Jump to content
ryskadow

premium.pl - uwagi i sugestie

Recommended Posts

...

 

Przy Twojej ilosci domen i praktyce w a24, dziwie sie, ze jeszcze sam nie zostales rejestratorem. No chyba, ze umowa z poprzednim pracodawca zakazuje Ci tego i nieoficjalnie pracujesz w dropped... To by tlumaczylo Twoja kryptoreklame AM i nagonke na ppd/premium.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przy Twojej ilosci domen i praktyce w a24, dziwie sie, ze jeszcze sam nie zostales rejestratorem. No chyba, ze umowa z poprzednim pracodawca zakazuje Ci tego i nieoficjalnie pracujesz w dropped... To by tlumaczylo Twoja kryptoreklame AM i nagonke na ppd/premium.

Nie, nikt i nic mi nie zabrania założyć rejestratora.

 

Nie, nie pracuję nieoficjalnie dla Dropped.

 

Nie, nie płacą mi za dobre słowa w kierunku Dropped.

 

Jeśli się należy pochwała - jest u mnie bezpłatna. Nagana zresztą też i ta też się zdarza w kierunku Dropped :)

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie, nikt i nic mi nie zabrania założyć rejestratora.

 

Nie, nie pracuję nieoficjalnie dla Dropped.

 

Nie, nie płacą mi za dobre słowa w kierunku Dropped.

 

Jeśli się należy pochwała - jest u mnie bezpłatna. Nagana zresztą też i ta też się zdarza w kierunku Dropped :)

 

DD

Zanim kogut zapieje, trzy razy się Mnie wyprzesz
;)

 

Jakos nie widzialem, bys uwzial sie na dropped, za to na premium non stop. Czemu w podobny sposob nie uczepisz sie az, mapydomen etc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do widzenia ;)

 

DD

 

Czytając Twoje posty mam wrażenie, że niedługo wykupisz baner w centrum Warszawy (na wzór licznika Balcerowicza) i poinformujesz o tym całą domenowa Polskę. :)

 

... ale żeby nie było... to tutaj jest coś dla fanów Premium..;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spokojnie, więcej moich uwag o premium.pl nie będzie. Przestaję śledzić ten serwis. Jeśli tak jest lepiej, to wszyscy będą zadowoleni :)

 

Moje uwagi (szczególnie te krytyczny), to wyraz sympatii i szacunku - głównie do pb - za podjęcie walki na wtórnym rynku domen. Zawsze kibicowałem i kibicuję konkurencji. Zwykle jednak było to odbierane jako ataki ;) I mimo moich najszczerszych chęci serwis ppd.pl / albert.pl / złapane.pl, a teraz premium.pl, nie spełniły moich oczekiwań.

 

To niechętne podejście wszelkim uwagom sprawiło też, że odechciało mi się nawet zgłaszać jakiekolwiek problemy czy błędy na stronie, bo nikt nie lubi być opierniczany - szczególnie za chęć niesienia bezpłatnej pomocy ;) To się tyczy np. ostatnio znalezionych przez przypadek linków na premium.pl prowadzących donikąd. Już miałem napisać email do support, ale w porę zmądrzałem :P

 

Nie piszę o az.pl, bo niestety jeszcze nie miałem czasu się bliżej przyjrzeć temu serwisowi. mapadomen.pl nie działa, więc nie ma o czym pisać.

 

Co do Dropped - może mniej mam krytycznych uwag, bo mniej jest rzeczy, które trzeba krytykować? Ale Dropped też nie ustrzegł się błędów, bo to naturalne. Nigdy nie bałem się krytycznie wypowiadać o tym serwisie, jeśli uważałem to za konieczne. Można znaleźć na di.pl takie przykłady - jak ktoś chce niech szuka. Wątek Dropped jest dość długi i nie chce mi się go przekopywać, tylko po to, żeby coś udowodnić :P

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ostatnio dołączyłem do aukcji na premium.pl (zapłaciłem 100 PLN), ale nie dostałem żadnego przypomnienia. O aukcji zapomniałem. Poprosiłem support o zwrot pieniędzy w związku z brakiem przypomnienia

 

Moja ostatnia przygoda z tym serwisem. Nie pcham się tam, gdzie mnie nie chcą. Moje 11 domen właśnie wraca z testu na premium.pl. Przez cały okres spłynęła jedna oferta na 100 PLN.

