Baba Jaga 12 Report post Posted February 20, 2016 (edited) Na prośbę [ticket] wygrywającego aukcję, jest możliwość wydłużenia terminu płatności, o czym sprzedający powinien zostać poinformowany. Nie ma wyraźnie tego w regulaminie, ale ogólnie tak się praktykowało/praktykuje? A czy Pana zdaniem owe wydłużenie terminu płatności nie powinno odbywać się za zgodą innych użytkowników aukcji a w szczególności osób mających prawo "pierwokupu" w chwili nieopłacenia domeny w regulaminowym terminie przez zwycięzce aukcji? Jakby nie patrzeć są stronami "umowy"zawartej z AM na podstawie regulaminu. I tego typu praktyki, praktykowanego "pierwokupu" tego prawa ich pozbawiają? Myślałam że to regulamin jest "prawem" a nie praktyki nieobjęte regulaminem. Edited February 20, 2016 by Baba Jaga Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted February 20, 2016 (edited) A czy Pana zdaniem...Moje zdanie (nie reprezentuję tu niczyich interesów) i uważam (jak to w życiu), że przepisy swoje, a życie swoje i czasami dla Pani może to okazać się zbawienne - zależy to oczywiście od zajmowanej strony barykady, czyli... perspektywa widzenia zależy od punktu siedzenia. Edited February 20, 2016 by maryuse 1 Share this post Link to post Share on other sites
Baba Jaga 12 Report post Posted February 20, 2016 (edited) Moje zdanie (nie reprezentuję tu niczyich interesów) i uważam (jak to w życiu), że przepisy swoje, a życie swoje i czasami dla Pani może to okazać się zbawienne - zależy to oczywiście od zajmowanej strony barykady, czyli... perspektywa widzenia zależy od punktu siedzenia. Szanowny Panie, dla mnie prawem obowiązującym w AM jest regulamin serwisu, a nie "widzi mi się" kogoś. Proszę wybaczyć, ale nie chcę wdawać się w dyskusję gdyż uważam że nękający mnie problem powinien zostać rozwiązany na linii serwis - klient bez siania niepotrzebnego fermentu. Oczywiście jeśli pracownicy AM zaczną rozumieć co do nich się po polsku pisze i o co pyta. Dziękuje za odpowiedź Pozdrawiam Edited February 20, 2016 by Baba Jaga 1 Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted February 20, 2016 Szanowny Panie, dla mnie prawem obowiązującym AM jest regulamin serwisu, nie widzi mi się kogoś. Ok, przepraszam, chciałem tylko pomóc skoro temat pojawił się na forum, a nie na linii klient - AM A tutaj coś dla rozluźnienia i poprawienia.... nie wiem... Humoru??? Taki naród: Polska marud Share this post Link to post Share on other sites
Baba Jaga 12 Report post Posted February 20, 2016 (edited) Ok, przepraszam, chciałem tylko pomóc skoro temat pojawił się na forum, a nie na linii klient - AM A tutaj coś dla rozluźnienia i poprawienia.... nie wiem... Humoru??? Taki naród: Polska marud Na linii serwis - klient nie otrzymałam odpowiedzi na pytania zadane tutaj. Za to tutaj otrzymałam odpowiedź na zadane pytanie dotyczące zapisów regulaminu. Pańska odpowiedź mi wystarczy aby utwierdzić mnie w przekonaniu iż nie ma innych zapisów regulaminowych na temat terminów opłat za zakupione domeny niż te które wskazałam. Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź. Edited February 20, 2016 by Baba Jaga Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted February 21, 2016 Nie ma innych regulacji regulaminowych w tej kwestii. Regulamin jasno i wyraźnie określa termin opłaty za zakupioną domenę ( dwa regulaminy ) jak również określa konsekwencje nieoplacenia. Co prawda istnieje możliwość przedłużenia płatności ale po pierwsze jest to funkcja nieobjeta żadną regulacją regulaminową, po drugie, jest to funkcja ukrytą, pojawiajaca sie dopiero po zakupie domeny, po trzecie i najważniejsze...Jest sprzeczna z obowiązującym regulaminem zatem...nielegalna. Myślę że stanowi akt dobrej woli serwisu wobec ociagajacych się z zapłatą ( i chwała serwisowi za to ) ale swoim istnieniem w chwili obecnej łamie postanowienia regulaminowe serwisu. Może po prostu czas aby prawnie to uregulować i w regulaminie serwisu dopuścić tę funkcję do legalnego dzialania? Share this post Link to post Share on other sites
