Jump to content
uzytkownik

Szukam dobrego banku

Recommended Posts

Anbial

 

nie znam i nie śledzę wszystkich "promocji" Pewnie stąd moja pomyłka.

 

Bardziej mi chodziło o to że jak coś "dostajesz" to i tak musisz za to zapłacić np podatek. O czym często się nie wie* nie pamięta* nie informuje* inne*

 

* - niepotrzebne skreślić

Hm, słyszałem, że z tego powodu były jakieś problemy z Alior Sync, który też klientom zwracał pieniądze. Jednak nie śledziłem, czy się wycofał, albo jak to zostało rozwiązane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby ktoś się miał zastanaiwac, dlaczego między 17.10 godz. 00:00 a 19.10 godz. 6:00 nie może opłacić online domeny, transferu, aukcji, przechwycenia itd., to dla mających konto w mbanku niech lepiej sobie zaplanuje wczesniej pewne operacje - będzie przerwa

 

 

Dwudniowa przerwa w dostępie do banku

W dniach 17-19 października (w godzinach od 00:00 w dniu 17.10 do godz. 06:00 w dniu 19.10) zakres pracy mBanku będzie ograniczony.


W poniedziałek, 19 października klientom dawnego MultiBanku i Private Banking udostępniony zostanie serwis transakcyjny mBanku. Jest to ostatni, wcześniej zapowiadany, etap integracji wyżej wymienianych marek pod wspólnym szyldem. Dzięki temu wszyscy klienci banku będą mieli dostęp do tych samych, innowacyjnych rozwiązań.

Udostepnienie serwisu polega na wymianie danych pomiędzy systemami informatycznymi, co skutkuje koniecznością ich wyłączenia.

W związku z tym uprzejmie informujemy, że w dniach 17-19 października (w godzinach od 00:00 w dniu 17.10 do godz. 06:00 w dniu 19.10) zakres pracy mBanku będzie ograniczony.

W tym czasie nie będzie działać serwis transakcyjny banku oraz aplikacja mobilna, a także system SMS. Oznacza to m.in. brak możliwości realizacji przelewów oraz wpłat na rachunki. mLinia banku oraz otwarte w weekend placówki będą dostępne w trybie informacyjnym.

AKTUALIZACJA

Niemal przez cały weekend bank będzie natomiast realizował transakcje kartami płatniczymi. Klienci będą mogli także swobodnie wypłacać pieniądze z bankomatów. W czasie przerwy karty klientów mBanku będą wyłączone na krótki czas, w sobotę w godzinach 5:00-8:30 oraz w niedzielę między godziną 1:00 a 4:00, a dla klientów dawnego MultiBanku i Private Banking w sobotę: 2:00-5:00, w niedzielę: 1:00-4:00

Serdecznie przepraszamy za utrudnienia i prosimy o wyrozumiałość oraz wykonanie wszelkich operacji we wcześniejszym terminie.

Szczegółowe informacje na temat zmiany serwisu dla klientów dawnego MultiBanku i Private Bankingu znaleźć można na stronie mBank.pl/nowy-serwis

Podsumowanie - AKTUALIZACJA:
Karty płatnicze i bankomaty – dostępne
(z wyjątkiem dla klientów mBanku: sobota 5:00-8:30 oraz niedziela 1:00-4:00, dla klientów dawnego MultiBanku i Private Banking: sobota: 2:00-5:00, niedziela: 1:00-4:00)
mLinia banku – dostępna w trybie informacyjnym
Placówki banku – dostępne w trybie informacyjnym
Punkty Aspiro – dostępne w trybie informacyjnym
Serwis transakcyjny – niedostępny
Aplikacja mobilna – niedostępna
Usługa SMS – niedostępna
Wpłatomaty – niedostępne

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALIOR

 

 

Od 24 października br. (sobota, godz. 00:00) niedostępne będą systemy bankowości internetowej i mobilnej. Klienci nie będą mogli realizować przelewów, płatności internetowych ("Płacę z Alior Bankiem"), płatności BLIKIEM ani korzystać z innych usług bankowości elektronicznej. Niedostępne będą również usługi Kantoru Walutowego Online, Biura Maklerskiego oraz T-Mobile Usługi Bankowe. Bank nie będzie obsługiwał wniosków internetowych dotyczących sprzedaży produktów, płatności i sprzedaży ratalnej w Internecie i sklepach tradycyjnych.