Raczej jak dla mnie to nie pchasz się tam gdzie nie idą na rękę. Ta akcja z zakupem literówki bieliznyerotycznej bodajże to dla mnie masakra.. Nikt inny nie dostał by zwrotu pieniędzy za swój błąd.. I nie pokazane jak każdy jest traktowany wprost proporcjonalnie do "wpływów" i zasobności portfela. A w wypadku kolejnego błędu.. na innym portalu wielkie halo i antyreklama. Może premium chociaż każdego traktuje równo! Robienie antyreklamy jest mało poważnym zachowaniem w przypadku "poważnego biznesmana"

 

Ale chyba każdy bez wazeliny potrafi ocenić zachowanie innych.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale chyba każdy bez wazeliny potrafi ocenić zachowanie innych.

No właśnie, niech każdy ocenia sam :) Przypominam tylko, że jako osoba w 100% niezależna od jakiegokolwiek rejestratora, giełdy czy łapacza domen, mogę mówić, komentować i krytykować do woli, z czego staram się korzystać ;)

 

Biorę sobie natomiast do serca uwagi wszystkich, którym moje uwagi w stosunku do premium.pl przeszkadzają, przyjmuję krytykę i w ramach poprawy obiecuję nie wypowiadać się na temat premium.pl w przyszłości. Dziękuję za uwagę ;)

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

 

NIe wiem, czy pamiętasz, Daniel skrytykował AM przy okazji licytacji tej literówki...

 

http://www.di.pl/index.php?s=&showtopi...st&p=379298

 

Mimo wszystko, to obecnie jedyna firma z którą idzie się dogadać - z najlepszym podejściem do klienta.

Znam wiele osób, również z tego forum, którym dropped zrekompensował pomyłkę / błąd.

Edited by polmajk

Share this post


Link to post
Share on other sites
No właśnie, niech każdy ocenia sam :) Przypominam tylko, że jako osoba w 100% niezależna od jakiegokolwiek rejestratora, giełdy czy łapacza domen, mogę mówić, komentować i krytykować do woli, z czego staram się korzystać ;)

 

Biorę sobie natomiast do serca uwagi wszystkich, którym moje uwagi w stosunku do premium.pl przeszkadzają, przyjmuję krytykę i w ramach poprawy obiecuję nie wypowiadać się na temat premium.pl w przyszłości. Dziękuję za uwagę ;)

 

DD

Nie umniejszam Tobie Jako komus działającego w domenach gdyż osiągnąłeś bardzo wiele częściowo swoją wiedzą częściowo znajomościami.. ale już mniejsza o większość :P Jednak uwierz.. że korzystanie z dropped w dużym stopniu różni się dla Ciebie i dla "małych żuczków" takich jakim jestem ja. Kilka razy zniknęła mi kasa ( xx zł za 2 domeny - ale liczy się fakt ) i to mimo że nie była moja wina a jakieś dziwne okoliczności . Dlatego kompletnie nie wyobrażam sobie jakiekolwiek zwrotu pieniędzy niestety nie zaznałem jeszcze takiego przywileju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie umniejszam Tobie Jako komus działającego w domenach gdyż osiągnąłeś bardzo wiele częściowo swoją wiedzą częściowo znajomościami.. ale już mniejsza o większość :P

To teraz pojechałeś :P Konkrety proszę. Jakimi to "znajomościami" się podpierałem w swojej 10-letniej działalności w branży domen (najpierw na rynku pierwotnym, potem wtórnym)? Słucham, bo jestem bardzo ciekawy :P Przy okazji przyda się też definicja "znajomości". Jedziesz Icebreaker :P

 

Jednak uwierz.. że korzystanie z dropped w dużym stopniu różni się dla Ciebie i dla "małych żuczków" takich jakim jestem ja. Kilka razy zniknęła mi kasa ( xx zł za 2 domeny - ale liczy się fakt ) i to mimo że nie była moja wina a jakieś dziwne okoliczności . Dlatego kompletnie nie wyobrażam sobie jakiekolwiek zwrotu pieniędzy niestety nie zaznałem jeszcze takiego przywileju.

