Jump to content
ryskadow

premium.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

Powraca sprawa automatycznego wylogowywania ....

Powoli staje się to lekko upierdliwe: klikam w link do listy swoich domen -> zaloguj się (byłem zalogowany krok wcześniej) -> po zalogowaniu jestem na stronie podsumowania konta -> klikam w link do listy swoich domen -> i znowu zaloguj się. Czasem zanim wejdę tam gdzie chcę to ze 3-4 razy się loguję - rozumiem mocne zabezpieczenia, ale tutaj lekko Was poniosło :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pewno dodałeś do przechwycenia? Tj. prócz kliknięcia plusa przy nazwie potwierdziłeś dodanie zamówienia i masz ją na liście "do przechwycenia"? Jeśli tak, to jedyne co mi przychodzi do głowy, to że dodałeś ja za późno, np. mniej niż 20 minut przed wygaśnięciem, i łaparka nie zdążyła "przyswoić" zamówienia. Podaj login na pw, to sprawdzę.

 

Do powyższego tematu:

 

Informuję tylko dla dobrej zasady, że coś mi się musiało pomylić - wyjaśnił mi już tą sprawę pb.

Problem z mojej strony wziął się z tego, że widziałem tę domenę na liście domen, które można przechwycić.

Jako, że ostatnio dużo dodawałem do przechwycenia na giełdzie coś musiałem kliknąć (licho wiec co), że

ta domena nie dodała mi się do zatwierdzonych przechwyceń ale poinformował mnie system parę dni później,

że trafiła do działu wyprzedaży (miałem ją obserwowaną w panelu informacyjnym). Dlatego mnie to zmyliło

bo jakoś wewnętrznie byłem przekonany, że kliknąłem ją do przechwycenia. Tak czy siak mój błąd i zwracam honor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomysł pod dyskusję

 

Zgłaszam wniosek o wprowadzenie możliwości wpisywania dodatkowych, do maksymalnie 3 adresów emial, dla powiadomień o ważnych zdarzeniach na koncie, ale bez możliwości zmiany czegokolwiek (bez prawa administracji).

Jest pewna, hipotetyczna sytuacja:

Urząd, instytucja, frima, czy przedsiębiorstwo lub spółka bądź stowarzyszenie posiada domeny, którymi administruje jedna osoba. Osoba ta ginie w wypadku samochodowym czy trafia w stanie ciężkim nieprzytomna do szpitala. W związku z tym, podmiot na rzecz którego osoba ta zajmowała się administrowaniem domen, traci niejako dostęp do nich.

Z doświadczenia wiem, że często powyższe podmioty (duże organizacje) interesują się swoimi domenami, wówczas jak przychodzi faktura za odnowienie lub trzeba coś zmienić na stronie, lub, że strona nie działa. Może zdarzyć się taka sytuacja, że w firmie czy urzędzie nie będą pamiętać o tym, że pracownik, który trafił do szpitala lub który nagle zmarł czy przeszedł na emeryturę zajmował się domenami. Obudzą się dopiero wtedy, gdy okaże się, że strona nie działa lub emale we własnej domenie nie dochodzą. Może być także tak, że czas reakcji czy wydłużone, wewnętrzne procedury spowodują, że domena lub domeny wygasną i ktoś je przechwyci.

Aby tego uniknąć proponuję, aby była możliwość wprowadzenia w panelu Klienta kilku dodatkowych adresów email wyłącznie do powiadomień o zdarzeniach krytycznych, np. wygasania domen w okresie np. 60 czy 30 dni przed datą. Wówczas, jeśli np. będzie wprowadzony jako dodatkowy adres email, np. adres sekretarki czy innego pracownika, zostanie on powiadomiony o tym, że domena firmowa niedługo wygaśnie. Wydaje mi się, że taka czynność zwiększy bezpieczeństwo zachowania domeny przez aktualnego abonenta, zwiększy także prawdopodobieństwo opłacenia domeny na kolejny okres abonamentowy u obecnego rejestratora.

Oczywiście, zaraz ktoś napisze, że jeśli komuś bardzo zależy na domenie, to można ją opłacić na okres dłuższy niż 1 rok. Albo, że można w podstawowym adresie (kontakcie technicznym lub głównym) wpisać adres email będący aliasem. Wówczas wszelkie powiadomienia od rejestratora lub od automat@dns.pl, który będzie wysyłany na alias, będą przesyłane na kilka adresów firmowych jednocześnie. Można, ale nie wszyscy mają wiedzę o tym, czy taką możliwość aby tak się zabezpieczyć.