trzyliterowe 167 Report post Posted February 22, 2016 Mam postanie dot. Salda dostępnego z AM. Czy mogla by być taka możliwość ze to użytkownicy by udzielali środków innym ? Mowię tu o specjalnej zakładce Ala aukcja ze dany użytkownik określił by warunki spłaty i inni użytkownicy licytowali by sie z wysokością udzielenia środków na określony czas ? Share this post Link to post Share on other sites
Domenatorix 167 Report post Posted February 22, 2016 Myślę że stanowi akt dobrej woli serwisu wobec ociagajacych się z zapłatą ( i chwała serwisowi za to ) ale swoim istnieniem w chwili obecnej łamie postanowienia regulaminowe serwisu. Może po prostu czas aby prawnie to uregulować i w regulaminie serwisu dopuścić tę funkcję do legalnego dzialania? Pobieranie lichwiarskich odsetek uważasz za akt dobrej woli i że wprowadzenie takiego zapisu do regulaminu uczyni ten proceder legalnym? Oto, ile wynoszą odsetki ustawowe na Cyprze: http://www.centralbank.gov.cy/nqcontent.cfm?a_id=12957&lang=en Warto również zapoznać się z wymienionym na powyższej stronie paragrafem nr 314A Kodeksu karnego Cypru: 314A. Lending at excessive interest rates (1) A person who lends or offers to lend money (whether to a borrower in the Areas or elsewhere) at an interest rate that exceeds the reference interest rate at the date of the offer or loan commits an offence and is liable on conviction to imprisonment for a term not exceeding 5 years or a fine not exceeding €30,000 or to both. Żródło: „Supplement No. 2 to The Sovereign Base Areas Gazette No. 1684 of 22nd March 2013 Legislation” (str. 75). Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted February 22, 2016 (edited) Nie wiem jaki jest cennik takiej uslugi, za to wiem że niedopuszczalnym jest zmieniać warunki zakupu i aukcji bez powiadamiania użytkowników o tym fakcie i bez ich zgody. Niedopuszczalnym jest również postępować inaczej niż zezwala na to regulamin. Edited February 22, 2016 by Bazyli 1 Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted February 22, 2016 Domenatorix...czyzbys stał się ofiarą jakiś niecnych praktyk? Pazerność na kasę za niektóre usługi AM jest zatrwazajaca, ale w jakiś sposób ich rozumiem że w zamian za niskie ceny odnowien chcą niwelowac straty na innych usługach. Każdy orze jak może byle robił to zgodnie z przepisami i regulaminami które sam stworzył... Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted February 25, 2016 Dlaczego po zrealizowaniu opcji trzeba tak długo czekać, aż rezerwacja pojawi się w panelu, a później po zleceniu rejestracji jeszcze dłużej do czasu pojawienia się zarejestrowanej domeny? Nie można tego przyspieszyć? Share this post Link to post Share on other sites
prostek 0 Report post Posted February 29, 2016 Czy ktoś jeszcze ma u nich problem z ładowaniem strony? Po usunięciu ciasteczek strona się ładuje, ale próba kolejnego wejścia kończy się fiaskiem. Z czego to może wynikać? Admini nie potrafią pomóc. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted February 29, 2016 @prostek: powodów może być wiele, wliczając kwestie związane z przeglądarką, zainstalowanymi dodatkami, systemem operacyjnym, blokadami po stronie operatora internetu, oprogramowania firewall. Na początek spróbuj użyć innej przeglądarki lub innego komputera, w razie dalszych problemów napisz proszę do supportu podając dane na temat używanego oprogramowania, przeglądarki itp. Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted March 1, 2016 od 6.02 brak odpowiedzi na ticket: #2240003861 Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted March 1, 2016 (edited) @hans_2000: informowaliśmy o przekazaniu tego zgłoszenia do działu technicznego, sprawa jest w trakcie sprawdzania. Jak widzę domena jest prawidłowo dostępna na koncie, czy chodzi o ponowne wysłanie maila związanego ze zgłoszonym problemem? Jeśli tak to nie jest to możliwe natomiast weryfikujemy tą sprawę i na przyszłość nie powinno być problemów. Edited March 1, 2016 by AfterMarket.pl Share this post Link to post Share on other sites
