Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Oj tam oj tam, musi to jakoś "wyglądać" ;) te telefony jak i biura są jakby to ująć wirtualne :) natomiast wirtualny czyli prawdziwy jest tylko e-mail :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Baba Jaga: przekazałem tą sytuację do sprawdzenia zaraz po zgłoszeniu do klienta. Natomiast Zibero pytał o konkretną sprawę dlatego poprosiłem o kontakt mailowy, ponieważ tego typy sprawy przez telefon nie mogą zostać rozwiązane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Baba Jaga: przekazałem tą sytuację do sprawdzenia zaraz po zgłoszeniu do klienta. Natomiast Zibero pytał o konkretną sprawę dlatego poprosiłem o kontakt mailowy, ponieważ tego typy sprawy przez telefon nie mogą zostać rozwiązane.

 

Nie wiedziałam że zdanie pytające kończy się kropką. Do tej chwili myślałam że "?".

Człowiek uczy się jednak całe życie.

 

Zatem powtórzę pytanie. Dlaczego wprowadzacie klientów w błąd podając nr.tel do kontaktu skoro nic z tego nie wynika?

Edited by Baba Jaga
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Baba Jaga: ze sprawdzenia wynika, że infolinia działa poprawnie; jeśli klient nie mógł się dodzwonić to prawdopodobnie linia była zajęta rozmową z innym klientem

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Baba Jaga: ze sprawdzenia wynika, że infolinia działa poprawnie; jeśli klient nie mógł się dodzwonić to prawdopodobnie linia była zajęta rozmową z innym klientem

 

To wolny sygnał świadczy o zajętości? Też dla mnie novum.

Kilkanaście razy próbowałam się dodzwonić aby wyjaśnić pewną sytuację i najwyraźniej obciążenie linii było tak wielkie że sygnał zwolnił do poziomu tego który świadczy o tym że nikt nie odbiera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Baba Jaga: w jakich dniach/ porach to było? infolinia nie działa całodobowo. W każdym razie infolinia dla kupujących działa poprawnie, a w razie zajętości/problemu z połączeniem prosimy o korzystanie ze wsparcia poprzez e-mail, tam odpowiadamy w większym zakresie czasowym

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 razy w poniedziałek, 8 razy we wtorek, 5 razy w środę, raz w czwartek. Dwa tygodnie temu. W godzinach popołudniowych od 14.30.

Problem z łącznością jak widać po poście Pana Zibero nie dotyczy tylko mnie.

Może ktoś z innych użytkowników tego forum zechce również opisać swoje próby skontaktowania się z Wami poprzez podane numery telefonów?

Żeby nie było że ja to zła kobieta jestem.

Edited by Baba Jaga

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Baba Jaga: rozumiem, natomiast czy obecnie ma Pani kłopot z kontaktem telefonicznym? sygnały o braku dostępności infolinii 2 tygodnie temu ciężko zweryfikować.

 

Obecnie nie odczuwam potrzeby kontaktu z Państwem.Złożyłam reklamację "pisemną" i nim ewentualnie podejmę dalsze czynności czekam na jej rozpatrzenie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałam to co napiszę zamieścić w wątku "Kącik humoru domenowego" ale że temat dotyczy AM zrobię to tutaj.

Rzecz dotyczy łamania regulaminu AM. Nie, nie przez klientów serwisu ale przez twórcę czyli przez sam serwis AM.

Serwis ma bardzo poważne problemy z czytaniem, rozumowaniem i wszystkim innym co ma oparcie w języku polskim, o jakiejkolwiek moralności i kulturze nie wspominając bo to już osobny aspekt.

Generalnie stworzyli sobie regulamin który mają przestrzegać kliencie i tylko oni bo AM nie musi.

Zapewnienia szefostwa AM o podniesieniu poziomu podejścia do klienta można między bajki schować.

Zauważyłam że serwisy z klasą i pewnym poziomem w sytuacjach kiedy klient wskaże ewidentne błędy nagradzają takich klientów, AM wprost przeciwnie. AM próbuje nie tylko zniechęcić klienta ale przede wszystkim go zbyć. O działaniu na zwłokę nie wspominając

Magiczne trzy słowa : Proszę, Dziękuję, Przepraszam są im po prostu obce. To słowa które w kontakcie z klientem nie maja racji bytu.

Mój a właściwie problem AM pojawił się w momencie kiedy zauważyłam nieregulaminowe przedłużanie terminu opłaty za zakup domeny w drodze licytacji.

