Skocz do zawartości
alpine5

Poszukuję prostego CRM (taniego lub darmowego)

Promowane odpowiedzi

Poszukuję prostego CRM-a (CRM w tym wypadku to chyba za duże słowo nawet).

 

Generalnie chodzi o to, żeby kilkudziesięciu przedstawicieli handlowych mogło zalogować się do programu z dowolnego miejsca w kraju, aby mogli dopisywać sukcesywnie do bazy nowych klientów (firmy) i zostawiać krótkie, proste komentarze. Chcę wyeliminować też ewentualność dublowania kontaktów dwóch/kilku przedstawicieli do jednej firmy, dlatego każdy z nich miałby obowiązek najpierw sprawdzić czy firma do której chce "uderzyć" z ofertą nie została już wcześniej wprowadzona do bazy przez innego przedstawiciela.

 

Możecie polecić jakieś proste, tanie lub darmowe rozwiązanie ?

 

Znajomy wczoraj podsunął mi propozycję programu Gestor, może nie jest drogi (i podobno niezły), ale 1-3 stanowisk, natomiast jeśli chodzi o grupę kilkudziesięciu osób (loginów), to już nie jest tak różowo.

 

Będę wdzięczny za podpowiedzi.

 

Sebastian

alpine5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Za wielostanowiskowe CRM-y chyba zawsze kasują jak za zboże, do testów mogę polecić (niestety jednostanowiskowy chyba) program Berberis Minima

 

http://bms.krakow.pl/do_pobrania/crm_berberis_minima

 

Wersja darmowa także do komercyjnych zastosowań, o reszcie swoich oczekiwań porozmawiaj z nimi przez telefon - może 1 kwietnia zaoferują Ci wszystko za free :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tobie przydałby się program zainstalowany na serwerze (a nie lokalnie).

Przedstawiciel wchodzi na stronę, dokonuje autoryzacji i wpisuje dane klienta.

Ty wtedy to wszystko odczytujesz z bazy.

Zalety takiego rozwiązania:

- możliwość dopisania klienta z jego komputera stacjonarnego,

- możliwość dopisania klienta z notebooka, telefonu komórkowego czy innego urządzenia mobilnego będącego na wyposażeniu pracownika,

- nie ma ograniczeń stanowiskowych tylko ograniczenia dostępu.

Innymi słowy - raportowanie online, mobilny przedstawiciel, gdzie raporty spływają na bieżąco.

Edytowane przez maryuse

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Tobie przydałby się program zainstalowany na serwerze (a nie lokalnie).

Przedstawiciel wchodzi na stronę, dokonuje autoryzacji i wpisuje dane klienta.

Ty wtedy to wszystko odczytujesz z bazy.

Zalety takiego rozwiązania:

- możliwość dopisania klienta z jego komputera stacjonarnego,

- możliwość dopisania klienta z notebooka, telefonu komórkowego czy innego urządzenia mobilnego będącego na wyposażeniu pracownika,

- nie ma ograniczeń stanowiskowych tylko ograniczenia dostępu.

Innymi słowy - raportowanie online, mobilny przedstawiciel, gdzie raporty spływają na bieżąco.

Serwer z tego co wstępnie wiem firma posiada (w miarę sensowny).

 

Sebastian

alpine5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Generalnie to ciężko będzie ci znaleźć coś darmowego i mającego ręce i nogi.

 

Najlepszy CRM na świecie to Salesforce.com, oprócz wersji płatnej, która jest dość kosztowna, jest też wersja darmowa, która przy odpowiedniej customizacji mogłaby doskonale służyć temu celowi: http://www.salesforce.com/platform/platform-edition/

 

https://www.salesforce.com/platform/freefor...fromSearch=true

 

Free force.com oferuje 100 licencji dla użytkowników i 1 dla admina za free. Haczykiem jest to, że użytkownicy nie mają dostępu do systemowych obiektów typu: Konta czy Kontakty, ale wyłącznie do tzw. custom objects. Dobra informacja to taka, że za pomocą custom objects można stworzyć dowolne obiekty takie jak Konta czy Kontakty.

 

Jeśli byś potrzebował polskiej wersji językowej, skontaktuj się z supportem i ci ją włączymy :)

Serwer nie potrzebny bo aplikacja działa w "chmurze".

Edytowane przez przemowild

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

alpine5 - podpowiem Ci.

 

Takie coś czego poszukujesz można samemu wykonać opierając się na formularzu zbudowanym na arkuszu .xls w dokumentach google (chmura).

Raport jest w exelu, można go łatwo odczytać, segregować i nadawać prawa dostępu oraz dzieląc się nim z innymi.

 

Jak będziesz zainteresowany - pisz to pomogę :)

Edytowane przez maryuse

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie to czego potrzebujesz, bo robiłem to dla dwóch firm.

