ryskadow

SEDo - chyba dodali nowe opcje ?

witam!

Nie wiem czy zauwazyliscie ale mozna juz na sedo dodawac swoje opisy w prawej kolumnie

np jak to zrobilem na motosam

Teraz juz strony jakos wygladaja, linki maja konkretny sens z tematyka strony i mamy wplyw na nia.

Jesli to jest juz od dawna , to sorki;)

wczoraj to znalazlem, teraz czekam czy mi wzrosnie CTR :rolleyes:

Ryszard

Hehe, to jest "od zawsze". :rolleyes:

Ale mnie też trochę zajęło zanim się o tym dowiedziałem, tak samo jak o zmianie szablonu strony. :-)

PS. Dobry pomysł z tym ostatnim wpisem, ciekawe tylko czy go nie usuną. :-)

Hehe, to jest "od zawsze". :rolleyes:

Ale mnie też trochę zajęło zanim się o tym dowiedziałem, tak samo jak o zmianie szablonu strony. :-)

PS. Dobry pomysł z tym ostatnim wpisem, ciekawe tylko czy go nie usuną. :-)

dalem na próbe ;)

Witam. Też wczoraj sie zorientowałem, że można to robić - wcześniej nie mogłem znaleźć (nie było?) i próbowałem bezskutecznie ;-P

Witam. Też wczoraj sie zorientowałem, że można to robić - wcześniej nie mogłem znaleźć (nie było?) i próbowałem bezskutecznie ;-P

Na glownej stronie, po zalogowaniu jest info:

New features help to increase parking earnings

Two new features have been introduced into customers’ accounts that will improve the ability to effectively optimise domains.

1) Optimise domains according to Geo-Area

It is now possible to allocate keywords according to the main geo-location of visitors to the domain name. Regional keywords are often necessary in order to ensure that the best possible advertisements appear, especially when the main keyword (master keyword) is not suitable for particular worldwide regions.

The following example demonstrates how to apply regional keywords:

Keyword for visitors from England “car rental”

Keyword for visitors from Germany “Auto online”

Keyword for visitors from France “voiture”

Keyword for visitors from Spain “coches”

Tip: Keyword terms can be easily translated using online dictionaries such as www.leo.org and www.ultralingua.com

2) Define the related links

In order fully optimise your parked page, it is now possible to edit the related links so that visitors can find exactly what they are looking for. The related links provide additional, more defined options, should a user not find exactly what they are looking for on the initial parked page. By providing a greater choice, the more likely visitors will click on advertisements and even return to the parked page. This then increases CTR and ultimately revenue levels.

An example domain with appropriate related links would be www.wrestling.de (the related links can be found at the top and on the left of the page).

Jesli moge zapytac gdzie mozna to zmienic, bo na razie nie dotarlem do tego miejsca w sedo

Domena na sprzedaż ryszard at cfd pl :rolleyes:

wjedz na zakladke z lista domen

i oprocz ikonki "dwukropka" jest ikonka "ołówka"

tam mozna edytowac opisy w prawym menu

i ja w ostatniej lini wpisalem swoj mejl

ale nie gwarantuje , ze nie zablokuja ci konta

Być może opcja ta była w SedoPro, a teraz udostępnili ją tylko w 'zwykłym' Sedo? Nie pamiętam czy wcześniej tam była.

[edit] Zerknąłem na news, u mnie jest napisane, że dodali możliwość definiowania „related links” dla danego portfolio lub regionu.

motosam.pl jest Państwa pierwszym i najlepszym źródłem informacji dotyczącym filmy erotyczme car moto sam motomarket części motoryzacyjne samochodowe czesci akcesoria samochodowe. Znajdziecie Państwo tutaj również inne interesujące linki. Mamy nadzieję, że Państwa poszukiwania zakończą się sukcesem!

Ahahahha :rolleyes: