Jump to content
heden.pl

Sposób na PORZĄDNEGO bana w google?

Recommended Posts

Jako, że nie znam się zbytnio na domenach a na pozycjonowaniu już w ogóle mam pytania.

Pytanie pierwsze, poniekąd marketingowe. Jak w szybki i skuteczny sposób złapać na domenę bana w google? Mam na myśli takiego porządnego bana, po którym trzeba by sie bardzo namęczyć aby domena znów zaczęła być ponownie indeksowana przez google.

 

Drugie. W jaki sposób sprawdzić czy kupowana domena nie ma bana?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Najszybszy ban na stronę jest za spamowanie linkami do strony na forach (ale automatem, takie po kilka - kilkadziesiąt tysięcy linków dziennie na tysiącach for), Google strasznie to tępi. Strona czasem wybija w wynikach w górę, ale prawie zawsze przychodzi ban (przeważnie już niezdejmowalny). Każdy, kto choć raz spróbował, wie, że nie jest to dobry pomysł na pozycjonowanie strony, obecnie nikt już tego nie robi, bo ban może być nawet po jednym dniu. :)

2. Na przykład http://www.banchecker.com/

Edited by thomaso

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Najszybszy ban na stronę jest za spamowanie linkami do strony na forach (ale automatem, takie po kilka - kilkadziesiąt tysięcy linków dziennie na tysiącach for), Google strasznie to tępi. Strona czasem wybija w wynikach w górę, ale prawie zawsze przychodzi ban (przeważnie już niezdejmowalny). Każdy, kto choć raz spróbował, wie, że nie jest to dobry pomysł na pozycjonowanie strony, obecnie nikt już tego nie robi, bo ban może być nawet po jednym dniu. :)

Ciekawe co dzieje się gdy to konkurencja tak "pomaga" pozycjonować moja stronę?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciekawe co dzieje się gdy to konkurencja tak "pomaga" pozycjonować moja stronę?

 

Nie chodzi mi o zakladanie bana na czyjeś domeny. Natomiast wydaje mi się, że w pewnej sytuacji można by takiego porządnego bana założyć na szybko na którąś ze swoich domen :)

Share this post


Link to post