Jump to content
tmi

Jak oceniacie support NameDrive i Sedo?

ND konta Sedo  

90 members have voted

  1. 1. Który support jest wg Ciebie lepszy?

    • Sedo
      25
    • Namedrive
      65


Recommended Posts

Witam,

 

Chciałbym przeprowadzić ankiete dotyczącą supportu dwóch najpopularniejszych parkingów w Polsce. Prosiłbym także o komentarz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chciałbym przeprowadzić ankiete dotyczącą supportu dwóch najpopularniejszych parkingów w Polsce. Prosiłbym także o komentarz.

 

ciężko mi ocenić który lepszy, bo nie miałem potrzeby korzystania z supportu sedo (mam tam zaledwie kilka domen). mogę tylko wyrazić pozytywną opinię o supporcie ND - zawsze szybko i konkretnie odpisywali na pytania, no i po polsku :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiekszosc domen mam w sedo i jestem zadowolony z ich obslugi. Jedna z Pan (niejaka Monica) odpisala mi na maila i teraz jak mam jakies pytanko to smaruje bezposrednio do niej - odpowiada szybko i na temat, nawet jesli pytam o bzdury ;]

Wydaje mi sie ze ND tez jest OK -mialem tylko jedna wymiane mailowa.

Nie ma na co narzekac (choc znalazlem gdzies opinie na temat sedo, ze odpowiadaja po kilku dniach)

Share this post


Link to post
Share on other sites

z supportu Sedo jeszcze nie korzystałem, odnośnie ND potwierdzam opinie przedmówców, że odpowiedzi są szybkie i konkretne,

ale na ND najbardziej "podoba" mi się "support" zarobków - wieczoram mam więcej niż na drugi dzień rano,

idę sobie spać a ktoś mi podbiera centy :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest anglik

Support ND działa bez zarzutu. Przekonałem sie o tym jak zostało mi zbanowane konto na ND. Wymiana maili szybka i na temat. Klikałem w linki żeby zobaczyc co pod nimi jest i nawet znalazłem kilkanascie ciekawych stron, ale nie wazne.... Rady które dostałem też były ciekawe, co mam zrobic zeby się odbanowac. Panowie z SUPPORTU ND, napewno to czytacie i powiem Wam szczerze że ta propozycja to by było już na maksa złamanie regulaminu ND, ale nie ważne....mozna takie rzeczy inaczej rozwiązywac....

 

Support ND oceniam na 6 z plusem, w skali gimazjalnej.

 

Pozdrawiam.

apsik.... ach ten katar sienny.. to przez te pyłki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oba supporty oceniam bardzo dobrze :) W obu firmach mam bezpośredni kontakt, również w języku polskim, więc nie można narzekać. Znam też tych ludzi osobiście, więc nie ma takiego tematu czy problemu, którego nie można rozwiązać :) 6+

 

--

Daniel Dryzek

http://www.active24.pl

http://dryzek.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
W obu firmach mam bezpośredni kontakt, również w języku polskim, więc nie można narzekać. Znam też tych ludzi osobiście.

Wiemy wiemy!

Podziwiamy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wiemy wiemy!

Podziwiamy ;)

 

;-)

 

Aha - ostatnio prosiłem o uwagi dla NameDrive na forum - otrzymałem je, zebrałem i przekazałem :)

Rezultaty: otrzymałem informację, że promocja oczywiście nie ma nic wspólnego z obniżonymi stawkami - a tak naprawdę o żadnym obniżeniu być mowy nie może. Otrzymałem poradę, że samemu można się postarać o lepsze wartości CPC dopierając odpowiednio "drogie" słowa kluczowe, pomocna może być strona:

https://adwords.google.com/select/KeywordTo...l?defaultView=2 - dział: "Prognozy kosztu i pozycji reklamy".

 

Co do szablonu tylko z jedną reklamą, to nie jest to możliwe - Google na to nie zezwala.

 

Przekazałem też przedstawicielom NameDrive adres tej strony, w szczególności dział English - obiecali się pojawić :)

 

--

Daniel Dryzek

http://www.active24.pl

http://dryzek.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedo kilka miesiecy temu zablokowalo mi konto nie wyplacajac wygenerowanych srodkow. Zupelnie ignorowali moje maile, nie podajac nawet przyczyny dlaczego konto zostalo zablokowane. Nie potrafie odpowiedziec, ktory z punktow regulaminu moglem zlamac. Ktos spotkal sie z podobna sytuacja? Co mozna jeszcze zrobic, z kim sie kontaktowac?

 

Nie zalezy mi w zasadzie na odzyskaniu tych pieniedzy, chce jasnej odpowiedzi dlaczego moje konto zostalo usuniete a emaile sa ignorowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W obu firmach mam bezpośredni kontakt, również w języku polskim

Rozumiem, że kontakt po polsku w Sedo jest tylko dla "wybranych"? ;-)

 

Ja support w Sedo oceniam kiepsko. Dodanie domeny, którą ktoś inny ma w swoim panelu jest niewykonalne. Mimo kilku maili, screenshotów z panelu domeny są konsekwentnie odrzucane :). Co robię źle?

 

Treść maili do Sedo:

Hi!

Domains:

***

belong to me - Tomasz Netzel (login on SEDO: ***). Please allow me to add them to my portfolio on SEDO.

Thank You,

best regards

Tomasz Netzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie ND, a to tylko dlatego, że tylko z tego supportu korzystałem. Chodziło o dodanie testowanej domeny, która już wcześniej była dodana. W kilka godzin sprawa została załatwiona, a Pan z Polski, z którym w tej sprawie pisałem, zaoferował swoją pomoc w razie przedłużania się sprawy.

 

Z supportu Sedo nie miałem okazji korzystać. Jedynie przy sprzedaży domeny .info.. Troszkę długo to trwało, ponieważ człowiek był na urlopie i jego maile kierowane były do innego managera.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdecydowanie ND, a to tylko dlatego, że tylko z tego supportu korzystałem. Chodziło o dodanie testowanej domeny, która już wcześniej była dodana. W kilka godzin sprawa została załatwiona, a Pan z Polski, z którym w tej sprawie pisałem, zaoferował swoją pomoc w razie przedłużania się sprawy.

 

Z supportu Sedo nie miałem okazji korzystać. Jedynie przy sprzedaży domeny .info.. Troszkę długo to trwało, ponieważ człowiek był na urlopie i jego maile kierowane były do innego managera.

 

 

miałem to samo z ND , godzina 23 napisałem, za godzine po problemie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najszybsze odblokowanie domeny na ND to w moim przypadku 6 minut. Najdłuższe nie pamiętam, ale nie więcej niż 2 godziny. Dobrzy kontakt, zawsze miłe wyjaśnienie i przeprosiny, zdecydowanie bdb (w skali studenckiej).

Sedo - nie miałem okazji do kontaktu więc nie wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie NameDrive. Odblokowanie domeny zajelo zaledwie kilka minut. Na odblokowanie tej samej domeny w Sedo jeszcze sie nie doczekalem, a maile zarowno do ND jaki i Sedo poszly 2 dni temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Otrzymałem poradę, że samemu można się postarać o lepsze wartości CPC dopierając odpowiednio "drogie" słowa kluczowe, pomocna może być strona:

https://adwords.google.com/select/KeywordTo...l?defaultView=2 - dział: "Prognozy kosztu i pozycji reklamy".

 

W takim razie dam ND jeszcze jedna szanse. Zoptymalizowalem domeny, poczekam kilka dni i zobaczymy co bedzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja korzystam jak narazie tylko z sedo i jestem bardzo zadowolony, tak jak kolega pisał kontakt z sedo jest szybki i konkretny, zawsze odpisują na zadane pytania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

od dnia 13.10 czekam na weryfikacje własności domeny.Wysłałem juz screena.Teraz okazało się że kolejna domenajest już przez kogoś zaparkowana w ND więc zapewne znowu kilka dni oczekiwania na załatwienie sprawy.A swoją drogą jak to możliwe że moje domeny są w czyimś panelu ND?

Edited by gruby

Share this post


Link to post
Share on other sites
A swoją drogą jak to możliwe że moje domeny są w czyimś panelu ND?

 

gorsze już tylko od takiej sytuacji, jest zorientowanie się tuż przed przedłużeniem, ze leżała u kogoś innego cały rok

tak też niestety się zdarza :)

 

a wracając do tematu supportu jeśli chodzi o sedo macie jakieś problemy ze swoim managerem zapewne na Polskę jest Kamila?

zawsze są odpowiedzi na zapytania ? już od dłuższego czasu w zasadzie nie mam po co pisac bo wiem ze odpowiedzi nie zobaczę, ale to głównie na maila Kamili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak ogólnie support, ale to ich spolszczenie błaga o pomstę do nieba...

Kiedyś nawet napisałem w tej sprawie maila, spodziewając się, że nie zatrudniają żadnych polaków, tylko skorzystali z jakiegoś translatora. Wydawało mi się, że jestem wujek dobra rada. Tymczasem ku mojemu zdziwieniu odpisał koleś zupełnie poprawną polszczyzną, pisząc w tonie takim że to nie mój interes jakie jest tłumaczenie :) Od tamtej pory do nich nie pisałem, jakoś mnie wystraszyli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma może ktoś bezpośredniego maila do polskiego suportu ND, jeżeli można to poprosiłbym na PW.

Dzięki

Jest na stronie.

 

Nie głosowałem, bo korzystam tylko z NameDrive. Nie mam zastrzeżeń do suportu, w ciągu około 2 dni jest odpowiedź

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy zgłosiłem, że zniknęły wielkie litery w zaparkowanych IDN'ach, to po kilku tygodniach zapewnień o pracy nad problemem, otrzymałem odpowiedź ..... że zniknęły wielkie litery ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×