nobo 0 Report post Posted February 18, 2010 Witam! Mam problem z sedo. Dawno temu bawiłem się domenami (3/4 roku temu zakończyłem przygodę) Parkowałem na sedo i nigdy nie miałem problemu z wypłatą. Od lipca na moim koncie wisi 80 Euro. Czekałem na wypłatę i nic. Dowiedziałem się certyfikować więc to zrobiłem (opcja standard). Napisałem do supportu z pytaniem czy teraz otrzymam wypłatę. Odpisali, że tak musiałem poczekać tylko kolejny miesiąc po certyfikowałem się w październiku. Ok. Minął grudzień, styczeń, teraz jest luty i nic. 2 dni temu napisałem do nich o co chodzi to nawet nie odpisali. Wiem, że mam się kontaktować z supportem sedo, ale .... Wie ktoś może gdzie problem? Przez 2 lata regularnie dostawałem wypłaty, żadnych danych nie zmieniałem więc wszystko jest ok. Konta też nie mam zablokowanego. Może jest coś co trzeba jeszcze zrobić, a ja o tym nie wiem ? Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
Andro 152 Report post Posted February 18, 2010 napisz na namepros.com i dnforum.com, tu raczej nikt nie zagląda Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted February 18, 2010 (edited) Pokaz mail ktory ci przyslali bo cos mnie dziwi to ze musiales sie certyfikowac. Z tego co wiem to to trzeba robic jedynie zeby kupowac. Oczywiscie minimum wyplaty masz ustawione na 20E? Edited February 18, 2010 by 513581 Share this post Link to post Share on other sites
nobo 0 Report post Posted February 18, 2010 Response (Julia Hinger) 12/10/2009 09:55 AM Dear Nobo, Thank you for your email. Parking payments are sent out by the 15th of every month for the previous month's earnings. To receive parking revenue you must be a Certified Member, have reached your payout limit and have entered your bank or Pay Pal details. The payout limit and payment details are amended under My Sedo > My Account under the tab "Payment Details", in your Sedo account. If you are not yet a Certified Member, login to your account and go to My Sedo > My Account and select the tab "Member Certificaton" Here you will find full instructions on how to certify your account. This information must be correctly entered before the end of the month in order to be paid in the following month. If you have certified your account within the last few days this change can not be considered for this month's parking payout. You will receive your parking revenue the next month. If you have any further queries, please go to the Customer Support Centre via http://www.support.sedo.co.uk. Kind regards, Julia Hinger Senior Customer Care Specialist - International Sedo GmbH :: Im Mediapark 6 :: 50670 Cologne :: Germany tel +49 221.34030.230 :: fax +49 221.34030.102 http://support.sedo.co.uk Jeśli chodzi o dane konta bankowego, limity itp., to mam wszystko dobrze ustawione, bo przez 2 lata otrzymywałem regularnie wypłaty, a nic nie zmieniałem Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted February 18, 2010 (edited) Musieli to jakos niedawno wprowadzic bo pamietam ze dostawalem wyplaty zanim bylem certyfikowany. Jesli mowisz ze wszystko masz poustawiane i na dodatek wczesniej dostawales wyplaty to nie pozostaje Ci nic innego jak pisac do nich i sie domagac... Edited February 18, 2010 by 513581 Share this post Link to post Share on other sites