Działające w weekendy oddziały oraz placówki partnerskie Alior Banku, będą nieczynne lub dostępne tylko w trybie informacyjnym. Infolinia Banku pod numerem 19 502 będzie działać w trybie informacyjnym oraz przyjmować dyspozycje związane z zastrzeganiem kart.

Przez cały okres niedostępności systemów bankowych Klienci będą mogli realizować transakcje kartami płatniczymi, w tym kartami walutowymi Kantoru Walutowego Online, tzn. płacić nimi w sklepach i punktach usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.

Przywrócenie dostępu do systemów Alior Banku zaplanowane jest na poniedziałek 26 października br. na godz. 6:00. W tym dniu placówki banku zostaną otwarte o zwykłych porach.
_.gif_.gif_.gifOgraniczenia w dostępie do usług Alior Banku od 24 X, godz. 00:00 do 26 X, godz. 6:00 _.gifKarty płatnicze i bankomaty Dostępne transakcje kartami
oraz wypłaty z bankomatów
Infolinia Dostępna w trybie informacyjnym
+ dyspozycje zastrzegania kart
Placówki Niedostępne
(wybrane w trybie informacyjnym)
Systemy bankowości internetowej i mobilnej Niedostępne Kantor Walutowy Online Niedostępny Biuro Maklerskie Niedostępne T-Mobile Usługi Bankowe Niedostępne (oddziały, system bankowości internetowej i bankowość mobilna) Wnioski produktowe online Niedostępne Płatności internetowe ("Płacę z Alior Bankiem") Niedostępne Płatności BLIK Niedostępne Powiadomienia SMS Niedostępne _.gif_.gif_.gifProsimy, aby uwzględnili Państwo w swoich planach niedostępność usług bankowych od 24 do 26 października br. Zachęcamy do wykonania wszelkich niezbędnych operacji z odpowiednim wyprzedzeniem.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. W przypadku pytań prosimy o kontakt z infolinią banku pod numerem 19 502. _.gif_.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli by ktoś próbował wpłacić pieniądze w AM poprzez szybki przelew z multibanku to należy wybrać serwis transakcyjny mbanku , multibank nie przejdzie. Czyli logujemy się przez serwis mbanku danymi do konta multibanku.

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli by ktoś próbował wpłacić pieniądze w AM poprzez szybki przelew z multibanku to należy wybrać serwis transakcyjny mbanku , multibank nie przejdzie. Czyli logujemy się przez serwis mbanku danymi do konta multibanku.

 

pozdrawiam

W sumie to nie ma już takiej opcji na stronie mbanku, bo właśnie dodatkowa opcja "multibank" zniknęła.

 

Było

 

mbank2.jpg

 

jest

 

mbank.jpg

Edited by umberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twórca mBanku otwiera w Polsce nowy bank.

Twórca mBanku Sławomir Lachowski zamierza otworzyć kolejny bank. Jego nowy projekt ma być w pełni mobilny (co oznacza, że nie będzie miał sieci oddziałów) i skierowany do zamożnych klientów.

Jak ustalił „Puls Biznesu” nowy projekt Sławomira Lachowskiego będzie nazywał się Golden Sand Bank. Właśnie pod taką nazwą został zgłoszony 20 stycznia tego roku do Urzędu Unii Europejskiej ds. własności Intelektualnej. Plany Lachowskiego zakładają, że nowy bank będzie w pełni mobilny, dzięki czemu nie będzie ponosił kosztów utrzymania sieci placówek.

