości? Jeśli nie to jak mowiem prosze o kontakt z kims od finansow to ja sobie z nim porozmawiam.


2015-07-04

Odp AM: Dział księgowy informuję, że przy zlecaniu wypłaty występował komunikat Przelew wstrzymany przez bank, nie znamy dokładnego powodu takiego stanu, nie możemy zrealizować wypłaty na wskazany numer konta, prosimy o zlecenie go na inne konto bankowe. Pozdrawiam, xxx


2015-07-04

Ja: Tak? To potrafi Pan wytłumaczyć dlaczego do tej pory dało się wypłacać pieniądze na to samo konto?


Powtarzam kolejny raz: Nie posiadam innego numeru konta firmowego i numer podawany podczas wypłaty jest prawidłowy.


Poniewaz nie odpowiada Pan na moje prosby o podanie kontaktu do Panstwa księgowości i poniewaz mam podejrzenia, że mimo wszystko mają Panstwo w tym cel aby opozniac moją wyplate i z jakichs tylko sobie znanych powodow kłamać, że podany numer konta jest nieprawidłowy jestem zmuszony podjąć kroki prawne w celu realizacji tego zlecenia.

Ostatni raz proszę o kontakt z Panstwa księgowością lub Pana przełożonym, jesli go nie otrzymam oddaję sprawę mojemu prawnikowi.


2015-07-04

Odp AM: Uprzejmie informuję, że obsługą klientów zajmuje się support i nie przekazujemy kontaktów do księgowości. Przekazałem Panu ustalenia z księgowości o tym, że nie mamy możliwości wykonania przelewu na wskazane konto, ponieważ jest on wstrzymany przez bank. W związku z powyższym jedynym sposobem na wykonanie tego przelewu widzimy na chwilę obecną przez wskazanie przez Pana innego rachunku bankowego do wypłaty środków.


2015-07-04

Ja: Wobec impasu, który Państwo prokurujecie kłamiąc o braku możliwości przelania pieniedzy na moje konto na które juz pieniadze z Panstwa firmy były przelewane, jestem zmuszony oddac sprawe w rece prawnika.

---



Który bank podczas próby przelewu wywala informacje: "Przelew wstrzymany przez bank"?


Poszukałem tez w necie jak wyglada handel przez After Market i okazuje sie ze jest to ich "normalne", "chachmęckie" postępowanie, zbywanie i przeciąganie płatnosci nieskończoność - zwłaszcza gdy rzecz dot. większej kasy. Jesli masz lub miales podobne doswiadczenia prosze podziel się informacją. Czy naprawde nie obedzie sie bez sądu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Problem z płatnością Aftermarket

jesli czekasz na wiecej niz 15000euro to ochlon i poczytaj:

Ustawe o przeciwdziałaniu praniu pieniedzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2010 r. nr 46, poz. 276 ze zm.)

 

Byc moze dane w AM roznia sie od tego co masz w banku i bank przelew odrzucil bo nie mogl dokonac weryfikacji dla tranzakcji ktora objeta jest dodatkowa, obowiazkowa "procedura". Poszukaj w google cos w tym temacie: http://www.giodo.gov.pl/332/id_art/3280/j/pl/ moze znajdziesz odpowiedz zanim AM Ci odpisze

 

nikt nie ma obowiazku informowania Cie o tym (prosba o kontakt z ksiegowym to absurd)..

 

aaa... nie wiem czy ww. przelew idzie z polskiego banku na Twoje konto, czy jest to przelew miedzynarodowy stad ciezko jeszcze cos napisac. Grexitem sie nie martw ;)

 

ps. pamietaj ze nie kazdy sobie zyczy, abys publikowal jego dane osobowe wiec pomysl nastepnym razem zanim cos wiecej napiszesz, bo sam bys nie chcial tu byc cytowany z imienia i nazwiska

Edited by limo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czekam na mniej niż 15 tys euro wiec ochłonięcie zostawmy innym.

Prosba o kontakt z księgowym tylko po to aby wyjasnic całą sprawę, dowiedziec się co się dokladnie dzieje gdy probują dokonac przelewu i ewentualnie pomóc, zareagowac (myslalem ze moze cos zle wpisują), ale fakt wlasciwie nie powinno mnie to interesowac.

 

 

jesli czekasz na wiecej niz 15000euro to ochlon i poczytaj:

Ustawe o przeciwdziałaniu praniu pieniedzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2010 r. nr 46, poz. 276 ze zm.)

