Jump to content
wupl

[ sprzedam] serwis www PLIKI.PL

Recommended Posts

Czy tym razem to aukcja bez ceny minimalnej ?

 

edit: Dziękuję za podpowiedzi - nie doczytałem opisu i zasugerowałem się tytułem aukcji.

Edited by Kangur

Share this post


Link to post
Share on other sites
"UWAGA !!! Cena nie zawiera domeny pliki.pl oraz hostingu" :)

 

No właśnie, jaki sens jest podawanie ruchu i zarobków kiedy najbardziej o tym decyduje domena!

Kupując sam skrypt automatycznie ma się 0 zł zarobków! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chciałem zacząć licytację tylko i wyłącznie ze względu na domenę, dobrze że doczytałem opis aukcji.

Edited by Bert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tam akurat nie handlowałem z wupl czy tam brochasem, ale rozłożyła mnie ta aukcja na łopatki z serwisem pliki.pl bez domeny pliki.pl dawno czegoś takiego nie widziałem. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jestem prawnikiem, aczkolwiek gdyby ktos zalicytowal na tej aukcji i wygral, moglby miec powod do procesu... w ktorym nawet moglby wygrac ta domene. Bo w tytule jest "serwis pliki.pl", a na serwis skladaja sie zarowno grafika, skrypty, technologia, klienci, itd itd ... jak i domena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wupl to znany naciągacz z Ełku, nic u niego nie kupujcie

 

 

osadzajac kogos mozesz podac jakis przyklad ?

kogo naciagnalem, kogo oszukalem itp ?

 

mikolaj, bardzo prosze o wyjasnienie dla wszyskich w jaki sposob Ciebie oszukalem / naciagnalem, bo ciagle o tym piszesz a jakos nie potrafiles tego nigdy wyjasnic

Edited by wupl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogolnie bez sensu opis... raz piszesz, ze sprzedajesz serwis pliki.pl a raz ze bez domeny... chyba jakos bez sensu...

 

ogolnie musze powiedziec, ze przeprowadzalem transakcje z wupl i nie bylo zadnych problem... nie wiem jak inni mieli, to tylko moje zdanie :)

Share this post


Link to post