Naprawdę - mnie w Dropped spotykają również dziwne rzeczy. Dropped prowadzą i pracują w nim "tylko" ludzie. Sam wiem, że błędy się zdarzają, bo mam doświadczenie w prowadzeniu rejestratora / firmy hostingowej, więc jestem ostatni, który rzuci kamieniem :P Ostatnio Dropped skasował mi kilkadziesiąt domen .eu przez pomyłkę :) O czym nie omieszkałem poinformować w uwagach na forum di.pl!

 

A to, że firma inaczej traktuje klienta, który wydał kilkaset tysięcy PLN i utrzymuje kilka tysięcy domen niż klienta, który ma 10 domen i wydał 500 PLN - czy to dziwne? Czy to złe, naganne? Jak będziesz chciał kupić 100 samochodów, to będziesz oczekiwał innej obsługi od salonu niż przy zakupie jednego auta. Ja przynajmniej bym tego oczekiwał ;) Wszystkich równo traktowano w PRL. Dziękuję, mimo wszystko wolę jak jest teraz ;) Nie zmienia to jednak faktu, że podstawowe warunki współpracy, obsługa itd. powinny być tak samo dobre i wysokie dla "małego" jak i "dużego" klienta.

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
To teraz pojechałeś ;) Konkrety proszę. Jakimi to "znajomościami" się podpierałem w swojej 10-letniej działalności w branży domen (najpierw na rynku pierwotnym, potem wtórnym)? Słucham, bo jestem bardzo ciekawy :P Przy okazji przyda się też definicja "znajomości". Jedziesz Icebreaker :P

Nie wiem jak kto zaczynał w tamtych czasach oglądałem jeszcze Dragon Ball i grałem w piłkę przed blokiem. Jednak jestem pewny że kilku Panów którzy zaczynali w tym samym czasie ( a może i wcześniej ) Jednak nie da się ukryć że właśnie o Tobie jest najgłośniej. A te znajomości.. takie napisane nieco w cudzysłowiu.. powodują to że o Tobie jest najgłośniej . Mam na myśli np artykuły w różnych serwisach ( chyba widziałem na interaktywnie - a sądzę że jeszcze kilka innych serwisów również ma takie artykuły) i dzięki tym "znajomością" artykuł dla nich napisałeś Ty a nie ktoś inny ( np Rafał..? gdyż wiem że prowadzi bloga o domenach) . Nieocenione z Twojej strony są publikowane sprzedaże pokazujące jak dużo można wycisnąć z domeny.

 

Naprawdę - mnie w Dropped spotykają również dziwne rzeczy. Dropped prowadzą i pracują w nim "tylko" ludzie. Sam wiem, że błędy się zdarzają, bo mam doświadczenie w prowadzeniu rejestratora / firmy hostingowej, więc jestem ostatni, który rzuci kamieniem :P Ostatnio Dropped skasował mi kilkadziesiąt domen .eu przez pomyłkę :P O czym nie omieszkałem poinformować w uwagach na forum di.pl!

 

A to, że firma inaczej traktuje klienta, który wydał kilkaset tysięcy PLN i utrzymuje kilka tysięcy domen niż klienta, który ma 10 domen i wydał 500 PLN - czy to dziwne? Czy to złe, naganne? Jak będziesz chciał kupić 100 samochodów, to będziesz oczekiwał innej obsługi od salonu niż przy zakupie jednego auta. Ja przynajmniej bym tego oczekiwał :) Wszystkich równo traktowano w PRL. Dziękuję, mimo wszystko wolę jak jest teraz ;) Nie zmienia to jednak faktu, że podstawowe warunki współpracy, obsługa itd. powinny być tak samo dobre i wysokie dla "małego" jak i "dużego" klienta.