Jak również manipulacje serwisu warunkami aukcji. Bo jedno w tym przypadku wynika z drugiego.

W momencie wykazania tych ewidentnych, niezgodnych z zapisami regulaminu działań dowiedziałam się że :

a) zwyczaje panujące w serwisie są ważniejsze niż regulamin

b )uczestnik aukcji nie jest stroną w kwestiach spornych dotyczących aukcji w której brał udział

c) prawo stanowione ( regulamin ) jest nieważne bo liczy się zwyczaj który jest nad regulaminem

d) wszelkie terminy zawarte w regulaminie dotyczą tylko klienta a nie autora regulaminu czyli serwisu AM

e) racja klienta jest mało ważna bo liczy się tylko nasz ( AM ) zysk.

 

Na niezgodne z regulaminem AM działania złożyłam reklamację która zgodnie z regulaminem i zapewnieniom pracownika musi być rozpatrzona w terminie 14 dni roboczych.

I co ?
I nic.

Po 19 dniach kalendarzowych i 14 roboczych na półtorej godziny przed upływem terminu nadeszła wiadomość :

 

http://zapodaj.net/58aeb22f07186.jpg.html

 

Państwo z AM nie raczyło nawet zauważyć że moja wiadomość jak to nazwano nie była wiadomością a REKLAMACJĄ bo taki był tytuł a i z treści wynikało że to REKLAMACJA.

Ale to drobiazg bo są istotniejsze sprawy.

Próżno tam szukać słowa: Przepraszam, próżno znaleźć jakikolwiek termin ustosunkowania się serwisu do moich zarzutów z reklamacji. ZERO czyli NIC.

Ale dziwić się w sumie nie ma czemu. Jaki serwis taka odpowiedź.

 

Serwis AM potrzebuje więcej czasu do zrozumienia własnych zapisów regulaminowych i porównanie ich z tym co sobie sami robią? Czy przeczytanie i zrozumienie trzech punktów regulaminu jest aż takim wyzwaniem żeby nie starczyło na to 22 dni kalendarzowych ( 19 dni reklamacji plus 3 dni wcześniejszych ticketów ) ?

 

Pozdrawiam jakże przyjazny klientom serwis.

Edited by Baba Jaga
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takiej LICHWY to ja dawno nie widziałem... :ph34r::ph34r::ph34r: Możliwość wydłużenia płatności o 1 dzień za domenę wylicytowaną na aukcji to jest 10% wartości wylicytowanej domeny... LICHWA gorsza niż... nie powiem gdzie...

Np. domena kupiona za 1000 PLN to płacimy 100 PLN, a za kilka dni to już w ogóle...

 

Pytanie: Czy Aftermarket.pl zamierza to zmienić ? Np. Kwota 10% wartości aukcji za przedłużenie o tydzień ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takiej LICHWY to ja dawno nie widziałem... :ph34r::ph34r::ph34r: Możliwość wydłużenia płatności o 1 dzień za domenę wylicytowaną na aukcji to jest 10% wartości wylicytowanej domeny... LICHWA gorsza niż... nie powiem gdzie...

Np. domena kupiona za 1000 PLN to płacimy 100 PLN, a za kilka dni to już w ogóle...

 

Pytanie: Czy Aftermarket.pl zamierza to zmienić ? Np. Kwota 10% wartości aukcji za przedłużenie o tydzień ?

 

Panie Przemku30. Lichwa to jedno a nielegalność owych działań to drugie i chyba ważniejsze.

Przystępując do zakupu domeny, szczególnie nowi klienci nie mają pojęcia o tego typu "zakamuflowanej" usłudze świadczonej przez AM. Zero informacji na ten temat w regulaminach AM.

Uświadamianie klientów w tej kwestii następuję dopiero po dokonaniu zakupu. Pal licho jeśli jest to zakup z giełdy. Problem się robi dopiero wtedy kiedy jest to aukcja.

Każdy jej uczestnik musi być świadom jej warunków przed wzięciem w niej udziału. Jednym z nich jest zapis regulaminu o terminie opłaty za zakupioną w tej formie domenę. Każdy z uczestników wie iż termin ten to pięć dni roboczych bo tak stanowi regulamin. Użycie w zapisie zwrotu "MUSI" powoduję iż termin ten jest terminem od którego nie ma żadnych odstępstw. Jest to termin zawity którego przekroczyć nie wolno. I nagle po zakończeniu danej aukcji okazuje się że tylko zwycięzca aukcji otrzymuje bonus w postaci nieregulaminowego odstępstwa od w/w terminu zapłaty.

