Jump to content
tomon

domeny1&1 - opinie

Recommended Posts

Moim zdaniem - nie warto. Na każdym rynku gdzie działa 1and1 użytkownicy tej firmy zgłaszają duże problemy i z hostingiem i z domenami. Posiadałem domeny .co.uk w UK w 1and1 i niestety transfer domeny zarejestrowanej u nich do innego podmiotu - ze względu na nagły skok ceny domeny w 1and1 - oparł się o pisma do NOMINET jakie musiałem kierować. Wiem tylko jedno - duży moloch to brak kontaktu - nie ma z kim rozmawiać i niestety potwierdzają to moje próby kontaktu z 1and1 w Polsce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam jedną domenę i jeden hosting i wszystko do tej pory sprawuje się bez zarzutu.

Faktem jest że nie miałem potrzeby komunikować się z nimi w żadnej sprawie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to może Ja odświeżę temat.

 

Pomiedzy 17 a 20 sierpnia zarejestrowałem u nich 6 domen.

1 gratisowa, 3 zapłacone przelewem z konta, 2 zapłacone przez płatności24.

20 sierpnia zapłaciłem za wszystkie wystawione faktury proforma.

Zamówiłem jeszcze hosting (nie zapłaciłem jeszcze- całe szczęście)

Pomimo opłacenia domen, do dnia 22 sierpnia, nie były one aktywne. Napisałem do obsługi 1&1 z pytaniem dlaczego tak jest (dołączyłem potwierdzenie przelewów).

Otrzymałem maila, iż nie odnotowali mojej zapłaty za hosting! (ja pytałem dlaczego nie działają domeny). No to dzwonię tam. I się zaczyna kabaret.

Tłumacze Pani która odebrała, ze zapłaciłem za domeny a one nie są aktywne. Pani na to ze odnajdzie moje maile w tej sprawie i przekaże to do odpowiedniego działu i że mam czekać na telefon. Po trzech godzinach telefon z 1and1. Pani tłumaczy, że nie mam zapłacone za hosting! No to znowu tłumaczę że nie dzwonię w sprawie nie działającego hostingu, tylko niedziałających domen. No to znowu Pani twierdzi że zwróci się do odpowiedniego działu żeby to wyjaśnić i zaskakuje mnie stwierdzeniem, że: " to nie jest normalne". Myślałem że tylko Ja tak uważałem :) Na moje pytanie ile potrwa takie wyjaśnianie, pani odpowiada, że jak najszybciej i mi oddzwoni, ale ja mam co jakiś czas sprawdzać w panelu klienta czy już jest ok. Pani już do mnie nie oddzwoniła, ale 1&1 do końca dnia uaktywniło 5 z 6 zamówionych domen i zdążyło przysłać ponaglenie zapłaty za zamówiony hosting :)

Dzisiaj rano stwierdziłem, że ostatnia z domen nadal jest nieaktywna. Piszę więc znowu maila do 1&1:

 

Witam

 

W dniu 20-08-2012 zamówiłem u Państwa domenę: xxxxxxx.pl

 

Na powyższe zamówienie otrzymałem fakturę proforma o numerze xxxxxxxxxxx, za którą to fakturę zapłaciłem przelewem bankowym w dniu 20-08-2012 (potwierdzenie w załączniku). Niestety do dnia dzisiejszego domena jest nieaktywna. W związku z powyższym mam dwa pytania:

 

1. Dlaczego domena jest jeszcze nieaktywowana przez Państwa?

2. Czy olewanie klienta i robienie sobie z niego przysłowiowych "jaj" należy do standardów obsługi w Państwa firmie, czy po prostu takie "szczęście" spotyka jedynie mnie? Dodam, że nie jest to moja pierwsza interwencja w sprawie nieaktywnej usługi pomimo jej opłacenia.

 

Pozdrawiam

 

Po trzech godzinach otrzymałem maila:

 

Szanowny Kliencie,

 

dziękujemy za wiadomość.

 

Pana zgłoszenie z wysokimpriorytetem zostało ponownie skierowane do odpowiedniego działu. Jak tylko otrzymamy odpowiedź zwrotną, zostanie Pan niezwłocznie poinformowany. Prosimy o cierpliwość oraz wyrozumiałość.

W razie pojawienia się kolejnych pytań proszę o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 22 3974 316.

 

Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia.

 

 

Oczywiście odpowiedzi nie dostałem :) Ale domenę uaktywnili :)

 

Teraz czeka mnie jeszcze walka o numer authinfo, bo nie zamierzam dłużej trzymać u nich moich domen.

 

Reasumując- osobiście nie polecam usług tej Firmy komukolwiek. No chyba, że ktoś ma mocne nerwy, dużo czasu i sporą sumę impulsów na telefonie :)

 

Tragiczne wsparcie, zero kompetencji, wszechobecny burdel- powinni sobie to umieścić w banerze na stronie głównej.

 

Jednak nauczyłem się jednego- zawsze czytać opinię na temat danego usługodawcy. Oczywiście z hostingu zrezygnuje. Znalazłem odpowiednią dla siebie ofertę :)

 

 

Zadzwon

Wyslij SMS

Dodaj do Skype'a

Musisz mieć środki nakoncie SkypeBezpłatnie przez Skype'a

Edited by WasyldaGod

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy jesteś pewny, że dostaniesz te kody authinfo ? czytałeś regulamin ? Przeczytaj zanim wyślą Ci kolejne faktury na przedłużenie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko jedna domena była rejestrowana w promocji. reszta normalnie. Napisałem do nich, czy istnieje możliwość zamiany oferty promocyjnej na zwykłą za dopłata- oczywiście bez odpowiedzi :)

Pani na infolini nawet nie wiedziała co to za kody. Z taka znajomością tematu to nawet Ja moge tam pracować

 

W ostateczności będę pisał do głównej siedziby w Niemczech, bo to oni widnieją jako rejestrator domen w bazie whois. A nawet jak nic nie wskóram, to jakoś przeżyje te 5 domen. i tak majątku bym na nich nie zrobił. Ale nie zapłacę już tej Firmie ani złotówki :)

 

Tak jak pisałem w miejscu "przywitaj się"- w tej branży jestem swieżakiem i uczę się na błędach- szkoda że swoich :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dużo tematów było poruszanych na forum odnośnie rejestratorów.

Generalnie domeny rejestruj w Premium.pl Aftermarket.pl lub az.pl

Hosting polecam w az.pl - co jakiś czas fajne promocje mają na hostingi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reasumując- osobiście nie polecam usług tej Firmy komukolwiek. No chyba, że ktoś ma mocne nerwy, dużo czasu i sporą sumę impulsów na telefonie :)

 

Tragiczne wsparcie, zero kompetencji, wszechobecny burdel- powinni sobie to umieścić w banerze na stronie głównej.

 

 

1&1 jak na niemiecką firmę przystało, jest prowadzona w zgodzie z nadmiarem różnych procedur :D , stąd to wszystko wygląda jak wygląda. Już na początku, jak startowali, to pisałem tutaj, że schemat działania firmy nie jest dostosowany do polskiego rynku i jest po prostu kalką systemu niemieckiego,który w Polsce może się nie sprawdzić.

 

Ja tam do 1&1 nic nie mam, hehe, dostalem od nich w promocji przy starcie hosting za darmo wraz z domeną .pl. Po 2 latach domenę wystransferowałem (nie było problemów z kodem auth_info), a hosting wypowiedziałem. Nie sprawiali żadnych problemów, nie dopytywali się ani czemu, a po co, a czy może bym został, choć byłem na to przygotowany. Po prostu wystarczyło zastosować wszystkie procedury :P Dziękuję 1&1 za zasponsorowanie mi domeny .pl :lol:

Edited by umberto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w 1and1 mam jedną darmową domenę, pomimo tego przysyłają do mnie często listy, abym wziął sobie darmową domenę, a jedną już mam. Czyżby można było 2 za darmo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do kodów authinfo- są w panelu klienta do pobrania :) Ja jedynie nie narzekam na kontakt z panem Łukaszem z 1and1. Zawsze szybka, konkretna odpowiedź. Mój brat mieszka w Niemczech i nie narzeka na 1und1. Mnie po prostu zraził do nich ich dział faktur. To jaki tam jest bajzel to przecież masakra. Wczoraj założyłem hosting na Netmark- zapłaciłem przez płatności.pl i natychmiast dostałem maila że zaksięgowali wpłatę. W 1and1.pl czekałem 3 dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeniosłem testowo jakiś czas temu jedną domenę do 1&1. Zdziwiłem się, że przyszła do opłacenia faktura za samo przeniesienie domeny, to była kwota ok 12 zł, ale cóż zachciało mi się testować to zapłaciłem ale nie omieszkałem poinformować ich, że inni rejestratorzy sami chętnie dopłacają za przeniesienie do nich domeny..

 

No nic, minęło trochę czasu a tu przychodzi faktura za przedłużenie na ok. 100 zł. Olewam, niech spada, to była jakaś ninja więc poświęcę ją dla wiedzy.

Ale cóż to, przychodzi jakieś upomnienie, że nie wywiązuję się z umowy, że mam zapłacić i już!

 

Ta firma to jakaś granda, odradzam to szwabskie gówno. Over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeniosłem testowo jakiś czas temu jedną domenę do 1&1. Zdziwiłem się, że przyszła do opłacenia faktura za samo przeniesienie domeny, to była kwota ok 12 zł, ale cóż zachciało mi się testować to zapłaciłem ale nie omieszkałem poinformować ich, że inni rejestratorzy sami chętnie dopłacają za przeniesienie do nich domeny..

 

No nic, minęło trochę czasu a tu przychodzi faktura za przedłużenie na ok. 100 zł. Olewam, niech spada, to była jakaś ninja więc poświęcę ją dla wiedzy.

Ale cóż to, przychodzi jakieś upomnienie, że nie wywiązuję się z umowy, że mam zapłacić i już!

 

Ta firma to jakaś granda, odradzam to szwabskie gówno. Over.

 

Przede wszystkim której domeny to dotyczy. Może u nich trzeba domenę wypowiedzieć pisemnie lub mailowo w jakims terminie. Choć jesli to .pl to wątpię. Pewnie to faktura pro-forma i zwykłe przypomnienie, że jest domena do opłacenia, która i tak wygaśnie jak nie opłacisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×