Jump to content
ryskadow

premium.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

W menu Ustawienia -> Domeny

wystarczy chyba zmienić standardowy wpis pola Przekierowanie

Treść nad ramką przy przekierowaniu przez iFrame:

ja wpisałem "Zapraszamy" i pomogło.

Niestety to nie jest to, co piszesz. Standardowy tekst to:

Domena {domena} jest na sprzedaż.

Nawet po jego zmianie pozostanie wpis:

Domena jest na sprzedaż - zobacz

 

Nie mogło zostać tak jak w ppd? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Może pytanie dotyczy tylko Premium.pl lub jest " ogólne" .

Mam domenę w Premium , pozostało 11dni ( ważności ) do wejścia w stan wygasania,czy

transfer tej domeny do innego rejestratora ( authinfo) jest już niemożliwy ? , czy jest

to jakiś błąd w serwisie Premium.pl ? ( niedziałający kod , problem z transferem ?) .

dzięki za odpowiedź .

 

Przepraszam pomyliłem działy .Proszę admina o skasowanie lub przeniesienie posta.

Edited by Xaxs

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Interson , nie pamiętam dokładnie ale w komunikacie był numer 202 , coś w tym stylu.

Pobrałem kod , wkleiłem i pojawiał się ten sam komunikat.

Spróbuję jeszcze raz i wtedy podam Ci ( jeśli nie wyjdzie) treść komunikatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pobierałem dziś kod authinfo dla jednej domeny a przyszły dwa emaile z linkami. Który kliknąć? :mad:

Kod pobrałem, ale dwa emaile to raczej jakiś błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już wiem , 5dni to minimalny czas od transferu do Premium.pl z PPD.pl jeszcze nie minął

i dlatego otrzymuję taki komunikat :

" oczekiwanie kiedy transfer domeny będzie możliwy ( zbyt wczesny transfer domeny-2106{9085]

Taki szkolny błąd WSTYD .Przepraszam za zamieszanie i to jeszcze w nieodpowiednim dziale.

Proszę o wyrozumiałość adminów i usunięcie moich " śmieciowych" postów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proponowalbym o jak najszybsze wprowadzenie zmiennej {domena} przy przekierowaniach. W ppd.pl dzialalo, a w premium.pl nie dziala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na liście Moje domeny(lub w innym miejscu, [statystyki?]) brakuje informacji "Wyświetleń na liście" i "Odwiedzin oferty:". To byłoby bardzo przydatne, chyba że gdzieś jest (oprócz ofert domen), a ja nie znalazłem.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety to poufna informacja. Jeśli użytkownik sobie tego życzy, włącza folio - wtedy w profilu jest odpowiedni link.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ok, już wiem jakie przekierowanie masz na myśli. Jutro wprowadzimy.

 

Nadal nie dziala :D Chyba, ze zmienila sie zmienna? Aczkolwiek testowalem juz na {domena}, {domain}, {name} i ani drgnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, jeszcze nie działa - w piątek byliśmy bardzo zaganiani. W poniedziałek z rana powinno się pojawić :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To statyczny obrazek, pobierają się raz na dzień, a jeśli system nie wyrobi to raz na kilka. Już któraś osoba myli je z dynamicznym wczytywaniem, trzeba będzie zmienić ikonkę ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites
To statyczny obrazek, pobierają się raz na dzień, a jeśli system nie wyrobi to raz na kilka. Już któraś osoba myli je z dynamicznym wczytywaniem, trzeba będzie zmienić ikonkę ;]

 

 

Wiem . Co nie zmienia faktu że odkąd korzystam z tego serwisu nie wyświetla mi wogóle tych informacji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie działa integracja z namedrive - wyświetla informację o nieprawidłowym loginie i haśle w sytuacji gdy po kilkukrotnym sprawdzeniu na 100% podaję prawidłowe dane.

 

Jeśli chodzi o sedo wszystko OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wczoraj zleciłem transfer 3 domen do premium

niestety, ale przyszły tlyko 2z 3 maili dla kazdej domeny

 

doszedł naskowy, doszedł potwierdzemoe rpemium do starego aboenenta, nie doszedł do nowego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co się dzieje gdy klikasz "wyślij wiadomość ponownie"? Wysyła się ponownie / dochodzi, czy wyświetla się błąd o problemie z wysyłką?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×