Jump to content
epson

AZ.pl Padło?

Recommended Posts

Dzień Dobry

 

Uprzejmie informuję, iż system działa obecnie prawidłowo, chwilowe problemy w wyświetlaniu się strony,

w logowaniu się do Panelu Klienta oraz utrudnienia przekierowania DNS zostały bezzwłocznie naprawione.

 

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszam.

 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu

pod adresem mailowym: pomoc@az.pl

 

Pozdrawiam serdecznie

Anna Kur

Dyrektor AZ.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy tylko ja nie mogę się zalogować do panelu ?

 

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Apache Server at panel.az.pl Port 443

Edited by zabaco

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień Dobry

 

Uprzejmie informuję,iż napotkane przez Państwa trudności w logowaniu się

do Panelu Klienta, były wynikiem chwilowego obciążenia serwera, a

Panel Klienta po krótkim czasie funkcjonował już prawidłowo.

 

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

 

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu.

 

Pozdrawiam serdecznie

Anna Kur

Dyrektor AZ.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa Wam w ogóle AZ?

 

Błąd 500. Niestety nie możemy wykonać tej operacji.

 

Przy próbie wejścia na stronę główną ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Działa Wam w ogóle AZ?

 

Błąd 500. Niestety nie możemy wykonać tej operacji.

 

Przy próbie wejścia na stronę główną ;)

 

 

Właśnie chciałem dostać się do ich czata, a tu zonk. 500 to ostatnio norma w wykonaniu AZ rano wieczorem i w południe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie

 

 

Uprzejmie przepraszamy za wczorajszą kilkuminutową przerwę w dostępności do Panelu Klienta.

 

 

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu.

 

 

Pozdrawiam serdecznie

Kamila Sitek

Asystentka Dyrektora AZ.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

No bez jaj! Az.pl nie "przerobiło" 20 domen, dla których ustaliłem ceny... :blink: To jakiś żart chyba :wacko:

20 domen? Dzięki za stracony czas...

 

 

Błąd 500. Niestety nie możemy wykonać tej operacji.

 

Spróbuj wykonać ją ponownie za chwilę. Jeśli problem się powtórzy skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@az.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbując opłacić domenę (płatności online ING) komunikat:

Uwaga!

Aktualnie brak możliwości zapłacenia wybranym kanałem płatności! Wybierz inny kanał płatności aby zakończyć proces!

Zasilić panelu w ten sposób również nie można

:wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbując opłacić domenę (płatności online ING) komunikat:

Uwaga!

Aktualnie brak możliwości zapłacenia wybranym kanałem płatności! Wybierz inny kanał płatności aby zakończyć proces!

Zasilić panelu w ten sposób również nie można

:wacko:

Nic nie padło.

ING nie obsługuje płatności on-line od godziny 15:00 w sobotę aż do 8:00 rano w poniedziałek.

Komunikat AZ jest prawidłowy, a dodatkowo sugeruje abyś zmienił nie kanał płatności lecz bank :P

Edited by maryuse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nic nie padło.

ING nie obsługuje płatności on-line od godziny 15:00 w sobotę aż do 8:00 rano w poniedziałek.

Komunikat AZ jest prawidłowy, a dodatkowo sugeruje abyś zmienił nie kanał płatności lecz bank :P

 

Opłacić domenę próbuje od rana (grubo przed 15)

Nie raz opłacałem domeny w ten sposób również w weekendy i nigdy nie było z tym problemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam serdecznie

 

Zgodnie z zapisami na stronie ING Banku Śląskiego :

 

1. zlecenia przyjęte do realizacji przez Bank w soboty do godz. 1500:

  • realizowane są w tym samym dniu.

2. zlecenia przyjęte do realizacji przez Bank w soboty po godz. 1500:

  • realizowane są w najbliższym dniu roboczym z zastrzeżeniem pkt. 4.

3. zlecenia złożone w niedziele i święta:

  • realizowane są w najbliższym dniu roboczym z zastrzeżeniem pkt 4.

4. zlecenia płatnicze z bieżącą datą realizacji na rachunki1 Klientów w ING Banku Śląskim S.A. przyjęte do realizacji przez Bank w soboty po godz. 1500oraz w niedziele i święta:

  • realizowane są w tym samym dniu. Takie zlecenie płatnicze zostanie zaksięgowane w najbliższym dniu roboczym z datą realizacji zgodną z dyspozycją Klienta.

Pozdrawiam serdecznie

Kamila Sitek

Asystentka Dyrektora AZ.PL

Edited by ksitek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×