 

DD

Owszem duży klient powinien móc liczyć na zniżki ( już sam widzę że odnowienie .pl mam poniżej 50zł) i oczywiście że osoby mające większe ilości domen powinny mieć tego typu bonusy. Jednak kwestia zwracania pieniędzy większym a olewanie mniejszych nie jest fair. Prawdą jest że więcej dymu zrobisz nawet małą uwagą niż 10 innych osób dłumi zażaleniami... ale mimo wszystko bardzo mi się to nie podoba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie wiem jak kto zaczynał w tamtych czasach oglądałem jeszcze Dragon Ball i grałem w piłkę przed blokiem. Jednak jestem pewny że kilku Panów którzy zaczynali w tym samym czasie ( a może i wcześniej ) Jednak nie da się ukryć że właśnie o Tobie jest najgłośniej. A te znajomości.. takie napisane nieco w cudzysłowiu.. powodują to że o Tobie jest najgłośniej . Mam na myśli np artykuły w różnych serwisach ( chyba widziałem na interaktywnie - a sądzę że jeszcze kilka innych serwisów również ma takie artykuły) i dzięki tym "znajomością" artykuł dla nich napisałeś Ty a nie ktoś inny ( np Rafał..? gdyż wiem że prowadzi bloga o domenach) . Nieocenione z Twojej strony są publikowane sprzedaże pokazujące jak dużo można wycisnąć z domeny.

Więcej wiary w ludzi! Myślisz, że to przez znajomości? :P A nie pomyślałeś, że różne serwisy proszą mnie o wypowiedź, bo po prostu mam dość duże doświadczenie w tej branży, prowadzę bloga, gdzie dzielę się wiedzą i informacjami, zawsze też chętnie współpracuję z mediami i odpowiadam na ich pytania? Zapraszali mnie też do TV, gazet, magazynów - tam też mam wszędzie znajomości? ;) Oj Icebreaker... Może powiem coś niepopularnego - ale nawet w Polsce da się coś zrobić bez znajomości i dużej ilości pieniędzy na starcie.

 

Dzięki tym znajomościom, nie "znajomością".

 

Owszem duży klient powinien móc liczyć na zniżki ( już sam widzę że odnowienie .pl mam poniżej 50zł) i oczywiście że osoby mające większe ilości domen powinny mieć tego typu bonusy. Jednak kwestia zwracania pieniędzy większym a olewanie mniejszych nie jest fair. Prawdą jest że więcej dymu zrobisz nawet małą uwagą niż 10 innych osób dłumi zażaleniami... ale mimo wszystko bardzo mi się to nie podoba.

Ale to już nie mój problem na szczęście ;)

 

DD

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...]Może powiem coś niepopularnego - ale nawet w Polsce da się coś zrobić bez znajomości i dużej ilości pieniędzy na starcie[...]

 

 

Dokładnie ;)

 

 

# Znajomość.pl

Edited by waniawp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiesz Daniel, AM i premium mialy i beda mialy sporo bledow, niedoróbek, mylnych komunikatow.

 

W AM szybciej dogadasz sie w sprawie jakis bonusów znizek, prowizji przy duzych sprzedazach niz w Premium.

(Przed sprzedaza domeny w premium za 5-cio cyfrowa kwote probowalem utargowac obnizenie prowzji dla tej jednej transkacji do poziomu AM 5% na 2%)

Nie udalo sie, bo za duzo jest tam dyrektorów;) ale i tak tam zakonczylem transakcje.

 

W pierwszych tygodniach dzialania premium nie dalo sie go uzywac dluzej niz kilka godzin, bo strona robila sie biala w IE. Pomagal tylko reset ciasteczek.

Testerzy nie byli tego w stanie powtorzyc, a ja mialem ten blad prawie codziennie (inni na forum tez)

W koncu skonczylo sie na tym , ze moze z pol godziny , pewnego wieczoru siedzialem i klikalem "refresh" az Interson online znalazl problem.

Moglem to olac, i nie uzywac tego serwisu, w koncu nie dzialal mi na kompie, moze do dzis tego by szukali.

 

A tickety do dzis wyslam z roznymi problemami, odpisują na kazde...moze faktycznie tak jak "roboty" ale od tego są.

