Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Na prośbę [ticket] wygrywającego aukcję, jest możliwość wydłużenia terminu płatności, o czym sprzedający powinien zostać poinformowany.

Nie ma wyraźnie tego w regulaminie, ale ogólnie tak się praktykowało/praktykuje?

 

A czy Pana zdaniem owe wydłużenie terminu płatności nie powinno odbywać się za zgodą innych użytkowników aukcji a w szczególności osób mających prawo "pierwokupu" w chwili nieopłacenia domeny w regulaminowym terminie przez zwycięzce aukcji? Jakby nie patrzeć są stronami "umowy"zawartej z AM na podstawie regulaminu. I tego typu praktyki, praktykowanego "pierwokupu" tego prawa ich pozbawiają?

Myślałam że to regulamin jest "prawem" a nie praktyki nieobjęte regulaminem.

Edited by Baba Jaga

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy Pana zdaniem...

Moje zdanie (nie reprezentuję tu niczyich interesów) i uważam (jak to w życiu), że przepisy swoje, a życie swoje i czasami dla Pani może to okazać się zbawienne - zależy to oczywiście od zajmowanej strony barykady, czyli... perspektywa widzenia zależy od punktu siedzenia. Edited by maryuse
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje zdanie (nie reprezentuję tu niczyich interesów) i uważam (jak to w życiu), że przepisy swoje, a życie swoje i czasami dla Pani może to okazać się zbawienne - zależy to oczywiście od zajmowanej strony barykady, czyli... perspektywa widzenia zależy od punktu siedzenia.

Szanowny Panie, dla mnie prawem obowiązującym w AM jest regulamin serwisu, a nie "widzi mi się" kogoś.

Proszę wybaczyć, ale nie chcę wdawać się w dyskusję gdyż uważam że nękający mnie problem powinien zostać rozwiązany na linii serwis - klient bez siania niepotrzebnego fermentu. Oczywiście jeśli pracownicy AM zaczną rozumieć co do nich się po polsku pisze i o co pyta.

Dziękuje za odpowiedź

 

Pozdrawiam

Edited by Baba Jaga
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowny Panie, dla mnie prawem obowiązującym AM jest regulamin serwisu, nie widzi mi się kogoś.

Ok, przepraszam, chciałem tylko pomóc skoro temat pojawił się na forum, a nie na linii klient - AM

 

A tutaj coś dla rozluźnienia i poprawienia.... nie wiem... Humoru???

 

Taki naród: Polska marud

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, przepraszam, chciałem tylko pomóc skoro temat pojawił się na forum, a nie na linii klient - AM

 

A tutaj coś dla rozluźnienia i poprawienia.... nie wiem... Humoru???

 

Taki naród: Polska marud

 

Na linii serwis - klient nie otrzymałam odpowiedzi na pytania zadane tutaj.

Za to tutaj otrzymałam odpowiedź na zadane pytanie dotyczące zapisów regulaminu. Pańska odpowiedź mi wystarczy aby utwierdzić mnie w przekonaniu iż nie ma innych zapisów regulaminowych na temat terminów opłat za zakupione domeny niż te które wskazałam.

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź.

Edited by Baba Jaga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma innych regulacji regulaminowych w tej kwestii. Regulamin jasno i wyraźnie określa termin opłaty za zakupioną domenę ( dwa regulaminy ) jak również określa konsekwencje nieoplacenia.

Co prawda istnieje możliwość przedłużenia płatności ale po pierwsze jest to funkcja nieobjeta żadną regulacją regulaminową, po drugie, jest to funkcja ukrytą, pojawiajaca sie dopiero po zakupie domeny, po trzecie i najważniejsze...Jest sprzeczna z obowiązującym regulaminem zatem...nielegalna. Myślę że stanowi akt dobrej woli serwisu wobec ociagajacych się z zapłatą ( i chwała serwisowi za to ) ale swoim istnieniem w chwili obecnej łamie postanowienia regulaminowe serwisu. Może po prostu czas aby prawnie to uregulować i w regulaminie serwisu dopuścić tę funkcję do legalnego dzialania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam postanie dot. Salda dostępnego z AM.

 

Czy mogla by być taka możliwość ze to użytkownicy by udzielali środków innym ? Mowię tu o specjalnej zakładce Ala aukcja ze dany użytkownik określił by warunki spłaty i inni użytkownicy licytowali by sie z wysokością udzielenia środków na określony czas ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę że stanowi akt dobrej woli serwisu wobec ociagajacych się z zapłatą ( i chwała serwisowi za to ) ale swoim istnieniem w chwili obecnej łamie postanowienia regulaminowe serwisu. Może po prostu czas aby prawnie to uregulować i w regulaminie serwisu dopuścić tę funkcję do legalnego dzialania?

Pobieranie lichwiarskich odsetek uważasz za akt dobrej woli i że wprowadzenie takiego zapisu do regulaminu uczyni ten proceder legalnym?

Oto, ile wynoszą odsetki ustawowe na Cyprze:

http://www.centralbank.gov.cy/nqcontent.cfm?a_id=12957&lang=en

 

Warto również zapoznać się z wymienionym na powyższej stronie paragrafem nr 314A Kodeksu karnego Cypru:

314A. Lending at excessive interest rates

(1) A person who lends or offers to lend money (whether to a borrower in the Areas or elsewhere) at an interest rate that exceeds the reference interest rate at the date of the offer or loan commits an offence and is liable on conviction to imprisonment for a term not exceeding 5 years or a fine not exceeding €30,000 or to both.

