Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

To samo o opłaconych domenach, przychodzi, że jest zmiana dns a po 2 dniach, że została opałacona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostajecie normalnie powiadomienia ? (np o kończących się aukcjach, przebiciu oferty, przechwyceniu domeny itd ?)

Bo u mnie przychodzą po kilku-kilkunastu godzinach od kilku dni.

 

Te powiadomienia raczej przychodzą normalnie - opiszę raczej, bo na nie wszystkie zwracam uwagę.

 

 

To samo o opłaconych domenach, przychodzi, że jest zmiana dns a po 2 dniach, że została opałacona.

 

I tu jest problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie powiadomienia o nowych ofertach i kończeniu się aukcji przychodzą dzień po jej zakończeniu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też w sumie ostatnio przegapiłem jedną licytacje domeny, a kilka dni później dopiero przyszła mi wiadaomość na email, że kończy się za 30 min <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po raz kolejny spóźniłem się na aukcję, bo powiadomienia o kończących się aukcjach raz dochodzą a raz nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taki pomysł, mianowicie wprowadziłbym możliwość wpisywania ceny zakupu domeny, jeśli ta została zakupiona poza Aftermarket.pl tak, aby w liście domen w bilansie kosztów mieć wszystko czarno na białym bez dodatkowego sprawdzania...

Edited by CzarnyElo
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po raz kolejny spóźniłem się na aukcję, bo powiadomienia o kończących się aukcjach raz dochodzą a raz nie.

 

Jak widać nie tylko ja miałem taką przygodę.

 

Mam też inną sprawę do AM.

Chodzi o "poważnych" kupców mających minusowy ranking zakupów.

Zastanawia mnie kiedy wreszcie zrobicie z tym porządek eliminując owe jednostki.

Proponował bym aby zmniejszyć z 10 do 3 możliwość nieopłaconych zakupów bo myślę że 10 to gruba przesada. Czas najwyższy tym się zająć.

Jak również ujawniać na żądanie sprzedającego danych nieuczciwego kupującego. Tym bardziej że jeśli ów "kupiec" był stroną umowy to nie ma mowy o czymś takim jak ochrona danych.

Edited by Bazyli
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM błędnie pokazuje dostępność domen co.uk - już się zajarałem, że fajny keyword jest wolny, już widziałem te "miljony" na koncie, a tu taki fail :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem wiele razy taką sytuację, że domeny przez kilka minut była widoczna jako wolna (tylko w AM, ale info z whois ugasiło moją radość) Osobiście już nie zgłaszam tego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzałem whois, to domeny zarejestrowane lata temu, a w AM wolne. Niestety próba zakupu zakończona niepowodzeniem :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem wiele razy taką sytuację, że domeny przez kilka minut była widoczna jako wolna (tylko w AM, ale info z whois ugasiło moją radość) Osobiście już nie zgłaszam tego.

 

Gdy zetknąłem się z tym pierwszy raz myślałem, że to tylko jakiś chwilowy błąd, ale ta chwila coś się przedłużyła.

 

 

Jak widać nie tylko ja miałem taką przygodę.

 

Mam też inną sprawę do AM.

Chodzi o "poważnych" kupców mających minusowy ranking zakupów.

Zastanawia mnie kiedy wreszcie zrobicie z tym porządek eliminując owe jednostki.

Proponował bym aby zmniejszyć z 10 do 3 możliwość nieopłaconych zakupów bo myślę że 10 to gruba przesada. Czas najwyższy tym się zająć.

Jak również ujawniać na żądanie sprzedającego danych nieuczciwego kupującego. Tym bardziej że jeśli ów "kupiec" był stroną umowy to nie ma mowy o czymś takim jak ochrona danych.

 

Popieram, miałem taką sytuację, że dostałem ofertę, zaakceptowałem, termin opłaty minął i do tej pory nie dostałem choćby części kwoty, jak to jest w regulaminie AM, czyli znaczyłoby to, że kupujący, nadal nie wpłacił środków na konto AM lub nie wpłacił ich w wystarczającej liczbie. Kupujący, gdy złożył ofertę, nie miał ujemnego ratingu, potem znów go sprawdziłem, ujemny rating już był, a Kupujący brał udział w kilku aukcjach. Moim zdaniem takie działanie jest bezsensu, gdy ma się już zobowiązania, bo działa się na własną szkodę, choć w sumie, to nie mam nic do tego, jeśli ktoś tak lubi, ale pod warunkiem, że nie dotyczy to innych osób i że nikt na tym nie "cierpi". Tych pieniędzy, to pewnie już nie zobaczę..

 

Może by w takich sytuacjach, gdy nie opłaci się kilku domen, blokować możliwość brania udziału w aukcjach czy składania ofert kupna do czasu uregulowania zobowiązań?

Edited by BizM
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio mam spore problemy przy doładowywaniu konta z mbanku, pokazuje się komunikat, że wystąpił błąd. Zatrybia dopiero za którymś razem, może to problem mbanku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio mam spore problemy przy doładowywaniu konta z mbanku, pokazuje się komunikat, że wystąpił błąd. Zatrybia dopiero za którymś razem, może to problem mbanku?

 

Nie. To wina po stronie AM. Problem występuje od dłuższego czasu. Sam niejednokrotnie próbuję po 3-4 razy.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Może by w takich sytuacjach, gdy nie opłaci się kilku domen, blokować możliwość brania udziału w aukcjach czy składania ofert kupna do czasu uregulowania zobowiązań?

