Jump to content
DD

Ciekawe artykuły o domenach

Recommended Posts

Co właśnie z takimi bradami, które wykorzystaują w drugiej cześci swojej nazwy właśnie TLDs.

 

Dajmy na to mamy stronę sprawnymarketing.pl -> kupujemy sprawny.marketing

 

sprawnymarketing.pl -> powiedzmy, że to ich marka

samo sprawny nie może być marką jest zwykłym słowem więc sprawny.marketing, może być dla takiej strony problemem.

 

Idąc tym tropem dalej mamy pełno stron w polskim internecie.

 

Jak sprzedawać takie domeny? Na AM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ciekawe info dla początkujących w temacie, którzy często wpadają na forum i piszą: "Firma X chce ode mnie domenę, mają znak towarowy Y. Czy mogą mi naskoczyć?" albo "Mam domenę Y.pl czy jak zarejestruję znak towarowy, to mozna mi naskoczyć?"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czuję ściemę, nie wierzę że mógł odrzucić 10 MLD$ być może było tam 10 klauzul w których w przypadku "dochodów mniejszych niż oczekiwane" nie wypłacą tyle...

Ps. Ja bym chyba przyjął ofertę...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

O kurcze! :lol:

 

Słowo kluczowe: meble

Rodzaj działalności: Handel
Region działania: Polska
Polecane przez Tropiciela Domen Home.pl:
netmeble.com.pl
emeble.sklep.pl
netmeble.eu

i tak nieźle jak na wolne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie to nie artykul o domenach, tylko o marketingu Warszawy jako miasta, ale wspomniano o liczbie domen, jakimi zawiaduje UM Wa-wy, więc może ktoś tam bedzie uderzał do "szpecuf" od marketingu stolicy ze swoimi domenkami.

 

Z perspektywy wewnętrznej, mieszkańca korzystającego na przykład z internetu, mogę powiedzieć, że dostęp do wielu przydatnych informacji miejskich wymaga niezłej gimnastyki. Trzeba się naszukać...

- To prawda, bo internetowych domen miejskich jest trzysta. I zarządzanie nimi to prawdziwy koszmar komunikacyjny. W tej chwili trwają prace, żeby te strony ujednolicić. Muszą być funkcjonalne i przydatne z punktu widzenia mieszkańców. Na pewno będzie się poszerzał też segment tzw. e-usług, czyli aplikacji czy stron, które ułatwią nam wszystkim życie. Ja sam korzystam z bardzo przydatnej aplikacji miejskiej „19115”, która służy do zgłaszania awarii. To jest właśnie nowoczesne narzędzie komunikacji pomiędzy miastem a jego mieszkańcami, które stało się bardzo popularne, choć oczywiście nie tak popularne jak telefon.

Musimy pamiętać, że wszelkie zmiany, ulepszenia i udoskonalenia nie dokonają się z dnia na dzień. Trzeba się do nich przygotować. Dotyczy to nie tylko urzędników, ale i samych mieszkańców, którzy muszą mieć czas, żeby je zrozumieć i zaakceptować. Potrzeba do tego i cierpliwości, i empatii.

 

http://weekend.gazeta.pl/weekend/1,152121,18694049,szef-biura-marketingu-stolicy-do-warszawy-zawsze-trafiali-najlepsi.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetne narzędzie!

Dla kogo świetne? Rejestrator podsuwa wolne domeny, a użytkownik myśli, że na rynku nie ma nic ciekawszego?

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla ciekawości sprawdziłem to "świetne" narzędzie... Dla bhp, edukacja, polska wyszukało dopasowaną dla mnie domenę: netbhp.com.pl Bana temu archeologowi, specjaliście od marketingu szeptanego home.pl. Tak swoją drogą, to prowadziłem kiedyś kampanię reklamową w branży hostingowej i muszę przyznać, że home.pl ma prawdopodobnie najsłabiej robiony marketing szeptany w branży. Normalnie jakby brali ludzi z ulicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem kim jest Mati210, ale nie jest to na pewno ktoś, kto robi dla nas marketing szeptany. Druga sprawa, że ten marketingowy chwyt przestał być modny jakieś 5 lat temu - w dobie Google, forów dyskusyjnych i Facebooka marketing szeptany jawi sie jako narzędzie, które działa na niekorzyść firmy. Nie stosujemy go ze względu na...no po prostu świadomość klientów :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

home.pl, nie chodzilo mi o to, ze "zacytowany" zostal link do waszego serwisu, tylko o to, ze jest to jedyny post Mati210, a najbardziej o to, ze choc jest to jego jedyny post, to nie omieszkal W STOPCE umiescic linku reklamowego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ymm, marketing szeptany ma jak najbardziej wciąż znaczenie, o ile jest tylko prawidłowo wykonany. W sieci można spokojnie znaleźć aktualne ebooki wykonywane przez agencje interaktywne, które opisują w zasobach poprawne techniki wykonywania szeptanki.

 

A główną zasadą tego jest to, aby robić to z głową i przede wszystkim pod kątem pomocy dla użytkownika. Jeśli więc linki, które zostaną wplecione w tekst odnoszą się do omawianego wątku to jak najbardziej jest to prawidłowo wykonana szeptanka, która będzie pozytywnie wpływać na pozycjonowaną stronę - oczywiście przy zachowaniu kryterium, że dyskusja toczy się w miejscu wartościowym, a nie w jakimś spamowym preclu.

 

To tyle co chciałem napisać w odniesieniu do marketingu szeptanego, bo zauważyłem powyżej wymianę opinii w tym kierunku. Pozdrawiam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×