 

Support w AM tak szybko nie dziala.

 

 

A gielda az.pl ma jeszcze daleką drogę przez sobą, praktycznie kazda transkakcje musze tam odrzucic bo przychodzi na kwote 20-100zl, a nie ma opcji negocjuj - wiec klient mysli ze go olewam. W az.pl do dzis mam problem z znalezieniem w 5 sek miejsca gdzie sa informacje o zlozonych/aktywnych ofertach. Najlepiej klikac w linka z emaila ktory przyjdzie.

Dla Twojego zdrowia Daniel nie zaczynaj jeszcze zabawy z giełda az.pl ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jaki jest adres mobilnej wersji: premium.pl ?

Moja opera mini nie wykrywa jej od razu.

 

A premium.pl ma wersję mobilna? Co ciekawe nadal działa mobilna wersja poprzednika PPD pod adresem m.ppd.pl , nawet domenę można jeszcze zarezerwować :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
A gielda az.pl ma jeszcze daleką drogę przez sobą, praktycznie kazda transkakcje musze tam odrzucic bo przychodzi na kwote 20-100zl, a nie ma opcji negocjuj - wiec klient mysli ze go olewam.

Też mi to przeszkadza.. Dlatego kiedy tylko oferta jest w miarę sensowna staram się jej nie odrzucać tylko wysłać wiadomość(w profilu) do oferenta ze swoimi oczekiwaniami cenowymi, to chyba na teraz jest najlepsze rozwiązanie.

Edited by Pan_Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widzę, że coś w premium drgnęło i od pewnego czasu wiadomo od razu co się dzieje z domenami przechwyconymi, duży + :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis

Jeśli chodzi o sprawę supportu to w AM irytuje mnie brak kontaktu telefonicznego. Niejednokrotne opisywanie czy zapytania do problemu to wg mnie marnowanie czasu.

 

W Premium miałem trzy przypadki kiedy musiałem zgłosić coś do supportu. Wszystko załatwiłem, chwila moment, przez telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czy domeny zarejestrowane w home.pl nadal trzeba transferować do premium żeby móc je wystawić na giełdzie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
czy domeny zarejestrowane w home.pl nadal trzeba transferować do premium żeby móc je wystawić na giełdzie ?

 

 

TAK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako ze pb czytuje forum, to pozwole sobie zwrocic mala uwage nt. premium.pl

 

Konkretnie chodzi mi o dzial przechwytywania.

W ppd.pl byl taki fajny ficzer, gdzie podczas klikniecia "dodaj" domeny lądowaly u gory i nie potrzeba bylo przeladowania strony. Wraz z nastaniem premium.pl, opcja ta zniknela. Niby jest podswietlenie dodanych domen, ALE... jest to olernie upierdliwe, gdy wyswietla sie widok np 500 domen na stronie. A nawet przy wdoku 10 domen, gdy jest ich na stronie kilka do dodania, kazde klikniecie "dodaj" powoduje przeladowanie strony.

 

Jesli nie da sie przywrocic dawnej funkcjonalnosci z ppd, to moze chociaz przy kazdej domenie z lewej strony dodajcie ptaszki do zaznaczania, by pozniej jednym kliknieciem dodac wszystkie zaznaczone? Byloby to z korzyscia dla nas, ale i dla premium, poniewaz nie powodowaloby takiego obciazenia.

 

Odnosnie lapania, to tez polecam przyjzeniu sie algorytmom, bo jak na razie zaczynam sie zastanawiac nad przeniesieniem listy do konkurencji...

 

[edit]

Odnosnie jeszcze funkcjonalnosci. Jesli nie przechwytujecie innych domen poza .pl, to wywalcie z listy wyboru inne koncowki.

Edited by empireus

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

 

Ok, sprawa wyjasniona. ;)

 

 

Czyżby kolejny promocyjny wtorek w Premium :P

 

https://premium.pl/promo.html?

 

Rejestracja domen w promocji "Bierz na zapas" podlega głównemu regulaminowi i nie posiada regulaminu dodatkowego.

No no no... To mi sie podoba! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×