DawPi

Push 2 Check - sprawdź informacje o domenie i nie tylko! ;-)

tłumaczone z google translator ;) :

Witaj, jestem autorem tego narzędzia. Widziałem odsyłających stąd postanowił zarejestrować.

Jest to pierwsza wersja tego narzędzia.

Nowe aktualizacje są wielkie wkrótce:)

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub znalazłeś jakieś błędy proszę to napisać lub wypełnić formularz na stronie:)

that's my original post:

Hello, I'm the author of this tool. I saw referers from here and decided to register.

This is the first version of this tool.

New great updates are coming soon :P

If you have any questions or if you found any errors please write it here or fill the form on the site :P

Dobre narzędzie, przydałoby się jeszcze dodać sprawdzanie słów kluczowych w meta.

Zrobione! Sprawdzić "words density" zakładce

Kliknij link "REFRESH" jeśli nie widzisz słów kluczowych w meta :rolleyes:

Done! Check "words density" tab. Click "REFRESH" link if you don't see meta keywords ;)

Edited by hrd

tłumaczone z google translator :

Witam:)

Wiele osób pytało, czy można do gromadzenia statystyk dla swojej strony automatycznie, ponieważ są one zbyt zajęty, aby zrobić to na co dzień.

Teraz jest to możliwe.

Możesz umieścić mały graficzny przycisk na swojej stronie i statystyki będą codziennie kontrolowane automatycznie.

Proszę sprawdzić statystyki witryny w push2check.com i uzyskać kod HTML swojego przycisku.

Hello :)

Many people have asked if it is possible to collect statistics for their sites automatically, because they are too busy to do it every day.

Now it's possible.

You can place a small graphical button on your site and it's statistics will be checked daily automatically.

Please check the stats for your site at push2check.com and get the HTML-code of your button.

aktualizacja:

Zrobiłem przycisk konstruktora.

Teraz możesz utworzyć przycisk witryny w dowolnym kolorze i rozmiarze.

+

Dodałem też Google z pamięci podręcznej do statystyk tabeli powinny być interesujące dla wielu osób:)

update:

I've made a button constructor.

Now you can create a button for your site of any color and size.

+

I also added a google cache history to stats table as it should be interesting to many people :rolleyes:

Aktualizacja: Zrobić witryna lepiej indeksowana przez wyszukiwarki. Wolny automatyczny serwis ping.

Co to jest ping?

Ping jest mechanizm, który jest używany do różnych usług powiadomić, że strona została zaktualizowana.

Ping przyciąga roboty i indeksowania witryny lepiej i szybciej przez wyszukiwarki.

Dlaczego warto korzystać z naszych usług?

My ping witryny automatycznie nie więcej niż 1 raz na dobę (można ustawić interwał ping od 1 do 7 dni).

To daje gwarancję, że witryna nie zostanie zbanowany za nadmierne pingowanie przez usługi ping.

Nie musisz już więcej pamiętać o pingowanie witryny ręcznie z innych usług.

Oprócz automatycznego ping, jak dotychczas, zdobyć bezpłatne codziennie automatycznego pobierania i zachowania różnych seo-parametry swojego serwisu w http://Push2Check.com

Chcę ping mojej strony i zbierać seo-parametry automatycznie i bezpłatnie. Co mam zrobić?

Ty powinien dostać przycisk (image) HTML kod i umieścić go w witrynie.

Odwiedź przycisku Konstruktor http://push2check.com/button_creator.php wpisz się adres strony i nacisnąć przycisk "Create".

Na przycisk strona konstruktora można:

- Ustawić wielkość i kolor przycisku więc może pasować do projektowania witryny.

- Włączyć / wyłączyć automatyczne ping, ping wybrać przedział i wybierz usługi ping.

- Ping witryny ręcznie (jakąkolwiek stronę nie więcej niż 1 raz dziennie)

--------------------

Update: Make you site better indexed by search engines. Free automatic ping service.

What is ping?

Ping is a mechanism which is used to notify different services that your site was updated.

Ping attracts search engine spiders and your site is indexed better and faster by search engines.

Why should you use our service?

We ping your site automatically not more than 1 time a day (you can set ping interval from 1 to 7 days).

It gives a guarantee that your site will not be banned for excessive pinging by services that are pinged.

You don't have to remember any more about pinging your site manually with other services.

In addition to automatic ping you, as before, get free daily automatic collection and preservation of various seo-parameters for your site at Push2Check.com

I want to ping my site and collect seo-parameters automatically and free. What should I do?

You shoud get button (image) HTML-code and put it to your site.

Visit Button Constructor , enter you site address and push 'Create' button.

On the button constructor page you can:

- set size and colors of your button so it can fit the design of your site.

- enable/disable automatic ping, choose ping interval and choose services to ping.

- ping your site manually (any site not more than 1 time per day)

Edited by hrd