CzarnyElo 355 Report post Posted December 29, 2013 Zdarzają Wam się pady kilkuminutowe AM od jakiegoś czasu? Share this post Link to post Share on other sites
sebastian0000 177 Report post Posted February 5, 2014 Jakaś padaka, nawet tutaj na di.pl pasek z aukcjami się nie wyświetla... Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted February 6, 2014 Od wczoraj nie da się rezerwować domen w AM. Wyświetla się komunikat : Domena jest w trakcie przetwarzania Czy u was również pojawia się taki problem ? Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted February 6, 2014 Od wczoraj nie da się rezerwować domen w AM. Wyświetla się komunikat : Czy u was również pojawia się taki problem ? Potwierdzam... rezerwacje nie działają. Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted February 7, 2014 Czy u was również pojawia się problem z przeglądaniem list domen wygasających ? Application error An internal error has occured within the application. If the problem persists, please contact out support team. « Go back to previous page Share this post Link to post Share on other sites
korneliusz.com 501 Report post Posted February 10, 2014 Znowu padł. Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted February 10, 2014 Zaczyna się to robić bardzo irytujące ;/ Share this post Link to post Share on other sites
epson 370 Report post Posted February 12, 2014 Uroczyście donoszę, iż przy niektórych ofertach/aukcjach nie działają "podglądy" (info o domenie, statystyki itd.) 2 Share this post Link to post Share on other sites
coolos 114 Report post Posted February 12, 2014 (edited) Słusznie, są problemy z zakładkami, zarówno na stronach ofertowych jak i np. podglądzie transakcji escrow. Edited February 12, 2014 by coolos Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted February 12, 2014 Nie da się również przetransferować domeny do AM... Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted February 12, 2014 @epson, @coolos, @waniawp: prosiłbym o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki i ponowną próbę przejścia na daną stronę/ofertę/formularz. Gdyby to nie pomogło to proszę o zgłoszenie do supportu. Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted February 12, 2014 W dalszym ciągu również pojawia się problem przy przeglądaniu list domen wygasających Application error An internal error has occured within the application. If the problem persists, please contact out support team. « Go back to previous page W towarzystwie uroczego białego kotka... Share this post Link to post Share on other sites
Bazyli 1,444 Report post Posted February 12, 2014 (edited) Odświeżanie strony pomaga na chwilę...kolejne wejście i znów to samo...odświeżam jest ok...i tak w kółko Macieju... To tak apropos tego co napisał Epson... Edited February 12, 2014 by Bazyli Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted February 12, 2014 @Bazyli: poprosiłbym PW z podaniem strony, gdzie taki problem występuje oraz nazwą i wersją przeglądarki Share this post Link to post Share on other sites
mdi 31 Report post Posted February 12, 2014 Odświeżanie strony pomaga na chwilę...kolejne wejście i znów to samo...odświeżam jest ok...i tak w kółko Macieju... To tak apropos tego co napisał Epson... U mnie to samo, zakładki dotyczące danych domeny często nie działają a odświeżanie pomaga na krótko. To nie jest kwestia cache - większość z nas to informatycy więc pisanie o cache przeglądarki to mówienie ojcu jak robić dzieci W pierwszej kolejności wykonujemy takie czynności a skoro nie pomagają informujemy Share this post Link to post Share on other sites
cannot 490 Report post Posted February 12, 2014 Dzisiaj to już jest jakaś masakra, oby po tej przerwie technicznej było lepiej. Teraz już i hosting AM padł, nie wyświetla mi żadnej mojej strony "nie uzyskano połączenia z serwerem" Share this post Link to post Share on other sites