Tego typu działanie jest niezgodne nie tylko z regulaminem AM ale również z przepisami prawa.

Inaczej pisząc, dokonuję się manipulacji warunkami przebiegu aukcji bez powiadomienia w odpowiednim terminie jej innych użytkowników. A zdaję się że regulamin AM również zabrania wszelkich manipulacji przebiegiem aukcji.

Reasumując. Gdyby AM postępował zgodnie z zapisem własnego regulaminu, nie byłoby miejsca na lichwę tudzież niezgodne z prawem, jak i regulaminem działania serwisu AM.

Szanowne AM :

Może technicznie i finansowo podnieśliście się z okresu kiedy to łataliście swój budżet pieniędzmi klientów bez ich jakiejkolwiek zgody. Z okresu, kiedy przywłaszczyliście i sprzedaliście dziesiątki domen bez zgody abonentów.
Ale mentalnie, kulturalnie i moralnie nadal leżycie tam, gdzie się wtedy znaleźliście : NA DNIE.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możliwość wydłużenia płatności o 1 dzień za domenę wylicytowaną na aukcji to jest 10% wartości wylicytowanej domeny...

Jest tak że jak przedłużam termin płatności to mam dopłacić 10% ?

Gdzie to jest napisane ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest tak że jak przedłużam termin płatności to mam dopłacić 10% ?

Gdzie to jest napisane ?

 

Rzecz w tym że nigdzie. Ta informacja pojawia się dopiero w chwili skorzystania z NIEREGULAMINOWEJ opcji przedłużenia terminu zapłaty. Póki nie dokona Pan zakupu i płatność za domenę nie pojawi się w Pana panelu to nawet Pan nie będzie wiedział że takowa opcja istnieje.

Bo dotyczy ona tylko domen zakupionych na giełdzie lub w aukcji.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kto dostaje te 10% klient? AM ? A dlaczego 10% , bo ?

 

To bonus dla AM nie klienta.

Owe 10% wzięte z niczego. Chyba tak żeby ładnie wyglądało bo nie ma to żadnego umotywowania ani w prawie polskim ani cypryjskim o UE nie wspominając.

Tak jak napisano wyżej. Lichwa a przede wszystkim łamanie zapisów prawa i regulaminu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM obniżyło poziom od jakiegoś czasu. W moim przypadku było tak, że AM zamknęło ticket nie udzielając odpowiedzi na niego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM obniżyło poziom od jakiegoś czasu. W moim przypadku było tak, że AM zamknęło ticket nie udzielając odpowiedzi na niego.

 

A zauważył Pan że w momencie kiedy klient udowodni że ma rację to AM nabiera wody w usta i chowa się niczym szczur w norze stosując metodę "na przeczekanie" ?

Zamykanie ticketów bez udzielenia odpowiedzi stało się nagminne i weszło im w krew.

Mi zamykano niemal każdy kolejny ticket kiedy próbowałam wyjaśnić a przede wszystkim ustalić jak się ma regulamin do postępowania AM wobec klientów.

Edited by Baba Jaga
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio coś się AM ślimaczy? Też to zauważyliście? Tragedii nie ma, ale jednak ja odczuwam spowolnienie we wczytywaniu stron, aukcji itd.

 

EDIT: Wysłałem informację do Obsługi AM i otrzymałem odpowiedź, że sprawa została przekazana do odpowiedzialnych osób. Dziś sprawdziłem i serwis działał lepiej, więc może to jakieś chwilowe "przytkanie" serwerów.

 

DD

Edited by DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strasznie wolno chodzi! Zróbcie coś!

Pół biedy jeśli wolno. Ja spotykam coś takiego dzisiaj.

 

Błąd płatności

Podczas przetwarzania twojej płatności wystąpił błąd. Twoje konto nie zostało zasilone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pół biedy jeśli wolno. Ja spotykam coś takiego dzisiaj.

Podczas przetwarzania twojej płatności wystąpił błąd. Twoje konto nie zostało zasilone.

 

Bardzo częsty błąd podczas płatności przez PayU. Na 10 zasileń ~5 wyskakuje mi z tym samym błędem. Wystarczy dać "cofnij" i próbować jeszcze raz. Do skutku aż system załapie i przekieruje do systemu bankowego. Nie wiem czego to wina ale problem występuje już bardzo wiele miesięcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×