Żródło: „Supplement No. 2 to The Sovereign Base Areas Gazette No. 1684 of 22nd March 2013 Legislation” (str. 75).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jaki jest cennik takiej uslugi, za to wiem że niedopuszczalnym jest zmieniać warunki zakupu i aukcji bez powiadamiania użytkowników o tym fakcie i bez ich zgody.

Niedopuszczalnym jest również postępować inaczej niż zezwala na to regulamin.

Edited by Bazyli
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Domenatorix...czyzbys stał się ofiarą jakiś niecnych praktyk?

:)

Pazerność na kasę za niektóre usługi AM jest zatrwazajaca, ale w jakiś sposób ich rozumiem że w zamian za niskie ceny odnowien chcą niwelowac straty na innych usługach. Każdy orze jak może byle robił to zgodnie z przepisami i regulaminami które sam stworzył...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego po zrealizowaniu opcji trzeba tak długo czekać, aż rezerwacja pojawi się w panelu, a później po zleceniu rejestracji jeszcze dłużej do czasu pojawienia się zarejestrowanej domeny? Nie można tego przyspieszyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś jeszcze ma u nich problem z ładowaniem strony? Po usunięciu ciasteczek strona się ładuje, ale próba kolejnego wejścia kończy się fiaskiem. Z czego to może wynikać? Admini nie potrafią pomóc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@prostek: powodów może być wiele, wliczając kwestie związane z przeglądarką, zainstalowanymi dodatkami, systemem operacyjnym, blokadami po stronie operatora internetu, oprogramowania firewall. Na początek spróbuj użyć innej przeglądarki lub innego komputera, w razie dalszych problemów napisz proszę do supportu podając dane na temat używanego oprogramowania, przeglądarki itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hans_2000: informowaliśmy o przekazaniu tego zgłoszenia do działu technicznego, sprawa jest w trakcie sprawdzania. Jak widzę domena jest prawidłowo dostępna na koncie, czy chodzi o ponowne wysłanie maila związanego ze zgłoszonym problemem? Jeśli tak to nie jest to możliwe natomiast weryfikujemy tą sprawę i na przyszłość nie powinno być problemów.

Edited by AfterMarket.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

@hans_2000: informowaliśmy o przekazaniu tego zgłoszenia do działu technicznego, sprawa jest w trakcie sprawdzania. Jak widzę domena jest prawidłowo dostępna na koncie, czy chodzi o ponowne wysłanie maila związanego ze zgłoszonym problemem? Jeśli tak to nie jest to możliwe natomiast weryfikujemy tą sprawę i na przyszłość nie powinno być problemów.

Otrzymalem potwierdzenie zgloszenia sprawy do dzialu technicznego, ale minal juz prawie miesiac !

Domena jest w panelu, ale nie ma to nic do rzeczy.

Sprawa dotyczy braku informacji o realizacji opcji - a to nie sa zarty. Jak juz to bylo opisywane na forum moze to skutkowac spadkiem domeny z powodu braku informacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hans_2000: jak opisałem wyżej zajmujemy się tym, wiadomość o realizacji opcji jest wysyłana także przez NASK, zatem zawsze taka informacja powinna dotrzeć na adres e-mail abonenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jest możliwość, że utworzycie polską siedzibę firmy? Męczy mnie comiesięczne składanie dokumentów do Urzędu Skarbowego dotyczące importu usług, nawet gdy kwota transakcji wynosi 1 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawa dotyczy braku informacji o realizacji opcji - a to nie sa zarty. Jak juz to bylo opisywane na forum moze to skutkowac spadkiem domeny z powodu braku informacji.

Było opisywane i to nie tylko na forum. Minimum 2 razy miałem taką sytuację, tylko że wówczas również nie było rezerwacji w panelu, zgłaszane do AM, ale jak widać szkoda było pisania.

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Męczy mnie comiesięczne składanie dokumentów do Urzędu Skarbowego dotyczące importu usług

 

A w jakich przypadkach należy składać takie dokumenty?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokumenty należy składać jeśli jako firma kupujesz usługi, czyli importujesz usługi. Jeśli importujesz usługę z kraju Unii Europejskiej np. Cypr, to urząd o tym wie. Ja miesiąc temu dostałem wezwanie do uzupełnienia dokumentów, konkretnie druku VAT-9M od roku 2013. Na niektórych widniały niewielkie sumy 1 zł, 3 zł, ale papierek musiał być. Złożyłem papierki, zapłaciłem vat (pomimo, że jestem nievatowcem), odsetki za zwłokę i na razie mam wolne :) Widocznie za małe kwoty, aby kontrolować i karać. Więcej roboty, niż to wszystko warte, bo od 2013 roku druk vat-9m zmieniał się chyba z 5 razy, a każdy należało dopasować do daty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dlaczego telefony w aftermarket są wyłączone? Klient nie może się dodzwonić bo chciałby potwierdzić własność domeny...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zibero: prosimy o kontakt mailowy, w tego typu sytuacjach wymagane jest zgłoszenie poprzez e-mail

 

Wydaje mi się że Pan Zibero zadał nieco inne pytanie:

 

Dlaczego telefony w aftermarket są wyłączone?...

 

To że odniósł się do jakieś sytuacji to jakby sprawa uboczna.Bo faktem jest że telefony w AM nie działają i fajnie byłoby się dowiedzieć kiedy jeśli w ogóle zostaną włączone tzn.kiedy ktoś zechce je odbierać.

Po co oferować taką możliwość kontaktu skoro nie funkcjonuje?

Wprowadzacie klientów w błąd.

Edited by Baba Jaga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×