Tomek1974 0 Report post Posted August 6, 2011 Witam! No więc wygrałem domenę, pieniądze wpłaciłem i wyjechałem sobie na urlop do ciepłych krajów. Dzisiaj przeglądam maile i dowiaduję się, że moje konto zostało zablokowane z powodu nieopłacenia domeny. A pieniądze na domenę zostały wpłacone ponad tydzień temu Co więcej... kwota ta WIDNIEJE na moim koncie w Premium.pl Co więcej - konto zablokowano mi BEZ WYMAGANEGO PRAWEM OSTRZEŻENIA Konkretnie chodzi o art. 14.3 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. który brzmi: "Usługodawca, który uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez usługobiorcę i uniemożliwił dostęp do tych danych, nie odpowiada względem tego usługobiorcy za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych, jeżeli niezwłocznie zawiadomił usługobiorcę o zamiarze uniemożliwienia do nich dostępu". Widzę, że Premium.pl jest kolejną firmą nie znającą (albo nierozumiejącą?) obowiązujących ją przepisów. Szanowny Panie Przemysławie Bojczuk - właścicielu firmy Premium.pl Albo konto zostanie odblokowane, a zakupiona domena zostanie wydana, albo spotkamy się w Sądzie. Pański wybór! Pozdrawiam Share this post Link to post Share on other sites
Adelard 84 Report post Posted August 6, 2011 Z tego co wiem di.pl to nieoficjalny support Aftermarket, właściciel Premium powiedział że kończy swój udział w dyskusjach tutaj. Jak chcesz nagłośnić sprawę to pokazywarka + wykop, choć prościej będzie po prostu wysłać im ticket. Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted August 6, 2011 Witam! No więc wygrałem domenę, pieniądze wpłaciłem i wyjechałem sobie na urlop do ciepłych krajów. Dzisiaj przeglądam maile i dowiaduję się, że moje konto zostało zablokowane z powodu nieopłacenia domeny. A pieniądze na domenę zostały wpłacone ponad tydzień temu Co więcej... kwota ta WIDNIEJE na moim koncie w Premium.pl Pewnie nie aktywowałeś opłaty za wygraną domenę Share this post Link to post Share on other sites
Adelard 84 Report post Posted August 6, 2011 W premium jest niby standardowo aktywna opcja automatycznego pobrania pieniędzy z salda za aukcje ALE trzeba te pieniądze mieć przed zakończeniem aukcji, inaczej po aukcji i po uzupełnieniu konta system dalej nie aktywuje i opłaca WYBRANEGO PRZEZ NAS zamówienia (a przecież skorzystaliśmy z opcji wpłaty z ekranu opłacenia konkretnego przedmiotu), umówmy się że jest to niedoróbka programistyczna bo AM i AZ po wpłacie pieniędzy na saldo bez problemu opłacają zamówienia bez żadnego aktywowania. Share this post Link to post Share on other sites
icered 4 Report post Posted August 6, 2011 @Tomek1974: A jaką dostałeś odpowiedź przy kontakcie z premium.pl? Share this post Link to post Share on other sites
seomi 17 Report post Posted August 6, 2011 (edited) Konkretnie chodzi o art. 14.3 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. który brzmi: "Usługodawca, który uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez usługobiorcę i uniemożliwił dostęp do tych danych, nie odpowiada względem tego usługobiorcy za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych, jeżeli niezwłocznie zawiadomił usługobiorcę o zamiarze uniemożliwienia do nich dostępu". Widzę, że Premium.pl jest kolejną firmą nie znającą (albo nierozumiejącą?) obowiązujących ją przepisów. Szanowny Panie Przemysławie Bojczuk - właścicielu firmy Premium.pl O co chodzi?Pierwszy akapit dla mnie jest za trudno, bo nie wiem w jakim kierunki idziesz. Po drugiej: PB nie jest właścicielem premium.pl! Edited August 6, 2011 by seomi Share this post Link to post Share on other sites
