dihpl 0 Report post Posted July 27, 2009 Witam, Nasza firma a dokładniej dział programistyczny od pewnego czasu wprowadza zmiany w panelu klienta naszego serwisu. Domyślam się, że dla użytkowników tego forum jest to narzędzie dość istotne i używają go często. Jakie macie odczucia w tym temacie, co taki panel powinien posiadać, a co jest kompletnie zbędne? Zapraszam do dyskusji:) Pozdrawiam, ŁG Share this post Link to post Share on other sites
Los_Rozrabiakaneros 70 Report post Posted August 3, 2009 (edited) Warto brać inspiracje z innych rejestratorów, niektórzy mają moim zdaniem naprawdę dobre i sprawdzone rozwiązania. Uważam że panel zależy od grupy docelowej. Jeśli nie mają to być domainerzy to wydaje mi się, że rozwiązanie koszykowe (domeny do koszyka i do kasy) ala nazwa.pl jest bardzo dobre, jeśli nastawiacie się na domainerów to rozwiązania bliższe dropped.pl, ppd.pl Edited August 3, 2009 by Los_Rozrabiakaneros Share this post Link to post Share on other sites