 

Rzecz w tym że większość takich kupców nie reguluje swoich należności a zakłada nowe konta gdzie proceder się powtarza.

A największym problemem jest w tym wypadku zero działań ze strony AM żeby ten proceder ukrócić. Mają pełen olew do tematu windykacji zaległości klientów o uszczelnieniu systemu rejestracji nie wspominając. Działania AM w tej materii wołają o pomstę do nieba tym bardziej że nie robią absolutnie nic.

Jakiś czas temu prosiłem o udostępnienie danych nierzetelnego kupującego. Niestety ale mimo kilkukrotnych próśb nie otrzymałem ich. Kiedy zapytałem czy w związku z odmową AM jest skłonny opłacić za owego delikwenta opłatę karną kontakt z suportem się urwał...

:)

Edited by Bazyli
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzecz w tym że większość takich kupców nie reguluje swoich należności a zakłada nowe konta gdzie proceder się powtarza.

A największym problemem jest w tym wypadku zero działań ze strony AM żeby ten proceder ukrócić. Mają pełen olew do tematu windykacji zaległości klientów o uszczelnieniu systemu rejestracji nie wspominając. Działania AM w tej materii wołają o pomstę do nieba tym bardziej że nie robią absolutnie nic.

Jakiś czas temu prosiłem o udostępnienie danych nierzetelnego kupującego. Niestety ale mimo kilkukrotnych próśb nie otrzymałem ich. Kiedy zapytałem czy w związku z odmową AM jest skłonny opłacić za owego delikwenta opłatę karną kontakt z suportem się urwał...

:)

 

Można by zablokować taką osobę po jej danych, czy w jakiś inny sposób, możliwości są, brak tylko woli, tak jak piszesz.

Pytanie z czego to może wynikać? Z braku czasu, braku personelu.. ? Choć przychodzi mi pewien pomysł do głowy, ale nie będę go pisał, bo raczej wiadomo o co chodzi. ;) To tylko teoria, hipoteza, czy coś.. nic nie sugeruje, ani nie insynuuje, nie chcę przecież nikogo urazić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bazyli, o ile pamietam jest w am mozliwosc wlaczenia opcji weryfikacji konta kupujacego przez sms. mysle, ze w zwiazku z tym ze trzeba rejestrowac karty sim jesli wlaczysz taka opcje dla swoich domen to bedziesz otrzymywal niedlugo mniej ofert od zartownisiow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brakuję mi takich rzeczy na AM:
- kontakt @ do właściciela po zawarciu transakcji.
- możliwość zmiany ceny KT na aukcji (w dół tak jak ceny minimalnej)
- możliwość ustawienia ceny KT dla aukcji LM
- możliwość wystawienia aukcji z otrzymanej oferty ale z ceną KT

Edited by zabaco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyliście u siebie znaczne opóźnienia w naliczaniu przez giełdę na Wasze konta środków za sprzedane domeny? Ostatnio musiałem czekać ponad dwa tygodnie na doliczenie do mojego konta kwoty XXX. I ta kwota, która wpłynęła, to nawet nie jest nawet cała kwota, jaką giełda była mi winna :angry:. Od dwóch dni już nie chce im się nawet odpisać na moje pytania o przyczyny opóźnienia i kiedy mi przekażą resztę należnej mi kwoty :angry:.

Edited by Domenatorix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi się nigdy takie coś nie zdarzyło. Jak coś sprzedaję to od razu mam kasę na saldzie i w całości tyle ile powinno być.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyliście u siebie znaczne opóźnienia w naliczaniu przez giełdę na Wasze konta środków za sprzedane domeny? Ostatnio musiałem czekać ponad dwa tygodnie na doliczenie do mojego konta kwoty XXX. I ta kwota, która wpłynęła, to nawet nie jest nawet cała kwota, jaką giełda była mi winna :angry:. Od dwóch dni już nie chce im się nawet odpisać na moje pytania o przyczyny opóźnienia i kiedy mi przekażą resztę należnej mi kwoty :angry:.

Ja mam takie problemy, jeżeli chodzi o sprzedaż domen .eu

Kwota mi się zgadza, zawsze jest powiększana o transfer. Mankamentem jest tylko czas, tj. wytransferowanie jeszcze jakoś idzie, ale później jak po błocie... E-maile i e-maile lecą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zauważyliście u siebie znaczne opóźnienia w naliczaniu przez giełdę na Wasze konta środków za sprzedane domeny? Ostatnio musiałem czekać ponad dwa tygodnie na doliczenie do mojego konta kwoty XXX. I ta kwota, która wpłynęła, to nawet nie jest nawet cała kwota, jaką giełda była mi winna :angry:. Od dwóch dni już nie chce im się nawet odpisać na moje pytania o przyczyny opóźnienia i kiedy mi przekażą resztę należnej mi kwoty :angry:.

Standardowo kupujący ma 7 dni na zapłacenie za domenę chyba, że sprzedający wydłuży termin płatności. Tylko raz spotkałem się z takim opóźnieniem jak sprzedałem domenę na raty, od kupującego dowiedziałem się, że ostatnią ratę zapłacił już kilka dni temu i dopiero mail do AM przyspieszył jej zaksięgowanie na moim saldzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy tylko ja nie mogę dokonać wpłaty na AM poprzez iPKO ? (do banku loguje się normalnie)

Przepraszamy, usługa chwilowo niedostępna. Prosimy spróbować później.

Ze względu na błąd w komunikacji z bankiem ta metoda płatności jest tymczasowo niedostępna. Zachęcamy do dokonania płatności kartą płatniczą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×