DD 731 Report post Posted July 3, 2008 Mamy wakacje, więcej czasu wolnego - fajnie byłoby obejrzeć jakiś dobry film, ale jaki? Co polecacie? Oczywiście każdy widział ich już setki, ale często można jeszcze odnaleźć jakiś dobry film, którego się nie widziało i zrobił na nas duże wrażenie. Ja np. polecam ostatnio oglądany Scarface z 1983 roku - film Briana de Palmy, z Al Pacino i Michelle Pfeiffer w rolach głównych. Przy okazji - może znacie jakieś w miarę dobre filmy, których akcja toczyła się w Miami? DD Share this post Link to post Share on other sites
alexander13 0 Report post Posted July 3, 2008 Policjanci z Miami chyba było coś takiego albo Miami Vice ;-) czy jakoś tak ze slyszenia. Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted July 3, 2008 Policjanci z Miami chyba było coś takiego albo Miami Vice ;-) czy jakoś tak ze slyszenia. Tak - właśnie oglądam film z 2006 a serial obejrzę w wakacje Szukam innych Zresztą serial już kiedyś widziałem, ale to było daaaaaaaaaaaaaawno temu DD Share this post Link to post Share on other sites
alexander13 0 Report post Posted July 3, 2008 Danielu poznaj google jak jeszce nie znasz ;-) http://www.msnbc.msn.com/id/14059943/ Share this post Link to post Share on other sites
novitz 28 Report post Posted July 3, 2008 Uwielbiam klimat Scarface. Obecnie (własnie teraz hehe) katuje poraz 10-ty Gorączkę, z Robertem De Niro i Al-em Pacino. Klasyk. Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted July 3, 2008 Danielu poznaj google jak jeszce nie znasz ;-) O, dzięki - fajny link Na niego nie trafiłem, ale to pewnie dlatego, że krótko szukałem DD Share this post Link to post Share on other sites
p0zer 1 Report post Posted July 3, 2008 (edited) Danielu D , polecam Ci "Blow" z Johnym Deepem. Film oparty na faktach. Opowiada o gościu, który wprowadza do USA nowoczesny narkotyk - kokainę, współpracując z kartelem z Medellin (Pablo Escobar). Naprawdę warto zobaczyć. BTW: this is my favourite one Edited July 3, 2008 by p0zer Share this post Link to post Share on other sites
kompostownik 0 Report post Posted July 3, 2008 "Prosta historia" - ciekawy film Lyncha Ma swoj klimat, polecam Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted July 3, 2008 (edited) @novitz - dobrze, że przypomniałeś - obejrzę sobie jeszcze raz @p0zer - Blow to również jeden z moich ulubionych filmów Oglądałem już zdecydowanie za wiele razy @kompostownik - widział Ale popieram, Prosta historia to film warty obejrzenia. Jak ktoś lubi Lyncha polecam też Inland Empire, choć mocno zakręcony (ale który film Lyncha nie jest?? ;-) DD Edited July 3, 2008 by Daniel Dryzek Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted July 3, 2008 Dla mnie jak Pacino to tylko "Zapach Kobiety". Genialna rola. Share this post Link to post Share on other sites
krystekm 4 Report post Posted July 3, 2008 Poleca, choć pewnie większość z was wadziła te filmy. Jak dla mnie klasyka. Oglądałem każdy z tych filmów po kilka/kilkanaście razy. Oczywiscie "Człowieka z blizną" także Szósty zmysł / Sixth Sense, The (1999) Taksówkarz Taxi Driver (1976) Gorączka (Heat)(1995) Życie Carlita (1993) Skazani na Shawshank / Shawshank Redemption, The (1994) Chłopcy z ferajny GoodFellas (1990) Prawo Bronxu Bronx Tale, A (1993) Pluton Platoon (1986) Kasyno Casino (1995) Braveheart - Waleczne Serce / Braveheart (1995) Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted July 3, 2008 (edited) dla fanów nie filmów-klasyków, tylko glownie techno-thrillerów, med-thrillerów, political-fiction oraz mystery-movies polecam: - Sphere - Contact - From Hell - AI - Fugitive - Total Recall - Enemy of the State - Day After Tomorrow - Close Encounters of the Third Kind - Minority Report - Das Fuenfte Element - Alien 1, 2, 3, 4 - Depth - Mission to Mars - The Sixth Sense - Spy Game - Phone Booth - Species I and II - Stigmata - Vanilla Sky - Vaterland - Outbreak - Patriots - National Treasure - The X-Files - The Bourne Trilogy - Event Horizon - Da Vinci Code - Sculls - The Sixth Day - Immortal - Phone Booth - Password Swordfish - JFK - Armageddon Seriale: - Dark Skies - Outer Limits - The X Files - ReGenesis - Taken A poza tym: - Indiana Jones - Back to the Future - Police Academy - Young Einstein - A Beautiful Mind - Co gryzie Gilberta Grape'a - Catch me if you can - Ocean‘s Eleven, Twelve, Thirteen - Vinci - Muenchen / Munich - Diabel ubiera sie u Prady - Das Experiment - Patriot i wiele innych Edited July 3, 2008 by umberto Share this post Link to post Share on other sites
halapenio 1 Report post Posted July 3, 2008 Ja bym dodał Liste Szindlera, Noc żywych trupów, Poranek żywych trupów, Świt żywych trupów (wersje oryginalne a nie kołwery) , Świat żywych trupów, Szeregowiec Rayan, Kompania Braci (w wypożyczalni można dostac cała serie na dvd), Człowiek z blizną Share this post Link to post Share on other sites