Jest to zainstalowane na serwerze, tak jak Maryuse proponuje (PHP + MySQL + Ajax), czyli administrator zakłada kolejne konta użytkowników (Przedstawicieli), ci logują się przez stronę np. www.nazwafirmy.pl/crm i tam sprawdzają czy dany podmiot jest już wpisany (wyszukiwanie, po nr tel, nip lub innych danych), jeżeli nie ma to wprowadzają i mogą w każdej chwili dopisywać wiadomości do danego rekordu (tzw. przebieg sprawy). Jest jeszcze zakładka "Historia" dla Administratora, gdzie widzi wsyzstkie logowania do systemu, co było wprowadzane ostatnio, zmieniane ...

 

Jeżeli byłbyś zainteresowany, kontakt PW

Edytowane przez Radek1980

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam,

świetnym, darmowy rozwiązaniem jest YetiForce https://yetiforce.com/pl/.

System umożliwia pracę wielu użytkowników jednocześnie, a także z dowolnego miejsca oraz urządzenia.

 

Posiada bogaty pakiet funkcjonalności m.in.:

- komentarze;

- wydarzenia;

- przypomnienia;

- powiadomienia mailowe;

- narzędzie wyszukiwania oraz scalania duplikatów;

- mechanizm zapobiegający wprowadzaniu zdublowanych danych;

- zaawansowane mechanizmy workflow.

 

System YetiForce został przetestowany przez wielu użytkowników i bardzo dobrze działa przy dużej ilości danych.

Sprawdź Sam!

Pobierz i używaj bezpłatnie: https://github.com/YetiForceCompany/YetiForceCRM/releases

Edytowane przez AnnaK

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam,

świetnym, darmowy rozwiązaniem jest YetiForce https://yetiforce.com/pl/.

System umożliwia pracę wielu użytkowników jednocześnie, a także z dowolnego miejsca oraz urządzenia.

 

Posiada bogaty pakiet funkcjonalności m.in.:

- komentarze;

- wydarzenia;

- przypomnienia;

- powiadomienia mailowe;

- narzędzie wyszukiwania oraz scalania duplikatów;

- mechanizm zapobiegający wprowadzaniu zdublowanych danych;

- zaawansowane mechanizmy workflow.

 

System YetiForce został przetestowany przez wielu użytkowników i bardzo dobrze działa przy dużej ilości danych.

Sprawdź Sam!

Pobierz i używaj bezpłatnie: https://github.com/YetiForceCompany/YetiForceCRM/releases

 

Niech ten post pozostanie i zostanie przykładem, wykorzystywanych na warsztatach e-marketingu z przestrogą: W TEN SPOSÓB SIĘ NIE REKLAMUJEMY.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Alpine,

 

Przy wielu użytkownikach koszty rosną. Oprogramowanie CRM Kamflex.pl możesz zainstalować na swoim serwerze i przy większej ilości użytkowników na pewno będzie taniej.

 

Poszukuję prostego CRM-a (CRM w tym wypadku to chyba za duże słowo nawet).

Generalnie chodzi o to, żeby kilkudziesięciu przedstawicieli handlowych mogło zalogować się do programu z dowolnego miejsca w kraju, aby mogli dopisywać sukcesywnie do bazy nowych klientów (firmy) i zostawiać krótkie, proste komentarze. Chcę wyeliminować też ewentualność dublowania kontaktów dwóch/kilku przedstawicieli do jednej firmy, dlatego każdy z nich miałby obowiązek najpierw sprawdzić czy firma do której chce "uderzyć" z ofertą nie została już wcześniej wprowadzona do bazy przez innego przedstawiciela.

Możecie polecić jakieś proste, tanie lub darmowe rozwiązanie ?

Znajomy wczoraj podsunął mi propozycję programu Gestor, może nie jest drogi (i podobno niezły), ale 1-3 stanowisk, natomiast jeśli chodzi o grupę kilkudziesięciu osób (loginów), to już nie jest tak różowo.

Będę wdzięczny za podpowiedzi.

Sebastian
alpine5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze Berberis. W wersji darmowej jest Minima - ograniczona do jednego stanowiska, ale pod małą działalność to wystarczy. Jest prosty magazyn, marketing, masowa korespondencja. Ale to najlepiej pobrać i zobaczyć. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dnia 12.01.2017 o 12:53, crm napisał:

Alpine,

 

Przy wielu użytkownikach koszty rosną. Oprogramowanie CRM Kamflex.pl możesz zainstalować na swoim serwerze i przy większej ilości użytkowników na pewno będzie taniej.

 

Jeśli jeszcze nic nie znalazłeś to polecam LiteCRM od Komplus. Jest w wersji moblinej, na bieżąco łączy się z serwerem i zapisuje wprowadzone dane. Zbudowany właśnie dla handlowców którzy pracują w terenie. Można wprowadzać dane Klientów, wpisywać zaplanowane spotkania z Klientami. Wogóle bardzo fajnie się współpracuje z tą firmą, są bardzo pro Klient, mają fajne pomysły i nie zdzierają z klientów

Edytowane przez AB
dodanie informacji
  • Haha 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz



×