 

http://innpoland.pl/132971,tworca-mbanku-otwiera-w-polsce-nowy-bank-od-samej-nazwy-az-tchnie-luksusem

 

No tak, znak towarowy już leży na złotych piaskach ...kajmanów. To normalna praktyka :)

 

 

GOLDEN SAND BANK
trademarkBullet.png Detailed trademark information from the official
European Union trademark database (EUIPO)

Trademark:

GOLDEN SAND BANK

Number:

016273311

Basis:

EM

Filing date:

January 20, 2017

Published for opposition date:

Deadline for opposition date:

Date of registration:

Expiry date:

Status:

Application under examination

Status date:

February 1, 2017

Trademark:

Individual

Type:

Word mark

Acquired distinctiveness:

No

Graphic representation:

No entry for application number 016273311

Application language:

pl

Second language:

en

International class:

36

List of goods and services


Chosen official translation (EN):

In International Class 36:
Insurance; Financial affairs; Monetary affairs; Real estate affairs; Finance services; Banking; Internet banking (home banking); Internet banking; Telebanking; Banking; Managing bank accounts; Banking; Financialtransaction services; Fund investments; Payment by pre-paid, credit, debit, loyalty or gift cards; Electronic transactions by credit or payment cards; Electronic funds transfer; Financial consultancy; Provision of credit facilities; Commercial and consumer loans and funds; Brokerage; Trusteeships; Financial investment fund services; Managements of funds; Creation of savings schemes; Financial information; Financial information; Automated teller machine services; Insurance underwriting; Insurance brokerage; Insurance consultancy; Leasing; Debt factoring services; Sales brokerage of financial products, in particular bonds; Concluding of contracts for the participation in investment trusts and pension funds; Deposit services; Issuing of sureties and guarantees; Cheque and bill turnover; Banking; Securities trading services; Settlement of financial transactions by credit or payment cards via computer terminals.


Application language (PL):

In International Class 36:
Ubezpieczenia; działalność finansowa; bankowość; majątek nieruchomy; usługi finansowe; usługi bankowe; usługi bankowe z dostępem bezpośrednim przez Internet [home banking]; bankowość internetowa; bankowość telefoniczna; usługi operacji bankowych; prowadzenie rachunków bankowych; usługi operacji finansowych; usługi transakcji finansowych; usługi inwestycji kapitałowych; usługi płatnicze za pomocą kart typu pre-paid lub kart kredytowych, kart debetowych, kart lojalnościowych i kart upominkowych; usługi w zakresie dokonywania elektronicznych transakcji przy użyciu kart kredytowych, kart płatniczych; transfer elektroniczny środków finansowych; usługi doradztwa finansowego; udzielanie kredytów; usługi w zakresie pożyczek i finansowania komercyjnego i konsumenckiego; usługi brokerskie; usługi powiernicze; tworzenie funduszy; zarządzanie funduszami; tworzenie programów oszczędzania; informacja bankowa; informacja finansowa; obsługa bankomatów; usługi ubezpieczeniowe; pośrednictwo ubezpieczeniowe; doradztwo ubezpieczeniowe; leasing; factoring; pośrednictwo w sprzedaży produktów finansowych, w szczególności obligacji; zawieranie umów o uczestnictwo w funduszach inwestycyjnych i emerytalnych; usługi depozytowe; udzielanie poręczeń i gwarancji; obrót czekowy i wekslowy; operacje walutowe; obrót papierami wartościowymi; rozliczanie transakcji finansowych dokonywanych kartami kredytowymi lub płatniczymi poprzez terminale komputerowe.

Description of the mark:

-

Owner:

METRO LEADER LIMITED

ID:

807149

Natural or legal person:

Legal Entity

Address:

Floor 4, Willow House, Cricker Square,

Post code:

1-1112

Town:

Grand Cayman, Cayman Islands

State:

-

Country:

KY

Correspondence address:

METRO LEADER LIMITED Floor 4, Willow House, Cricker Square, Grand Cayman, Cayman Islands KY1-1112 LAS ISLAS CAIMÁN

Representative:

KULIKOWSKA & KULIKOWSKI SP.J.

ID:

26944

Type:

Association

Natural or legal person:

Legal Person

Address:

ul. Nowogrodzka 47A

Post code:

00-695

Town:

Warsaw

State:

-

Country:

PL

Correspondence address:

KULIKOWSKA & KULIKOWSKI SP.J. ul. Nowogrodzka 47A 00-695 Warsaw POLONIA

Telephone:

00 48-226215202

Fax:

00 48-226216150

Seniority:

No entry for application number 016273311.

Exhibition priority:

No entry for application number 016273311.

Priority:

No entry for application number 016273311.

Opposition:

No entry for application number 016273311.

Appeal:

No entry for application number 016273311.

Publication:

No entry for application number 016273311.

 

Ciekawe jakie domeny mają, bo widzę, że .pl-ka oczekuje na rejestrację (od 14.02)

 

 

NAZWA DOMENY:

goldensandbank.pl oczekuje w kolejce na rejestrację

utworzona:

2017.02.14 10:25:10

ostatnia modyfikacja:

2017.02.14 10:25:10

wygasa:

2017.02.28 10:25:10

dnssec:

brak

REJESTRATOR:

home.pl S.A.

ul. Zbożowa 4

 

regnięte są .com, .eu, .de i .uk/.co.uk (8 lutego), ale na jakąś firmę wydmuszkę niby polską, ale kieruje na Gibraltar (i domenę g-rock.co).

 

Ciekawe, czy to ktoś w imieniu nowego banku zarejestrował i sprytnie ukrywa wszystko (a może to standardowa procedura?), czy też ktoś ubiegł.

Edited by umberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy trzeba to trzeba i nie ma wyjścia ale czy jak macie możliwość: digital money vs papierowa gotówka to w którym kierunku bardziej u Was wieje ?

czysta ciekawość :)

 

Mi się marzy taki domenowy deal : umowa z kodem authinfo i gotówka na stole :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiedy trzeba to trzeba i nie ma wyjścia ale czy jak macie możliwość: digital money vs papierowa gotówka to w którym kierunku bardziej u Was wieje ?

czysta ciekawość :)

 

Mi się marzy taki domenowy deal : umowa z kodem authinfo i gotówka na stole :P

Jeśli chodzi o domeny, to wszyscy dotychczasowi płacili wyłącznie online. Miałem tylko jedną papierową umowę. Wolę kasę na koncie niż do łapki, no ale ja już jestem spaczonym niewolnikiem banksterów i na co dzień 99,99% obrotu robię kartami (niestety), co prowadzi do tego, że często nie mam grosików na bułkę (chlip, chlip), bo nie można w piekarni płacić kartą. Propozycja domeny za gotówkę to byłaby dla mnie egzotyka, a tak klik klik i po sprawie, po co mam biegać i załatwiać dodatkowe papióry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skarpeta przy obecnych rządach. Mi wczoraj WBK powiedziało, że nie wypłaci mi kasy z moich kont prepaid (ponad 30 000), bo ustawa antyterrorystyczna tego zabrania.

Edited by FlashT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś by mógł polecić konto bankowe ?

Zależy mi na:

- dodatkowo konto oszczędnościowe

- niskie opłaty za prowadzenie/kartę

- darmowe wypłaty z każdego bankomatu

- darmowe przelewy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś by mógł polecić konto bankowe ?

Zależy mi na:

- dodatkowo konto oszczędnościowe

- niskie opłaty za prowadzenie/kartę

- darmowe wypłaty z każdego bankomatu

- darmowe przelewy

Mam mbank od 2005 roku. Nigdy żadnych problemów. Nie wiem jak dla nowych klientów to teraz wygląda, ale póki co mam dodatkowe konto oszczednościowe (eMax), ale mnie to wisi, bo wiadomo, kokosów z tego nie ma. W dodatku w parę sekund możesz sobie założyć subkonta. Mam niskie opłaty za prowadzenie w wysokości...0 zł miesięcznie (pewnie zalezy od obrotu kartą, ale ponieważ robię 95% płatności kartą, to mnie to wisi). Darmowe wypłaty z bankomatów: euronet, wbk, innych nie wiem, nie sprawdzałem, bo euronet mi wystarczy. Darmowe przelewy - jak najbardziej. e-przelewy oczywiście (btw tak się często wk..am stojąc na poczcie, że też ludzie jeszcze każą sobie robić przelewy "tradycyjnie" w okienku i tylko zawalają kolejkę, jakby nie mogli robić e-przelewów - szybciej i taniej). Tylko niestety banki nie wdrożyły jeszcze od ok. 2007 roku dyrektywy unijnej o darmowych przelewach do krajów unii. co prawda jest pewna furtka, że nie muszą, ale to jest wkurzające, bo jakieś 10-20% rzeczy kupuję online za granicą i te przewalutowania na karcie kredytowej mnie doprowadzają do szału. oczywiście spready na koncie walutowym tak samo. poza tym zero problemów. i żadnego telemarketingu, nienachalni, powyłączałem wszelkie marke-sringi. W dodatku infolinia szybka i całodobowa - tak jak powinno być w każdym banku. no i menu przejrzyste. weryfikacja telekodem i wybierasz zero i już łaczy z konsultantem, a nie jak w innych BOK-ach, że trzeba się przebijać przez dziesięciostopniowe menu. jaka oszczędność czasu. Dobra, za poradę należy się uśmiech.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do mBanku to wszystkie bankomaty mam bezpłatne, ale od lutego wprowadzili, że jak wypłacasz poniżej 100 zł to jest jakaś opłata. Aplikacja na tel działa sprawnie i w niej jest opcja bezpośredniego połączenia się z infolinią bez jakichś telekodów czy innych śmiesznych weryfikacji (super przydatne, szczególnie jak potrzebowałem w trasie szybko zablokować kartę i nie było opcji przeszukiwania jaki to telekod sobie ustawiłem). Co prawda ostatnio odświeżyli wygląd aplikacji mobilnej i bardziej podobała mi się poprzednia wersja, ale funkcjonalności odmówić nie można. Przelewy wewnętrzne natychmiast, wpłatomaty praktycznie wszędzie, bo można korzystać z wpłatomatów euronetu. Posiadaczem rachunku może być więcej niż jedna osoba, nawet niespokrewniona. Za polecenia można zgarnąć prowizję.

 

Mam jeszcze konto w IdeaBank i też jestem zadowolony, aplikacja na tel. działa super, dostęp online ma czasami swoje humory i nieraz jakoś nie chce się wczytać i dopiero po chwili zaskoczy, ale nie jest to jakoś uciążliwe. Uwaga, nie wszystkie szybkie płatności obsługują IdeaBank. Przelewy wewnętrzne natychmiast, wpłatomaty praktycznie wszędzie, bo można korzystać z wpłatomatów euronetu.

 

Miałem jeszcze Getin Bank (brak szybkich przelewów wewnętrznych, reszta ok), BZ WBK (trzeba się fatygować do placówki, bo wielu rzeczy nie można zrobić w systemie online lub telefonicznie, nad obsługą klienta w placówkach też powinni popracować), AliorBank (pomimo zamknięcia rachunku i usunięcia danych nadal dzwonią, wysyłają wiadomości sms i nawet wysyłają listy), PKO BP (było spoko, ale oferta rachunku trochę niedostosowana do kogoś kto funkcjonuje praktycznie bezgotówkowo i online).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę posprawdzałem dziś i ciekawie wygląda oferta nestbanku, praktycznie spełnia moje wszystkie kryteria. Posiada ktoś konto w tym banku ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę posprawdzałem dziś i ciekawie wygląda oferta nestbanku, praktycznie spełnia moje wszystkie kryteria. Posiada ktoś konto w tym banku ?