Ale można także stworzyć dodatkowe pola adresowe w panelu klienta (np. maksymalnie 3 pola), wyłącznie do wysyłania komunikatów o zdarzeniach krytycznych (ale bez odnośników aktywacyjnych w treści emaila) jak np. próba skasowania domeny, kończenie się okresu na jaki domena została opłacona, podbranie kodów authinfo czy o tym, że domena aktualnie wygasa lub będzie wygasać za np. 60, 30 dni i jak można ją przedłużyć.

Edited by oyer

Share this post


Link to post
Share on other sites

od 27.02 nie działają żadne statystki w premium a firma zachowuje się jakby nic się nie stało... Czy to standard w obsłudze klienta w tej firmie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

od 27.02 nie działają żadne statystki w premium a firma zachowuje się jakby nic się nie stało... Czy to standard w obsłudze klienta w tej firmie ?

 

Wiemy o problemie i pracujemy nad jego rozwiązaniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

super...wiem, że wiecie już od kilku dni... ale głupi mail do jednak waszych klientów by wystarczył albo chociaż info na stronce... Mamy awarie, sorry, pracujemy na tym itd. Wg mnie to standard w obsłudze klienta...

Edited by Maku Maku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiemy o problemie i pracujemy nad jego rozwiązaniem.

Czy statystyki się nie zliczają czy nie wyświetlają? Mam kilka domen na testach i chciałbym to wiedzieć, czy ruch będzie za cały okres czy za część.

Tak na marginesie statystyki nie zliczają się już 5 dni. Aż taka poważny jest ten problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałbym więcej testów gdyby nie wylogowanie lub przeładowania strony bez rejestracji czy dodawania do testowania.

Mam nadzieję, że Premium sobie zdaje sprawę, że uciekają im w ten sposób pieniądze i coś z tym będzie zrobione.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Statystyki są zliczane, problem jest na etapie wygenerowania, tak że nic nie powinno przepaść.

Logowanie też zostanie wkrótce naprawione. Wiem że to długo już trwa, ale nie jesteśmy w stanie tego przyspieszyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na przestrzeni dwóch tygodni dzisiaj czwarty raz nie można dokonać płatności on-line i zapłacić za rejestrację...

 

Nie wiemy o żadnych problemach z płatnościami, być może dotyczą one jakiegoś konkretnego kanału/banku. Możesz mi napisać więcej szczegółów na PM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

na przestrzeni dwóch tygodni dzisiaj czwarty raz nie można dokonać płatności on-line i zapłacić za rejestrację...

 

Najlepiej takie kwestie zgłaszać bezpośrednio do DOK (pomoc@premium.pl).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Statystyki statystykami, ale sprawa samoczynnych wylogowań jest znana o wiele dłużej i nadal nic.

 

Potwierdzam - z bok-u dostałem info że sprawdzają , ale do dnia dzisiejszego cisza ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Również potwierdzam to, że BOK w Premium działa bardzo ociężale... Napisałem w sobotę ticket w którym podałem wszystko jak na dłoni i do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi, 3 dni robocze dla sprawy na 15 minut i nic, wyjaśniają...

 

Poza tym wylogowywanie z konta na każdym kroku, że zarządzanie domenami jest bardzo utrudnione. Powoli żałuję, że skusiłem się na promocję "Kochamy Domeny", ale nic nie stoi na przeszkodzie powrotu na stare śmieci, tylko niepotrzebna strata statystyk domen i strata czasu na transfery...

 

Za to są punkty na przechwytywanie z którego już dawno nie korzystałem w Premium, ale po wstępnych testach AM i AZ łapie 95% domen przy niskim priorytecie, które mam dodane do przechwycenia w Premium z normalnym priorytetem, także skuteczność powalająca...

Edited by CzarnyElo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negocjacje - złożenie kontroferty.

Wydaje mi się, że odświeżenie strony nie powinno ponownie wysyłać tej samej kontroferty (żadnej innej też ;) ). A przynajmniej po komunikacie o ponownym przesłaniu formularza powinno być zapytanie, czy chcę złożyć taką ofertę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem wylogowań nadal występuje. Czy planujecie się tym zająć w najbliższym czasie?

 

Błąd został naprawiony dwa tygodnie temu, czy przez ostatnie dwa tygodnie miałeś ten problem? Czy może pojawił się ponownie dziś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie korzystam często z giełdy domen, zwłaszcza z KupTeraz. Chciałbym zapytać czy premium.pl posiada zabezpieczenie przed następującą sytuacją, którą ktoś już chyba opisywał na di.pl:

 

Pozyskując hasło do panelu innego użytkownika, dla zarejestrowanych domen na przejętym koncie ustawiam sobie KupTeraz 10zł. Kupuję z innego konta tanio domeny za 10zł, które po minucie są już u mnie w panelu, a po dwóch minutach u innego rejestratora?

 

Dziękuję za informację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×