 

Byc moze dane w AM roznia sie od tego co masz w banku i bank przelew odrzucil bo nie mogl dokonac weryfikacji dla tranzakcji ktora objeta jest dodatkowa, obowiazkowa "procedura". Poszukaj w google cos w tym temacie: http://www.giodo.gov.pl/332/id_art/3280/j/pl/ moze znajdziesz odpowiedz zanim AM Ci odpisze

 

nikt nie ma obowiazku informowania Cie o tym (prosba o kontakt z ksiegowym to absurd)..

 

aaa... nie wiem czy ww. przelew idzie z polskiego banku na Twoje konto, czy jest to przelew miedzynarodowy stad ciezko jeszcze cos napisac. Grexitem sie nie martw ;)

 

ps. pamietaj ze nie kazdy sobie zyczy, abys publikowal jego dane osobowe wiec pomysl nastepnym razem zanim cos wiecej napiszesz, bo sam bys nie chcial tu byc cytowany z imienia i nazwiska

Share this post


Link to post
Share on other sites

W pierwszej kolejności powinieneś udać się do banku - podać kwotę, dane drugiej strony transakcji i dowiedzieć się, czy i co dokładnie leży w tym temacie po stronie Twojego banku. Jeśli stwierdzą (najlepiej na piśmie), że nic im na ten temat nie wiadomo i środki powinieneś otrzymać bez problemu, wtedy dopiero startuje temat egzekucji należności od AM. Twoje rozgoryczenie jest zrozumiałe, ale próbujesz wyjaśnić sprawę na skróty, od razu zakładając, że problem leży po stronie AM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piotrze,

Pierwsze co zrobilem to była wizyta w banku właśnie. Dowiedzialem sie ze nie ma zadanych limitów kwotowych ani innych ograniczen z przyjmowaniem gotówki na wymienione konto. Co do informacji na pismie to czekam bo jest to traktowane jako reklamacja, która bank rozpatruje i ustosunkowuje sie do sytuacji biorąc pod uwage dane kontrahenta, kwotę oraz informację jaką otrzymałem od AM: "Przelew wstrzymany przez bank".

 

Swoją drogą ciekawe ze najpierw AM pisze:

"przelew nie mógł zostać zrealizowany z powodu błędnego numeru konta, przy próbie wypłaty bank zgłaszał błąd"

a potem

"przy zlecaniu wypłaty występował komunikat Przelew wstrzymany przez bank"

wg mnie to 2 rózne komunikaty. Przypadek? Dlatego mam podstawy twierdzic ze problem lezy po stronie AM.

 

W pierwszej kolejności powinieneś udać się do banku - podać kwotę, dane drugiej strony transakcji i dowiedzieć się, czy i co dokładnie leży w tym temacie po stronie Twojego banku. Jeśli stwierdzą (najlepiej na piśmie), że nic im na ten temat nie wiadomo i środki powinieneś otrzymać bez problemu, wtedy dopiero startuje temat egzekucji należności od AM. Twoje rozgoryczenie jest zrozumiałe, ale próbujesz wyjaśnić sprawę na skróty, od razu zakładając, że problem leży po stronie AM.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem ze zmianą DNS dla domeny w rozszerzeniu .xyz

 

22.06.2015 zgłosiłem problem z rozszerzeniem .xyz.
Nie ma możliwości zmiany DNS w AM, żeby domena była widoczna na giełdzie. Czekam na rozwiązanie, przypominam się i niestety jak kamień w wodę...

Ktoś miał może podobny problem ??? Nie mogę doczekać się rozwiązania zgłoszonego problemu i w rzeczywistości tracę potencjalnych interesantów...

 

Proszę o ew. dobre rady.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawa zamknieta, Pieniądze wpłynęły. Pomógł prawdopodobnie pomysł oddania sprawy w ręce prawnika, który na marginesie juz sie sprawą zajął i wg. niego mozna jeszcze powalczyc o odsetki za zwłoke. Nie wiem tylko czy mnie się chce jeszcze miec do czynienia z taką "wspaniałą firmą" jak AfterMarket. Mam nadzieje informacje, które napisalem powyzej pomogą Wam w rozwiązywaniu podobnych problemów lub zanim zaczniecie handlować przez AM zastanowicie sie kilka razy. Wielki pozytyw dla forum DI.PL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam nigdy nie miałem problemów z wypłatami z AM. No ale kilkadziesiąt tys. zł. Można pomarzyć...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś okazało się że opcje które mam w panelu i podobno wygasają wieczorem - nie istnieją.

Przy próbie przedłużenia otrzymuję informację: ajax_error.png Opcja nie jest zarejestrowana

Tymczasem czas wygasania podawany w panelu to 2015-07-12 18:23:15.

Były dostępne do rejestracji, nie dostałem też info że wygasły. Pewnie przyjdzie wieczorem.

 

Dlaczego tak jest? To poważny błąd.

 

Edit:

BTW czy doczekam się na odpowiedź na pytanie zadane w tickecie 2015-06-24 22:35:16

Edited by lufthansa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś okazało się że opcje które mam w panelu i podobno wygasają wieczorem - nie istnieją.

Przy próbie przedłużenia otrzymuję informację: ajax_error.png Opcja nie jest zarejestrowana

Tymczasem czas wygasania podawany w panelu to 2015-07-12 18:23:15.

Były dostępne do rejestracji, nie dostałem też info że wygasły. Pewnie przyjdzie wieczorem.

 

Dlaczego tak jest? To poważny błąd.

A opcje zostały zarejestrowane 2012-07-12 ok. 18:23 czy wcześniej?

 

Mi się nawet nie chce sprawdzać, kiedy moje opcje wygasają. AM powinno wysyłać przypomnienia o wygasaniu opcji.

A na stronie https://www.aftermarket.pl/dm_options.php powinna być jeszcze piąta kolumna, zatytułowana „Domena wygasa”, bo to, kiedy domena została zarejestrowana, jest dużo mniej ważne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest kolumna kiedy wygasa.

 

A opcje zostały zarejestrowane 2012-07-12 ok. 18:23 czy wcześniej?

 

Przedmiotowe domeny już regnąłem i nie są widoczne. Ale per analogia pozostałe pokazują równe 3 lata co do sekundy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest kolumna kiedy wygasa.

Nie ma. Kolumna „Wygasa” zawiera daty wygasania OPCJI. Potrzebna jest jeszcze kolumna zawierająca datę, do kiedy domena, na którą opcję jest założona, jest opłacona.

 

Przedmiotowe domeny już regnąłem i nie są widoczne. Ale per analogia pozostałe pokazują równe 3 lata co do sekundy.

Tutaj też namieszałeś, bez urazy ;). To sprawdź, czy pozostałe opcje mają w panelu daty wygasania równe 3 lata od ich założenia i przy najbliższej okazji sprawdź, czy problem się powtórzy. Myślę, że przyczyna leży w NASKu, raczej niż w AM. Kilka miesięcy temu zauważyłem, że opcja na pewną domenę, która powinna była wygasnąć jakiś czas przed wygaśnięciem domeny, ciągle istniała pomimo upływu okresu, na jaki opcja była założona, a swój żywot zakończyła dopiero wraz z wygaśnięciem domeny, która następnie trafiła na aukcję w AM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czesc czy w am mozna wydzierzawic domene od razu na rok?

 

z gory dziekuje za odpowiedzi

pozdr.m.

Nie można zapłacić jednej rocznej raty. W takiej sytuacji wystarczy doładować panel kwotą 12 miesięcznych rat (+ opłatę za przedłużenie domeny, bo płaci ją wydzierżawiający) system sam będzie pobierał co miesiąc ratę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit:

BTW czy doczekam się na odpowiedź na pytanie zadane w tickecie 2015-06-24 22:35:16

 

Dlaczego nie we whois istnieją inne dane abonenta niż moje?

Obecnie są

ABONENT:

firma:

Domain Aftermarket, LLC

ulica:

16192 Coastal Highway

miasto:

19958 Lewes

lokalizacja:

US

telefon:

+1.3026457400

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego nie we whois istnieją inne dane abonenta niż moje?

Obecnie są

ABONENT:

firma:

Domain Aftermarket, LLC

ulica:

16192 Coastal Highway

miasto:

19958 Lewes

lokalizacja:

US

telefon:

+1.3026457400

Bo została domena przechwycona na drop-agenta?

A dotyczy to domeny świeżo przechwyconej czy dawno przechwyconej?

 

W sumie przypominam sobie, że również jakiś czas temu zauważyłem, że minął już ładny kwałek czasu od przechwycenia domeny, a na mjej też były dane drop-agenta jako abionenta. Grzecznie poprosiłem Aftermarket i uregulowanie tej kwestii i szybciutko doszło do transferu domeny i już był właściwy whois? Też się dziwiłem, dlaczego nie dzieje się to automatycznie.

Więc lepiej sprawdzajcie swoje domeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiecie czy AM nie jest przypadkiem na wakacjach?
Prawie miesiąc czekam na rozwiązanie zgłoszonego problemu. Dostałem po 14 dniach odpowiedź i częściowe rozwiązanie problemu, dlatego odpisałem i poprosiłem o dalszą modyfikację. Dodaję komentarze w tickecie ale nic się z nim nie dzieje, zero informacji zwrotnej, a domeny nie są widoczne na giełdzie AM, przez co tracę potencjalnych klientów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×