Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Wyskakuje wam błąd 403 i informacja typu: Request forbidden by administrative rules. 

 

przy logowaniu chociażby ?

 

/// edit: nie było tematu VPN :)

 

Edited by internetdomains

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem dlaczego kiedy już wszystko mniej więcej wszystko fajnie działa Aftermarket musi to zepsuć. Tak, jak tym razem. Wcześniej wiadomości było można wysyłać bezpośrednio wraz z ofertami podczas negocjacji, teraz to rozdzielono i od razu wyskakuje czat do pogawędek, co tragicznie utrudnia cały proces negocjacji. Fatalna zmiana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, Pan_Grzegorz napisał:

Nie rozumiem dlaczego kiedy już wszystko mniej więcej wszystko fajnie działa Aftermarket musi to zepsuć. Tak, jak tym razem. Wcześniej wiadomości było można wysyłać bezpośrednio wraz z ofertami podczas negocjacji, teraz to rozdzielono i od razu wyskakuje czat do pogawędek, co tragicznie utrudnia cały proces negocjacji. Fatalna zmiana.

 

 Dokładnie. W pełni się zgadzam. Nie wiem czym ta zmiana jest spowodowana i czemu ma służyć.

 

Ale może obecni tu przedstawiciele AM bedą łaskawi odpowiedzieć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 28.04.2023 o 13:36, Pan_Grzegorz napisał:

Nie rozumiem dlaczego kiedy już wszystko mniej więcej wszystko fajnie działa Aftermarket musi to zepsuć. Tak, jak tym razem. Wcześniej wiadomości było można wysyłać bezpośrednio wraz z ofertami podczas negocjacji, teraz to rozdzielono i od razu wyskakuje czat do pogawędek, co tragicznie utrudnia cały proces negocjacji. Fatalna zmiana.

 

Może czas aby Aftermarket wypowiedział się w tej sprawie i przywrócił tą funkcję???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negocjacje zostaly polaczone bezposrednio z czatem. Z naszych statystyk wynika bezposrednio ze negocjacje na czacie zdecydowanie czesciej koncza sie transakcja.

 

 

1) 1.png

2) 3.png

 

3) 2.png

Edited by Noname
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Noname napisał:

Negocjacje zostaly polaczone bezposrednio z czatem. Z naszych statystyk wynika bezposrednio ze negocjacje na czacie zdecydowanie czesciej koncza sie transakcja.

 

 

1) 1.png

2) 3.png

 

3) 2.png

 

Jednak prosilibyśmy o przywrócenie funkcji korespondencji wraz z ofertami czy też kontrofertami.

Po co psuć to co działa i daje efekty !!!

 

Wasze screny można sobie w buty wsadzić bo sporo jest też takich, że klienci nawet na czat nie zajrzeli i nie odczytali wiadomości !!!

 

Inną kwestią pozostaje fakt olania tego problemu od 28 kwietnia br...Prawie 2 miesiące od zamieszczenia tutaj informacji o problemie a nikt z Was nie raczył nawet odpowiedzieć...WSTYD i KPINA !!!

Edited by Bazyli
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak z innej beczki....

Czemu nie działa kontakt z konsultantem:
 

Jeśli posiadasz już konto u nas napisz proszę wiadomość z adresu e-mail tego konta.

Jesteśmy też dostępni na czacie. Jeśli chcesz się skontaktować z naszym konsultantem kliknij tutaj

 

Można zaklikać się na śmierć i...dupa blada...ZERO kontaktu...

Edited by Bazyli

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12.06.2023 o 13:40, Bazyli napisał:

 

Jednak prosilibyśmy o przywrócenie funkcji korespondencji wraz z ofertami czy też kontrofertami.

Po co psuć to co działa i daje efekty !!!

 

Wasze screny można sobie w buty wsadzić bo sporo jest też takich, że klienci nawet na czat nie zajrzeli i nie odczytali wiadomości !!!

 

Inną kwestią pozostaje fakt olania tego problemu od 28 kwietnia br...Prawie 2 miesiące od zamieszczenia tutaj informacji o problemie a nikt z Was nie raczył nawet odpowiedzieć...WSTYD i KPINA !!!

 

Inne bezsensowne rozwiązanie związane z tym czatem to funkcja "zamknij rozmowę",  która powoduje zablokowanie rozmowy i jej usunięcie z komunikatora. "Zamknij rozmowę" wskazuje na polecenie zamknij komunikator, a nie zablokowanie rozmowy i z pewnością większość osób tak to zrozumie. No, ale pewnie Aftermarket ma statystyki wskazujące, że jest inaczej i zwiększyło to kilkukrotnie sprzedaż.

 

Edited by Pan_Grzegorz
  • Like 1
  • Haha 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Pan_Grzegorz napisał:

 

Inne bezsensowne rozwiązanie związane z tym czatem to funkcja "zamknij rozmowę",  która powoduje zablokowanie rozmowy i jej usunięcie z komunikatora. "Zamknij rozmowę" wskazuje na polecenie zamknij komunikator, a nie zablokowanie rozmowy i z pewnością większość osób tak to zrozumie. No, ale pewnie Aftermarket ma statystyki wskazujące, że jest inaczej i zwiększyło to kilkukrotnie sprzedaż.

 

 

Oto przykład jak ulepszając spieprzyć...
Zaletą tych nowości jest to, że kupujący nie wchodzą na ten czat i nie otwierają tych wiadomości.
W poprzedniej formie wiadomość przychodziło wraz z kontrofertą, a więc szanse na jej odczytanie było sporo większe.
Zerknijcie proszę w te swoje czaty i piszcie tutaj czy klienci przeczytali te wiadomości czy też nie. Bo wiem, że są konta które posiadają po kilkanaście takich nieodebranych wiadomości...

Może dzięki temu przejrzą na oczy i wrócą do poprzedniego rozwiązania bo chyba nic nie stoi na przeszkodzie...

Edited by Bazyli
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12.06.2023 o 13:40, Bazyli napisał:

 

Jednak prosilibyśmy o przywrócenie funkcji korespondencji wraz z ofertami czy też kontrofertami.

Po co psuć to co działa i daje efekty !!!

 

 

Przyłączam się do prośby.

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 12.06.2023 o 11:09, Noname napisał:

Negocjacje zostaly polaczone bezposrednio z czatem. Z naszych statystyk wynika bezposrednio ze negocjacje na czacie zdecydowanie czesciej koncza sie transakcja.

 

 

1) 1.png

2) 3.png

 

3) 2.png

 

Tak to wspaniale teraz działa z tym czatem, że już jakiś czas temu zadano Wam pytanie w sprawie jednej z domen wystawionych na wysprzedaży a nikt z Was nawet tej wiadomości nie odczytał a co dopiero na nią odpowiedział...W S T Y D !!!

Edited by Bazyli
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Pan_Grzegorz napisał:

Aftermarket nie działa na VPN-ie czy w ogóle dla gości z zagranicy?

 

 

raczej na VPN, też miałem ostatnio problem, a nie wiedziałem, że w tle mam VPN :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×