Ja mam, mogę z czystym sumieniem polecić. Nie martwię się o opłaty bo jest darmowe a po niedawnym dodaniu płatności HCE spełnia moje oczekiwania w 100%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam, mogę z czystym sumieniem polecić. Nie martwię się o opłaty bo jest darmowe a po niedawnym dodaniu płatności HCE spełnia moje oczekiwania w 100%

No proszę, jak oni to szybko wychwytują ci szpece od marketingu szeptanego. Wczoraj wspomniana nazwa banku, dziś już informacja o tym banku przez zarejestrowanego właśnie użytkownika. I złoty pińdziesiont zgarnięte od agencji za wpis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No proszę, jak oni to szybko wychwytują ci szpece od marketingu szeptanego. Wczoraj wspomniana nazwa banku, dziś już informacja o tym banku przez zarejestrowanego właśnie użytkownika. I złoty pińdziesiont zgarnięte od agencji za wpis.

 

Nieładnie tak z góry zakładać, że każdy nowy użytkownik to od razu oszust itd. Ja akurat prowadzę bloga finansowego i sam mam po prostu konto w Neście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No proszę, jak oni to szybko wychwytują ci szpece od marketingu szeptanego. Wczoraj wspomniana nazwa banku, dziś już informacja o tym banku przez zarejestrowanego właśnie użytkownika. I złoty pińdziesiont zgarnięte od agencji za wpis.

 

W dzisiejszych czasach tak wygląda "ten bardziej profesjonalny" marketing szeptany. W brand24 wyświetliło się powiadomienie, no to trzeba działać, rejestrujemy się jako normalny użytkownik, dodajemy jakiś mało merytoryczny komentarz, witamy się, a później przechodzimy do naszej sprawy. Całość zajęła w/w użytkownikowi 28 minut (rejestracja 10:08, post we właściwym wątku 10:36).

 

Oczywiście - to też może być zwykły zbieg okoliczności... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dzisiejszych czasach tak wygląda "ten bardziej profesjonalny" marketing szeptany. W brand24 wyświetliło się powiadomienie, no to trzeba działać, rejestrujemy się jako normalny użytkownik, dodajemy jakiś mało merytoryczny komentarz, witamy się, a później przechodzimy do naszej sprawy. Całość zajęła w/w użytkownikowi 28 minut (rejestracja 10:08, post we właściwym wątku 10:36).

 

Oczywiście - to też może być zwykły zbieg okoliczności... :)

 

No niestety, trafiłem na komentarz o banku w złym czasie (nawet nie patrzyłem, kiedy został dodany). Zapewniam, że nie jestem żadnym płatnym komentatorem (nawet nie zdawałem sobie sprawy, że coś takiego istnieje). Jako nowy użytkownik, chciałem się po prostu przysłużyć pomocą a wyszło jak wyszło. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niestety, trafiłem na komentarz o banku w złym czasie (nawet nie patrzyłem, kiedy został dodany). Zapewniam, że nie jestem żadnym płatnym komentatorem (nawet nie zdawałem sobie sprawy, że coś takiego istnieje). Jako nowy użytkownik, chciałem się po prostu przysłużyć pomocą a wyszło jak wyszło. :(

 

Pisałeś, że prowadzisz bloga finansowego.

Nikt jeszcze nie próbował dodawać komentarzy "spam" do Twoich artykułów?  ;)

Edited by szogun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, prowadzę.

Oczywiście, że tak. Codziennie muszę usuwać po kilka, ale tych najeżonych linkami. Typu: "Cześć, super artykuł, a jeśli chcesz poczytać o tym więcej, odwiedź [i tu link lub masa linków]. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×