Tomek1974 0 Report post Posted August 6, 2011 Po drugiej: PB nie jest właścicielem premium.pl! Hm???? Oto informacja ze strony https://premium.pl/kontakt.html premium.plPrzemysław Bojczuk Sp.k. Domaniewska 37 02-672 Warszawa NIP 5213584915 REGON 142655260 tel.: 801 066 444 e-mail: pomoc@premium.pl Icered: Na razie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Adelard: No na to wygląda. Pieniądze powinni byli mi pobrać z konta sami, bo te były wpłacone. Teraz za odblokowanie konta zażyczyli sobie hm... Aby odblokować konto należy uiścić regulaminową opłatę w wysokości 61,50 PLN A do wpłaty - i taka widnieje na koncie - było 30 zł. Tyle wpłaciłem przed wyjazdem na urlop sądząc, że domena po zaksięgowaniu wpłaty wyląduje na moim koncie w panelu. Ponadto w tytule przelewu NAPISAŁEM za co ten przelew. Podsumowując... serwisowi Premium.pl życzliwie życzę aby skorzystał z usług dobrego prawnika, bo parę błędów może ich kosztować odpowiedzialnością cywilną. Na przykład... te podniesienie cen od 8.08.2011 i ANULOWANIE złożonych wcześniej zamówień przez konsumentów... poważnie się zastanawiam czy nie poskarżyć się na takie praktyki do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. A ten może nałozyć karę do wysokości 10% ubiegłorocznych dochodów przedsiębiorstwa. Po powrocie z urlopu wezmę też na warsztat Regulamin Premium.pl pod kątem jego zgodności z prawem. Sprawdzę czy przypadkiem nie zawiera on tzw. klauzul niedozwolonych No, ale za to się wezmę po powrocie z urlopu. Pozdrowienia z gorącej Chorwacji! Tomek Share this post Link to post Share on other sites
Tomek1974 0 Report post Posted August 6, 2011 (edited) Skasowałem zdublowany post. Tutaj połączenie jest koszmarne :/ Edited August 6, 2011 by Tomek1974 Share this post Link to post Share on other sites
plachcik 15 Report post Posted August 6, 2011 Skasowałem zdublowany post. Tutaj połączenie jest koszmarne :/ Jakbym teraz był w Chorwacji to bym balował,a nie na DI.pl siedział Share this post Link to post Share on other sites
513581 53 Report post Posted August 6, 2011 o 30 zl do sadu? Share this post Link to post Share on other sites
apze 1,062 Report post Posted August 7, 2011 Cytowany art. chyba nie ma nic wspólnego z zablokowaniem konta. Chodzi w nim "wiarygodną informację". Share this post Link to post Share on other sites
Kangur 1,649 Report post Posted August 7, 2011 Hm????Oto informacja ze strony https://premium.pl/kontakt.html Abstrahując od Twojej sprawy warto wiedzieć, że spółka komandytowa jest ... spółką. Art. 104 Kodeksu Spółek Handlowych wymaga aby firma ( nazwa ) takiej spółki zawierała nazwisko przynajmniej jednego z komplementariuszy. W tym przypadku jest to Przemek. Nie należy jednak zapominać, że w takiej spółce istnieje też przynajmniej jeden komandytariusz. Należy więc zgodzić się z opinią, którą przedstawił Seomi. Share this post Link to post Share on other sites
Tomek1974 0 Report post Posted August 8, 2011 (edited) o 30 zl do sadu? Nie o 30 zł a o ZABLOKOWANIE KONTA bez powiadomienia o zamiarze. Konto można zablokować, ale po uprzednim poinformowaniu o zamiarze jego zablokowania (art. 14.3 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną). Cytowany art. chyba nie ma nic wspólnego z zablokowaniem konta. Chodzi w nim "wiarygodną informację". Ma wiele wspólnego. Mówi on o "uniemożliwieniu dostępu do danych". A tak jest w tym przypadku. Ja w Premium.pl mam swoje domeny, którymi nie jestem w stanie zarządzać z powodu sprzecznego z prawem (bo bez poinformowania o zamiarze) zablokowania konta. Nie mogę np. ustawić DNS, zmienić delegacji domen itp. Aktualizacja: Właśnie zauważyłem, że na Premium.pl jest 1 nowa wiadomość. Zapewne wysłana przez Premium.pl Tylko... nie da się jej odczytać, ponieważ pojawia się komunikat, że "Konto jest zablokowane". Fajnie co? Edited August 8, 2011 by Tomek1974 Share this post Link to post Share on other sites