Jump to content
DESiGNER

Dropped - Padł ?

Recommended Posts

Tak, jest jakiś błąd bazy danych. Najprawdopodobniej z zapisem. Wykonują się jakieś operacje, ale nie zapisują do bazy - np. przedłużenia.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą zrobiłem przelew na konto w dropped.pl, kasa z rachunku zniknęła a saldo w dropped.pl zerowe, a mam do opłacenia parę domen. Mam nadzieję że szybko się to wyjaśni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znowu jest jakiś problem z mailami. Przychodzą seriami (np. odnośnie terminu zapłaty) lub wcale ( LM, FM, domeny do przechwycenia itp.)

 

Nie ma dnia żeby coś się nie posypało... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Już działa

To jest działanie? Strony w tej chwili ładują się strasznie długo, mailing dzisiaj nie poszedł, Ticket od wczoraj bez odpowiedzi, zgrupowane domeny gdzieś mi się zblokowały ....

Zęby mnie bolą jak to widzę

Share this post


Link to post
Share on other sites

no własnie ! a ja tu domene licytuje !

 

kurde ;)

 

edit: chyba ustawie wszystkie na cene 10 tysi to mnie nikt nie przebije :D

 

502 GATEWAY ERROR ;)

Edited by thanatos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znowu jest jakiś problem z mailami. Przychodzą seriami (np. odnośnie terminu zapłaty) lub wcale ( LM, FM, domeny do przechwycenia itp.)

 

Nie ma dnia żeby coś się nie posypało... ;)

 

Rzeczywiście brak dzisiaj maila z najciekawszymi aukcjami i LM, FM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chciałem licytować w aukcji, a pół minuty przed końcem Bad Gateway....

 

 

Aftermarket.pl i Dropped.pl skupia większą część rynku wtórnego domen w Polsce, a na pewno tę kluczową a takie jajca się dzieją. Być tak nie może dłużej... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chciałem licytować w aukcji, a pół minuty przed końcem Bad Gateway....

 

Może serwis na krowie stoi? ;)

 

acer-buys-gateway-computers.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pan Gąbka wkradł się do Dropped.

Wg mnie to jest wstyd i obciach.

Tu nie chodzi nawet o te nędzne łącza, serwery czy nie wiem co. Nie widzę tu przede wszystkim chęci do ogarnięcia tego. Te zdawkowe odpowiedzi, totalna olewka Ticketów. Dzisiaj miałem potrzebę kontaktu z supportem swojego hostingu: po 15tu minutach rzeczowa odpowiedź. Wiem, że jak coś będę potrzebował to mogę liczyć na pomoc. Polecam neteasy.pl przy okazji.

 

Myślę, że ratuje was tzw syndrom pustego parkietu, nikt nie chce zatańczyć pierwszy, czyli trudno przenieść biznes w nowe puste miejsce. Macie wielką społeczność i nie szanujecie tego. Zamiast być ekspertem, nieść kaganek oświaty, wskazywać sposoby gdzie korzystniej sprzedać lub kupić trzymacie dystans.

 

Podoba mi się jeszcze ten minimalistyczny layout, ale jak mam siedzieć i czekać na każde odświeżenie strony po kilkanaście sekund przeplatane padami to wolę w tym czasie obejrzeć innych rejestratorów. Naprawdę szkoda, że macie taką przewagę nad konkurencją.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wg mnie to jest wstyd i obciach.

Tu nie chodzi nawet o te nędzne łącza, serwery czy nie wiem co. Nie widzę tu przede wszystkim chęci do ogarnięcia tego. Te zdawkowe odpowiedzi, totalna olewka Ticketów. Dzisiaj miałem potrzebę kontaktu z supportem swojego hostingu: po 15tu minutach rzeczowa odpowiedź. Wiem, że jak coś będę potrzebował to mogę liczyć na pomoc. Polecam neteasy.pl przy okazji.

 

Myślę, że ratuje was tzw syndrom pustego parkietu, nikt nie chce zatańczyć pierwszy, czyli trudno przenieść biznes w nowe puste miejsce. Macie wielką społeczność i nie szanujecie tego. Zamiast być ekspertem, nieść kaganek oświaty, wskazywać sposoby gdzie korzystniej sprzedać lub kupić trzymacie dystans.

 

Podoba mi się jeszcze ten minimalistyczny layout, ale jak mam siedzieć i czekać na każde odświeżenie strony po kilkanaście sekund przeplatane padami to wolę w tym czasie obejrzeć innych rejestratorów. Naprawdę szkoda, że macie taką przewagę nad konkurencją.

Im dłuższy będzie ten wątek tym bardziej przyczyni się do tego, że konkurencja ma co czytać i może uczyć się na cudzych błędach.

Stara zasada mówi - klient zadowolony nie powie nikomu, zaś ten niezadowolony powie każdemu.

Edited by maryuse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×