Jump to content
sz3kla

Oczekuje w kolejce na rejestrację

Recommended Posts

Witam. :)

 

Mam kilka pytań. ;)

DOMENA:

xxxx.pl oczekuje w kolejce na rejestrację

 

Oznacza to, że domena jest zarezerowowana. Czyli jest tzw "fifty fifty" prawdopodobieństwa że zostanie opłaacona, lub też nie i spadnie?

 

 

utworzona: 2009.02.01 15:36:19

 

ostatnia modyfikacja: 2009.02.01 15:36:19

Pytanie numer dwa. :lol:

Od daty rejestracji, jeśli nie zostanie opłacona, to po 14dniach spadnie, tak? :) Czyli wg. wyżej wymienionego przykładu, można się spodziewać tego, że jeśli nie zostanie opłacona, to dnia 15lutego spadnie?

 

To tyle. Wiem, banalne pytania, ale jestem jeszcze laikiem w tej dziedzinie, a nie chciałbym popełnić błedów, które mogłyby tu zaważyć na tym, czy stane się posiadaczem jakiejś domeny, czy nie. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oznacza to, że domena jest zarezerowowana. Czyli jest tzw "fifty fifty" prawdopodobieństwa że zostanie opłaacona, lub też nie i spadnie?

TAK, ale trzeba tez uwzglednic, ze ktos inny moze na domene czyhac, rowniez poprzez automatyczny skrypt

 

 

Pytanie numer dwa. :lol:

Od daty rejestracji, jeśli nie zostanie opłacona, to po 14dniach spadnie, tak? :) Czyli wg. wyżej wymienionego przykładu, można się spodziewać tego, że jeśli nie zostanie opłacona, to dnia 15lutego spadnie?

 

NIe, nie spadnie 15-go dnia. Zacznie wygasać. Wtedy to bedziesz miał we WHOIS info, kiedy domena wygaśnie (generalnie może to potrwac jeszcze do 7 dni po rozpoczeciu wygasania rezerwacji - okres losowy)

Edited by umberto

Share this post


Link to post
Share on other sites
(generalnie może to potrwac jeszcze do 7 dni po rozpoczeciu wygasania rezerwacji - okres losowy)

 

Równe 5 dni co do sekundy. Przy czym w czasie wygasania rezerwacji można ją zarejestrować np. w ppd.pl. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przy czym w czasie wygasania rezerwacji można ją zarejestrować np. w ppd.pl. ;-)