Jump to content
Sign in to follow this  
tomon

copywriting i domeny

Recommended Posts

myslicie ze te dwie rzeczy są jakoś ze sobą połączone i można wykorzystać copywriting do tworzenia domen trafiających do klientów ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Copywriting daje dobre podstawy do zajęcia się branżą domenową.

Chociaż z jednej strony domeny w porównaniu do "copy" narzucają duże ograniczenia, wynikające m.in. z ograniczonego dostępu do dobrych domen, to jednak jest sporo podobieństw. Tu i tu potrzebne jest na przykład: wyczucie języka polskiego, budowanie skojarzeń, znajomość różnych branż, myślenie "pod klienta", itd.

Niestety, widzę po sobie, są także minusy takiej drogi dochodzenia do domen - słaba znajomość zagadnień technicznych (tworzenie stron, pozycjonowanie, itp.).

Ideałem inwestora domenowego byłby więc copywriter mający wykształcenie informatyczne oraz duuuży kapitał ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
myslicie ze te dwie rzeczy są jakoś ze sobą połączone i można wykorzystać copywriting do tworzenia domen trafiających do klientów ?

 

Jak najbardziej ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Copywriting daje dobre podstawy do zajęcia się branżą domenową.

Chociaż z jednej strony domeny w porównaniu do "copy" narzucają duże ograniczenia, wynikające m.in. z ograniczonego dostępu do dobrych domen, to jednak jest sporo podobieństw. Tu i tu potrzebne jest na przykład: wyczucie języka polskiego, budowanie skojarzeń, znajomość różnych branż, myślenie "pod klienta", itd.

Niestety, widzę po sobie, są także minusy takiej drogi dochodzenia do domen - słaba znajomość zagadnień technicznych (tworzenie stron, pozycjonowanie, itp.).

Ideałem inwestora domenowego byłby więc copywriter mający wykształcenie informatyczne oraz duuuży kapitał :rolleyes:

 

Dorabianie ideologii. Trzeba mieć nosa do handlu domenami.

 

Nie trzeba być copywriterem, żeby wymyślać dobre nazwy, tak jak nie trzeba wykształcenia informatycznego, żeby znać się na tworzeniu stron i pozycjonowaniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...

Ideałem inwestora domenowego byłby więc copywriter mający wykształcenie informatyczne oraz duuuży kapitał :P

Zalecialo nowym "wyksztalconym" pokoleniem, gdzie bez papierka nie mozna byc nawet sprzataczka :rolleyes:

Niedlugo dojdzie do tego, ze oprocz dedykowanego wyksztalcenia i milionow certyfikatow, bedzie trzeba jeszcze miec swiecenia kaplanskie,oraz odpowiednia legitymacje partyjna :P Co za kraj...

 

Bardziej niz informatyka, w tej branzy przydaja sie podstawy handlu, marketingu i ekonomii oraz jako taka znajomosc jezyka. Chociaz jak pokazuje przyklad seomi, mozna odnosic sukcesy, nie wladajac naszym jezykiem perfekcyjnie. Poza tym,przydaja sie tez szersze zainteresowania z roznych branz/dziedzin zycia. A przede wszystkim, trzeba miec wyobraznie i wyczucie. No i jak wszedzie - odrobine szczescia...

 

Wszystko powyzsze mozna nabyc za darmo, uczac sie samemu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×