Jump to content
Dropped.pl

AfterMarket.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Sprzedałem domenę w transakcji dzierżawy i kupujący dokonał pierwszej opłaty.

Gdy chciałem wygenerować Fv sprzedażową, to uwzględnione są na niej moje wcześniejsze sprzedaże bez tej wpłaty.

Czym to może być spowodowane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.aftermarket.pl/promocje.htm

 

.xyz do końca roku 5,95 a jak chce zarejestrować to mam 49,00

 

 

 

Tutaj też jest sprawa w dziale technicznym ?

Denerwuje mnie to, że ktoś z AM przychodzi na forum raz na miesiąc i odpowiada tylko na jeden post.

Edited by zabaco
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj też jest sprawa w dziale technicznym ?

Denerwuje mnie to, że ktoś z AM przychodzi na forum raz na miesiąc i odpowiada tylko na jeden post.

Sprawa załatwiona.

Zabaco jestem przekonany, że z Twoim zgłoszeniem też AM się upora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawa załatwiona.

Zabaco jestem przekonany, że z Twoim zgłoszeniem też AM się upora.

 

Ja nic nie zgłaszałem, miałem namyśli posty poprzedników.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

czasem rozwiązanie problemu w am trwa faktycznie długo. z tego co jednak zaobserwowałem - mówię tutaj o swoich problemach z am - to udaje się przeważnie ostateczne tak wyprowadzić sprawę abym był zadowolony ;-).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co się dzieje z przelewami w AM?! Wypłaciłem kasę w zeszłym tygodniu, w poniedziałek wypłata została oznaczona jako zrealizowana i do tej pory brak kasy na koncie. W drugą stronę też lipa, klient opłacił domenę we wtorek i transakcja nadal wisi w kosmosie, natomiast klient denerwuje się i wysyła mi potwierdzenie dokonania przelewu... Oczywiście na tickety NIE MA KOMU ODPISAĆ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co się dzieje z przelewami w AM?! Wypłaciłem kasę w zeszłym tygodniu, w poniedziałek wypłata została oznaczona jako zrealizowana i do tej pory brak kasy na koncie. W drugą stronę też lipa, klient opłacił domenę we wtorek i transakcja nadal wisi w kosmosie, natomiast klient denerwuje się i wysyła mi potwierdzenie dokonania przelewu... Oczywiście na tickety NIE MA KOMU ODPISAĆ!!!

 

W PREMIUM.pl nie ma takich problemów.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weźmy przykładową domenę na sprzedaż: http://www.aftermarket.pl/marketoffer.php?id=122369

 

Według statystyk Aftermarket (zakładka "Statystyki") ma ona ma ponad 2500 ruchu. I wszystko jest fajnie dopóki nie wejdziemy w "Wykres ruchu" a tam się okazuje, że dzienny ruch na domenie to dosłownie 2-5 osób.

 

Jak to jest możliwe, że Aftermarket pokazuje inne wartości ruchu w dwóch zakładkach? Nie wiem na czym polega robienie takich numerów, ale Aftermarket powinien coś z tym zrobić, bo to nie jest problem tylko z tą jedną domeną...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witajcie,

 

Mam kilka pytań:

 

1) Co oznaczają żółte gwiazdki przy domenach (promowana domena) - ja rozumiem to, że dropped ma na domenę z żółtą gwiazdką opcję więc przechwycenie jej w razie spadu jest 100% - proszę o potwierdzenie

2) Co się dzieje jeśli kilka osób doda domenę z żółtą gwiazdką do "przechwycenia" ? - po przechwyceniu zaczyna się licytacja ?

 

Reszta pytań po odpowiedzi na moje pytania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej nie wiedziałem o istnieniu user premium. Dzięki za odp.

 

Przy okazji: Powinno być wiadomo która opcja jest AM a która User premium

Edited by dariush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy AM ma w planach wprowadzenia rozwiązania takiego samego jakie jest na Premium.pl dotyczącego zakupu wygasającej domeny z giełdy ?

W chwili obecnej nie można takiej domeny kupić, więc po co w ogóle znajduje się na giełdzie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CzarnyElo: jeśli chodzi o wypłatę to zgodnie z już wysłaną do Ciebie wiadomością wystąpił jednorazowy problem po stronie banku, sprawa została już wyjaśniona a wypłata dojdzie w poniedziałek w najbliższej sesji przychodzącej

Co do wpłaty klienta za domenę to nie otrzymaliśmy wcześniej od niego wiadomości w sprawie tej transakcji (nie widzę takiego zgłoszenia z jego adresu e-mail). Klient nie dokonał wpłaty w pełnej wysokości, dlatego transakcja nie mogła się zakończyć; przekazaliśmy klientowi odpowiednie informacje w tej sprawie.

 

 

@Marus: dziękuję za zwrócenie uwagi na tą sytuację, przekazałem ją do techników

 

 

@zabaco: domeny wygasające można już kupować, gdy użytkownik posiada środki w saldzie konta, wprowadziliśmy takie rozwiązanie kilka miesięcy temu, jeśli zauważyłeś jakiś wyjątek napisz proszę PM

Edited by AfterMarket.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próba zmiany DNSów na niektóre wartości (np. ns1.bido.com) dla domeny .de powoduje wyświetlenie komunikatu: "Podany serwer nazw nie został skonfigurowany w rejestrze domen."

W jaki sposób ustawić pożądane DNSy w takim przypadku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tobi: dla domen .de należy najpierw skonfigurować domenę u operatora hostingu (zazwyczaj wystarczy dodać domenę do panelu hostingu) a dopiero potem ustawić dla tej domeny właściwe serwery DNS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

przyciski zmiany jezyka powinny byc bardziej widoczne - jezeli na strone trafia klient z nieanglojezycznego kraju i przypadkiem zobaczy strone w jezyku polskim, to moze miec problem z odnalezieniem przycisku EN (sprawdzone)

Edited by Guest

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×