Guest Report post Posted March 1, 2016 @hans_2000: informowaliśmy o przekazaniu tego zgłoszenia do działu technicznego, sprawa jest w trakcie sprawdzania. Jak widzę domena jest prawidłowo dostępna na koncie, czy chodzi o ponowne wysłanie maila związanego ze zgłoszonym problemem? Jeśli tak to nie jest to możliwe natomiast weryfikujemy tą sprawę i na przyszłość nie powinno być problemów. Otrzymalem potwierdzenie zgloszenia sprawy do dzialu technicznego, ale minal juz prawie miesiac ! Domena jest w panelu, ale nie ma to nic do rzeczy. Sprawa dotyczy braku informacji o realizacji opcji - a to nie sa zarty. Jak juz to bylo opisywane na forum moze to skutkowac spadkiem domeny z powodu braku informacji. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted March 1, 2016 @hans_2000: jak opisałem wyżej zajmujemy się tym, wiadomość o realizacji opcji jest wysyłana także przez NASK, zatem zawsze taka informacja powinna dotrzeć na adres e-mail abonenta. Share this post Link to post Share on other sites
ArturZ 115 Report post Posted March 1, 2016 Czy jest możliwość, że utworzycie polską siedzibę firmy? Męczy mnie comiesięczne składanie dokumentów do Urzędu Skarbowego dotyczące importu usług, nawet gdy kwota transakcji wynosi 1 zł. Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted March 1, 2016 (edited) Sprawa dotyczy braku informacji o realizacji opcji - a to nie sa zarty. Jak juz to bylo opisywane na forum moze to skutkowac spadkiem domeny z powodu braku informacji. Było opisywane i to nie tylko na forum. Minimum 2 razy miałem taką sytuację, tylko że wówczas również nie było rezerwacji w panelu, zgłaszane do AM, ale jak widać szkoda było pisania. Edited March 1, 2016 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
vul 983 Report post Posted March 1, 2016 Męczy mnie comiesięczne składanie dokumentów do Urzędu Skarbowego dotyczące importu usług A w jakich przypadkach należy składać takie dokumenty? Share this post Link to post Share on other sites
ArturZ 115 Report post Posted March 2, 2016 Dokumenty należy składać jeśli jako firma kupujesz usługi, czyli importujesz usługi. Jeśli importujesz usługę z kraju Unii Europejskiej np. Cypr, to urząd o tym wie. Ja miesiąc temu dostałem wezwanie do uzupełnienia dokumentów, konkretnie druku VAT-9M od roku 2013. Na niektórych widniały niewielkie sumy 1 zł, 3 zł, ale papierek musiał być. Złożyłem papierki, zapłaciłem vat (pomimo, że jestem nievatowcem), odsetki za zwłokę i na razie mam wolne Widocznie za małe kwoty, aby kontrolować i karać. Więcej roboty, niż to wszystko warte, bo od 2013 roku druk vat-9m zmieniał się chyba z 5 razy, a każdy należało dopasować do daty. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted March 2, 2016 @ArturZ: w panelu (https://www.aftermarket.pl/settings.php) można wybrać opcję "Jestem płatnikiem VAT i chcę otrzymać fakturę od polskiej firmy", wtedy taki użytkownik będzie otrzymywał polskie faktury VAT. Jeśli chodzi o rozszerzenie tej możliwości na wszystkie firmy to pracujemy nad tym. Share this post Link to post Share on other sites
zibero 106 Report post Posted March 2, 2016 Dlaczego telefony w aftermarket są wyłączone? Klient nie może się dodzwonić bo chciałby potwierdzić własność domeny... Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted March 2, 2016 @zibero: prosimy o kontakt mailowy, w tego typu sytuacjach wymagane jest zgłoszenie poprzez e-mail Share this post Link to post Share on other sites
Baba Jaga 12 Report post Posted March 2, 2016 (edited) @zibero: prosimy o kontakt mailowy, w tego typu sytuacjach wymagane jest zgłoszenie poprzez e-mail Wydaje mi się że Pan Zibero zadał nieco inne pytanie: Dlaczego telefony w aftermarket są wyłączone?... To że odniósł się do jakieś sytuacji to jakby sprawa uboczna.Bo faktem jest że telefony w AM nie działają i fajnie byłoby się dowiedzieć kiedy jeśli w ogóle zostaną włączone tzn.kiedy ktoś zechce je odbierać. Po co oferować taką możliwość kontaktu skoro nie funkcjonuje? Wprowadzacie klientów w błąd. Edited March 2, 2016 by Baba Jaga Share this post Link to post Share on other sites