Sign in to follow this  
2xD

NameSecure

Miałem kiedyś u nich kilkanaście domen globalnych, ale się wkurzyłem, bo mi podpadli (z panelu zniknęła jedna domena, zbliżał się termin ważności a oni ignorowali moje maile, dopiero po kilku FAXach raczyli naprawić usterkę). Więc stopniowo transferowałem wszystkie domeny do dropped. Nagle okazało się, że już wszystko wytransferowałem, więc poprosiłem ich o usunięcie konta. I dostałem rewelacyjną odpowiedź:

Dear D(...),

Thank you for contacting NameSecure Support. We are focused on delivering quality Customer service and addressing the issues you are having.

In response to your question, for the time being we do not have a feature that would allow us to delete accounts. This is because we have not received too many account deletions, in fact this is the first one I have ever received. Please change the e-mail address to a bogus one so you do not receive any more e-mail, and keep the account open.

We apologize for the inconvenience.

We hope this information has been helpful and thank you for choosing NameSecure for your online needs.

(...)dalej stopka maila

Miałem kiedyś u nich kilkanaście domen globalnych, ale się wkurzyłem, bo mi podpadli (z panelu zniknęła jedna domena, zbliżał się termin ważności a oni ignorowali moje maile, dopiero po kilku FAXach raczyli naprawić usterkę). Więc stopniowo transferowałem wszystkie domeny do dropped. Nagle okazało się, że już wszystko wytransferowałem, więc poprosiłem ich o usunięcie konta. I dostałem rewelacyjną odpowiedź:

napisz:

I don`t accept your policy anymore.

Please delete my account and all information relating to it.

I would like to inform you that storing my personal data without my permission is against the law.

I have the right to have my information deleted from your database at any time.

If you refuse to do so then I will take you to the court to get a Judgment against you...

This is my final note/statement.

Please respect my rights etc

Największy na świecie dostawca CRM - Salesforce.com również nie oferuje możliwości skasowania konta. Może być ono jedynie deaktywowane.

napisz:

I don`t accept your policy anymore. [...]

Szkoda nerwów ;-)

W danych osobowych we wszystkich polach wpisałem DeleteMyAccount w polu mail delete@my-account.pl czy coś w tym stylu "i zapomniałem o całej sprawie".

A ich profesjonalna odpowiedź tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że moja decyzja była jak najbardziej słuszna :-)