Jump to content
Sign in to follow this  
arcchie

Czemu nikt nie odpowiada na tickety??

Recommended Posts

Wczoraj napisalem ticket do PPD ws. pozniejszej wplaty za kupno domen - ze kasa wplynie w poniedzialek Zero odpowiedzi a dzisiaj na koncie blokada..

Na wakacjach jesteście, czy co?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wczoraj napisalem ticket do PPD ws. pozniejszej wplaty za kupno domen - ze kasa wplynie w poniedzialek Zero odpowiedzi a dzisiaj na koncie blokada..

Na wakacjach jesteście, czy co?

 

czy ty aby nie przesadzasz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wczoraj napisalem ticket do PPD ws. pozniejszej wplaty za kupno domen - ze kasa wplynie w poniedzialek Zero odpowiedzi a dzisiaj na koncie blokada..

 

Przyjąłem do wiadomości że wpłata wpłynie w poniedziałek, tymczasem domeny nie zostały opłacone w terminie, skutkiem czego konto zostało zablokowane. Nie bardzo rozumiem w czym problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak do mnie klient pisze to odpowiadam mu w miare mozliwosci niezwlocznie.

Dziwne?

Racja by była po Twojej stronie jak termin by był zachowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak do mnie klient pisze to odpowiadam mu w miare mozliwosci niezwlocznie.

Dziwne?

 

Standardem jest w firmach online, że na ticket odpowiada się w ciągu 48h ( wyłączając sobotę i niedzielę ). Tak więc odpowiedź powinieneś dostać w okolicach poniedziałku/wtorku. Jak ktoś płaci za Premium Support to odpowiedź dostaje w ciągu 2h.

 

Poza tym skąd wiesz ilu PB ma klientów i nad iloma ticketami aktualnie pracuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepne sie... O szybkosci supportu i odpowiedzi, jak i dobrej wspolpracy zlego slowa nie powiem.

 

Aczkolwiek o "szybkosci" rozliczania wplat juz tego samego nie napisze. Utrudnia to bardzo planowanie, bo przelewy potrafia byc ksiegowane czasami nawet po kilku dniach roboczych po stronie ppd!

W platnosci.pl mozna sie bawic przy groszowych kwotach, ale w przypadku domen to nie sa juz male kwoty, wiec kilka zl prowizji to jest sporo. Apeluje zatem, o poszerzenie listy dostepnych kont bankowych, ew czestsze sprawdzanie stanu konta, a nie raz na dobe (zazwyczaj w okolicach polnocy). Mysle nawet, ze problemem nie sa banki, a obsluga ppd, ktora nie ksieguje na bierzaco wplat. Elixir dziala kilka razy na dobe, wiec mowienie, ze o godz 20ej nie ma pieniedzy na koncie (a przelew zrealizowany z samego rana wiec powinny byc nawet w transzy ok 15ej) jest ekhem...

 

Przypomina mi to az.pl gdzie do byle czego, zawsze niezbedna byla ksiegowa i po 16ej mozna bylo tylko isc na piwo, bo az.pl bez ksiegowej bylo nieczynne i dzialal jedynie support, ktory i tak nic nie mogl bez ksiegowej. Jednakze jak juz ta ksiegowa byla w pracy, to faktycznie wplaty byly rozliczane na bierzaco a nie w "wolnej chwili na papieroska".

Share this post


Link to post
Share on other sites

W premium.pl przelewy na konto (bez prowizji) również będą księgowane automatycznie, niestety ten kanał płatności nie został jeszcze uruchomiony (z przyczyn zewnętrznych), ale to kwestia paru dni. Tym samym czynnik ludzki po naszej stronie zostanie wyeliminowany. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×