Jump to content
tmi

Jak oceniacie support NameDrive i Sedo?

ND konta Sedo  

90 members have voted

  1. 1. Który support jest wg Ciebie lepszy?

    • Sedo
      25
    • Namedrive
      65


Recommended Posts

moj rekord w ND - weryfikacja zgloszona automatem rozpatrzona w 7 minut :(

 

SEDO - zapraszam na piwo kogos kto wytlumaczy mi algorytm jakim mozna skutecznie (a nie losowo) udowodnic ze jest sie wlascicielem domeny , ktora nieszczesliwie wczesniej parkowal ktos inny ===> kilka prob, czas reakcji od 2-6 dni i mimo wysylania zalacznikow, zrzutow ekranu itd., w kolko ta sama odpowiedz...

 

ND - coz... Szanowny Rafal - niesamowicie wytrzymaly i wyrozumialy, a w dodatku zdolny do poswiecen (odpisal mi nawet w niedziele), no i ten czas reakcji - przed chwila dostalem potwierdzenie weryfikacji wlasnosci - w 7 (slownie: SIEDEM) minut (slownie: minut) od zgloszenia! To jest co prawda rekord bo bywalo i ponad dobe (sporadycznie), ale jak to zestawic z wielodniowymi modlitwami zanoszonymi do SEDO zeby raczyli odeslac kalke poprzedniej odpowiedzi.

 

Bardzo zaluje ze mamy taki prawie monopol, ale tym bardziej licze ze ND bedzie sie prezenie rozwijac i nie spocznie na laurach.

A SEDO zycze (chyba nie tylko w swoim imieniu) zebym kiedys mogl napisac "jakze sie ciesze ze dawna bumelka to juz nieprawda"

Share this post


Link to post
Share on other sites
moj rekord w ND - weryfikacja zgloszona automatem rozpatrzona w 7 minut :(

 

SEDO - zapraszam na piwo kogos kto wytlumaczy mi algorytm jakim mozna skutecznie (a nie losowo) udowodnic ze jest sie wlascicielem domeny , ktora nieszczesliwie wczesniej parkowal ktos inny ===> kilka prob, czas reakcji od 2-6 dni i mimo wysylania zalacznikow, zrzutow ekranu itd., w kolko ta sama odpowiedz...

 

ND - coz... Szanowny Rafal - niesamowicie wytrzymaly i wyrozumialy, a w dodatku zdolny do poswiecen (odpisal mi nawet w niedziele), no i ten czas reakcji - przed chwila dostalem potwierdzenie weryfikacji wlasnosci - w 7 (slownie: SIEDEM) minut (slownie: minut) od zgloszenia! To jest co prawda rekord bo bywalo i ponad dobe (sporadycznie), ale jak to zestawic z wielodniowymi modlitwami zanoszonymi do SEDO zeby raczyli odeslac kalke poprzedniej odpowiedzi.

 

Bardzo zaluje ze mamy taki prawie monopol, ale tym bardziej licze ze ND bedzie sie prezenie rozwijac i nie spocznie na laurach.

A SEDO zycze (chyba nie tylko w swoim imieniu) zebym kiedys mogl napisac "jakze sie ciesze ze dawna bumelka to juz nieprawda"

 

Osobiście na support Sedo nie mogę narzekać.Nigdy na odpowiedź nie musiałem czekać dłużej niż parę godzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
moj rekord w ND - weryfikacja zgloszona automatem rozpatrzona w 7 minut :(

 

Również dzisiaj miałem weryfikację jednej .in(dianki) w ciągu 12 minut ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Korzystam z ND -zakupiłem domenę, którą ktoś miał juz w soim Panelu -wyjasnienie sprawy trwało ok 1 doby (od wysłania maila do pojawienia się domeny w moim panelu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest InterBazar.pl

Ostatnio usunąłem konto w NameDrive. W sumie to już dwa razy usuwałem. Początkowo gdy zacząłem moją przygodę z parkowaniem domen to wybrałem ND (poczytałem trochę na forach). Byłem zadowolony. Podpiąłem pod ND ponad 500 domen i ogólnie dużo nie zarobiłem - stąd moje zniechęcenie. Czytałem, że są osoby, które potrafią sporo zarobić. Natomiast ja jakoś nie mam do tego nerwów. Próbowałem z ponad 6 miesięcy i to na różne sposoby oraz dużą ilością domen. Zarobiłem w sumie może niecałe 10$ co uważam za kiepski wynik. Wolę inwestować w domeny i sprzedawać na giełdzie - lepszy wynik finansowy a i mnie z tym roboty. Tyle mogę w tym temacie powiedzieć. Ogólnie jeżeli chodzi o ocenę NameDrive pod kątem serwisu - daję szczerą piątkę. Zawsze i szybko odpisywali, nie było problemu z nimi. SEDO ani innych konkurentów nie próbowałem więc się nie wypowiadam. Pozdrawiam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam jakis mega doswiadczen z ND i Sedo. Na ND odpowiedzi dochodzily zawsze szybko i zawsze byly bardzo konkretne i informacyjne. I, jak juz zauwazylo kilka osob powyzej, byly po polsku. Na Sedo tez zawsze odpowiadali, troche wolniej, ale tez zawsze konkretnie... Jednak nie korzystalbym z pomocy w jezyku polskim, chyba ze ktos nie ma innego wyjscia bo nie zna angielskiego. Mialem przyjemnosc wymienic pare e-maili z jedna pania i choc bardzo sie starala pisac po polsku, to jednak mialem nieodparte wrazenie, ze jednak nie do konca wie, o co pytam... A staralem sie pytac prosto i przejzyscie. Podsumowujac, biorac pod uwage wspomniane aspekty, lepiej ocenilbym support ND.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×