zabaco 1,339 Report post Posted February 12, 2014 @epson, @coolos, @waniawp: prosiłbym o wyczyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki i ponowną próbę przejścia na daną stronę/ofertę/formularz. Gdyby to nie pomogło to proszę o zgłoszenie do supportu. Gdybym dziś miał wysyłać tickety z tym co mi się nie wyświetlało na AM to bym musiał pisać ticket jeden za drugim. To samo było wczoraj. Odnoszę wrażenie, że macie jakiś większy problem, a czyszczenie pamięci podręcznej przeglądarki jest odpowiedzią dobrą na wszystko, ale w tym przypadku średnio inteligentny szympans będzie wiedział, że nie w tym rzecz. Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted February 12, 2014 (edited) @mdi: ok, zleciłem do sprawdzenia. Prosimy w takich przypadkach o pełniejsze informacje: nazwę, wersję przeglądarki, miejsce wystąpienia problemu jeśli nie tu na forum to np. w zgłoszeniu do supportu. Rozumiem, że dla Ciebie wyczyszczenie cache to może być pierwsza czynność do wykonania w takiej sytuacji, jednak nie dla wszystkich jest to oczywiste; często otrzymujemy zgłoszenia problemów, których rozwiązanie wymaga jedynie wyczyszczenia pamięci podręcznej (np. po zmianie przekierowania). @cannot: pracujemy nad tą sprawą a po przerwie technicznej i stabilizacji oczekujemy że poprawa będzie zauważalna. @zabaco: wyczyszczenie cache nie było jedyną odpowiedzią na problem, dlatego w drugiej kolejności napisałem o zgłoszeniu do supportu z podaniem pełniejszych informacji tak, abyśmy mogli zidentyfikować problem i odpowiedzieć konkretnej osobie; tak czy inaczej sprawa jest sprawdzana Edited February 12, 2014 by AfterMarket.pl Share this post Link to post Share on other sites
Dropped.pl 209 Report post Posted February 12, 2014 Problem z niedziałającymi zakładkami poprawiałem dzisiaj około godziny 12:30, problemy ze źle wysyłającymi się mailami (zawierającymi fragment kodu) wczoraj. Oba problemy nie powinny już występować. Problem z serwerem hostingowym został już zgłoszony firmie Greener, która opiekuje się hostingiem, i jest sprawdzany. Przepraszamy za nawarstwienie się problemów technicznych w ostatnich 3 dniach. Niestety konieczna jest wymiana szwankującego serwera, czym zaczniemy zajmować się dokładnie za 5 godzin. Po wymianie wszystko powinno wrócić do normy, a właściwie więcej niż do normy ponieważ serwis będzie działać szybciej 2 Share this post Link to post Share on other sites
mdi 31 Report post Posted February 12, 2014 (edited) @mdi: ok, zleciłem do sprawdzenia. Prosimy w takich przypadkach o pełniejsze informacje: nazwę, wersję przeglądarki, miejsce wystąpienia problemu jeśli nie tu na forum to np. w zgłoszeniu do supportu. Rozumiem, że dla Ciebie wyczyszczenie cache to może być pierwsza czynność do wykonania w takiej sytuacji, jednak nie dla wszystkich jest to oczywiste; często otrzymujemy zgłoszenia problemów, których rozwiązanie wymaga jedynie wyczyszczenia pamięci podręcznej (np. po zmianie przekierowania). ... Zgadzam się, tak mi się po prostu powiedziało bo gdzie człowiek nie zadzwoni zgłosić problem czy to z internetem (provider) czy z hostingiem ( korzystam z innej firmy - nie z AM ) itp. to tylko słychać to hasło "proszę wyczyścić cache przeglądarki" Co do przeglądarki to w moim przypadku problem wystąpił w Firefox v.27. W innych nie sprawdzałem bo głównie korzystam z ww. Póki co na tą chwilę problem nie występuje. Edited February 12, 2014 by mdi Share this post Link to post Share on other sites
mario1973 3 Report post Posted February 13, 2014 (edited) Cholera mnie bierze z nimi ! Znowu problem z DNSami !! Znowu przekierowali jeden z moich serwisów na swój parking ! Pobieżnie sprawdziłem kilka domen i działają poprawnie, ale jedna, akurat gdzie stoi w miarę duże forum kieruje na parking !! To ewidentna kradzież ruchu ! Czy w ten sposób sobie dorabiają ?? Może mam tam tylko 300 domen i to niewiele, ale kurcze pożegnamy się ! Edited February 13, 2014 by mario1973 Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted February 13, 2014 @mario1973: Pana domena działa poprawnie, chwilowy problem był związany z przerwą techniczną, która jak informowaliśmy miała występować między 00:00 a 08:00. W żaden sposób nie jesteśmy zainteresowani ruchem z domen naszych użytkowników, w razie jakichkolwiek problemów proszę o kontakt z nami poprzez support. Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted February 13, 2014 Nie działa sprawdzanie dostępności domen... a niby wszystko miało już dzisiaj być OK Share this post Link to post Share on other sites
AfterMarket.pl 53 Report post Posted February 13, 2014 @waniawp: wiemy o tym problemie, wkrótce zostanie rozwiązany Share this post Link to post Share on other sites
waniawp 114 Report post Posted February 13, 2014 @waniawp: wiemy o tym problemie, wkrótce zostanie rozwiązany Na chwile obecną działa. Share this post Link to post Share on other sites