rekino 9 Report post Posted July 3, 2008 Patch Adams http://www.patchadams.com (polecam zapoznac sie z historia tego lekarza) Ogladalem ten film wiele razy i za kazdym razem mnie wzruszal i bawil. Historia oparta na faktach o lekarzu, ktory leczyl i koil bol niekonwencjonalnymi sposobami - smiechem i zabawa. Szczwerze polecam. W roli glownej fenomenalny Robin Williams, ktory odegral to rewelacyjne. Share this post Link to post Share on other sites
Noname 49 Report post Posted July 3, 2008 Sporo filmow ktore moge polecic zostały juz wymienione wczesniej ale dodam do nich: Transporter Transporter 2 4 x Piła (chociaz 4 czesc mi sie nie podobała) Seria Oszukac Przeznaczenie A z takich "weselszych filmow" polecam ostatnio ogladany przeze mnie film How High, jezeli ktos złapie klimat filmu to naprawde mozna sie usmiac Share this post Link to post Share on other sites
halapenio 1 Report post Posted July 3, 2008 Dorzucę efekt motyla I i II część i Piłę oraz Oszukać Przeznaczenie Share this post Link to post Share on other sites
Guest Michal Report post Posted July 4, 2008 "Bad Company" to IMO fajny film. Poza tym wszystkie odcinki "Ocean's". Share this post Link to post Share on other sites
Pan_Grzegorz 921 Report post Posted July 4, 2008 (edited) Życie Carlita (1993) Genialny film, fabula, akcja, a przede wszystkim Pacino... a jezeli chcesz zobaczyc cos z innych klimatow to: Kikujiro oraz inne filmy tego pana: Takeshi Kitano oraz tego pana: Witold Leszczyński Edited July 4, 2008 by Pan_Grzegorz Share this post Link to post Share on other sites
yarowa 362 Report post Posted July 4, 2008 "Taksówkarz", oraz "Dziewczyna Gangstera", obydwa z Robertem de Niro . "Dzikość serca" z Nicolasem Cage'm. Stare, ale jare . Share this post Link to post Share on other sites
Slawko 52 Report post Posted July 4, 2008 Przyladek strachu Casablanka ( Bogart, Bogart, Bogart ) Amores Perros 12 gramow Autostopowicz (stara wersja z 1986r) Lsnienie (stara wersja z Nicolsonem) Zycie jest piekne to tak w skrocie Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted July 4, 2008 Z ciut nowszych to nie trać czasu na "21" i koniecznie zobacz "Zdarzenie" (najlepiej w kinie ) Jezeli nie widziales "lejdis" to musisz zobaczyc, a z zagranicznych komedii to jeden, ktory moew polecic to np "smierc na pogrzebie" Share this post Link to post Share on other sites
domenator 27 Report post Posted July 4, 2008 widzę wielu fanów hollywoodu :-) ok, większość filmów tu polecanych nie jest zła, aczkolwiek jest cała masa genialnych filmów europejskich, które biją na głowę amerykańskie produkcje. tak z głowy podam kilka, dla mnie topowych dzieł ostatnich lat, które każdy powinien zobaczyć: "noi albinoi" (isl) "rekonstrukcja" (dan) "powrót" (ros) "historie kuchenne" (nor) "101 reykjavik" (isl) "smutek" (por) "kola" (cze) "ziemia niczyja" (chyba boś.) "elling" (nor) "granatowy prawie czarny" (hisz) z nie-europejskich np. "i twoją matkę też" (meksyk) "oldboy" (kor. pd.) a amerykańskich z kolei polecam "wściekłe psy", "pulp fiction", "rzeka tajemnic", "lęk pierwotny", "gra", "siedem", "21 gramów", "crash", "skazani na shawshank", "lśnienie"... i komedie braci farelly'ch :-) Share this post Link to post Share on other sites
necik 152 Report post Posted July 4, 2008 A ja polecam "American History X" Share this post Link to post Share on other sites
Kornel 0 Report post Posted July 4, 2008 (edited) A ja polecam "American History X" American History X niezły to fakt... A od siebie polecam serie Godfather, Kasyno,Chłopaki z ferajny, Człowiek z blinzą dla lubiących filmy związane z tematem mafijnym... Thrillery/Horrory Wolf Creek, Ils, Statek Widmo,Klucz do koszmaru, Serie Bourne'a, Wrong Turn, The Shutter, Identity, Autostopowicz, Sekcja 8, Transporter I, II, Piątek 13, no i moja ulubiona także seria Halloween z Micheal Myers. Filmy klasyka. Każdy fan tych gatunków powinien to zobaczyć ;-) Edited July 4, 2008 by Kornel Share this post Link to post Share on other sites
DD 731 Report post Posted July 4, 2008 widzę wielu fanów hollywoodu :-) ok, większość filmów tu polecanych nie jest zła, aczkolwiek jest cała masa genialnych filmów europejskich, które biją na głowę amerykańskie produkcje. tak z głowy podam kilka, dla mnie topowych dzieł ostatnich lat, które każdy powinien zobaczyć: Widzę, że też lubisz kino skandynawskie "noi albinoi" (isl), "historie kuchenne" (nor), "elling" (nor) widziałem i strasznie mi się podobały - poluję na więcej filmów z tego obszaru geograficznego. "powrót" (ros) też polecam! Faktem jest, że kino hollywodzkie trochę się już przejadło i ciężko już obecnie obejrzeć coś dobrego, czego się wcześniej nie oglądało. Gdyby w kinach było więcej dobrych filmów europejskich, to częściej bym do nich chodził a tak to pozostaje tylko Internet (dobrze, że jest). DD Share this post Link to post Share on other sites