mendoza 1 Report post Posted April 19, 2010 Opłaciłem domenę przez "Płacę z Inteligo" i stało się coś dziwnego - kwota jest zablokowana na moim koncie, a w panelu wciąż jest jako nieopłacona. Sprawa pewnie do załatwienia w łatwy sposób, tylko termin płatności mija dziś, a nikt z ParkDomen.pl nie odpowiada na email. Ktoś może spotkał się z taką sytuacją? Share this post Link to post Share on other sites
mendoza 1 Report post Posted April 20, 2010 Opłaciłem domenę przez "Płacę z Inteligo" i stało się coś dziwnego - kwota jest zablokowana na moim koncie, a w panelu wciąż jest jako nieopłacona. Sprawa pewnie do załatwienia w łatwy sposób, tylko termin płatności mija dziś, a nikt z ParkDomen.pl nie odpowiada na email. Ktoś może spotkał się z taką sytuacją? Dziś rano dostałem email, problem rozwiązany, domena opłacona i zarejestrowana. Dla jasności, na odpowiedź nie czekałem więcej, niż jeden dzień. Share this post Link to post Share on other sites