Jump to content
Sign in to follow this  
Tomek1974

Premium zablokowało mi konto

Recommended Posts

Witam!

 

No więc wygrałem domenę, pieniądze wpłaciłem i wyjechałem sobie na urlop do ciepłych krajów.

 

Dzisiaj przeglądam maile i dowiaduję się, że moje konto zostało zablokowane z powodu nieopłacenia domeny. A pieniądze na domenę zostały wpłacone ponad tydzień temu :) Co więcej... kwota ta WIDNIEJE na moim koncie w Premium.pl :)

 

Co więcej - konto zablokowano mi BEZ WYMAGANEGO PRAWEM OSTRZEŻENIA :D Konkretnie chodzi o art. 14.3 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. który brzmi: "Usługodawca, który uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez usługobiorcę i uniemożliwił dostęp do tych danych, nie odpowiada względem tego usługobiorcy za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych, jeżeli niezwłocznie zawiadomił usługobiorcę o zamiarze uniemożliwienia do nich dostępu".

 

Widzę, że Premium.pl jest kolejną firmą nie znającą (albo nierozumiejącą?) obowiązujących ją przepisów.

 

Szanowny Panie Przemysławie Bojczuk - właścicielu firmy Premium.pl

 

Albo konto zostanie odblokowane, a zakupiona domena zostanie wydana, albo spotkamy się w Sądzie. Pański wybór! :D

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co wiem di.pl to nieoficjalny support Aftermarket, właściciel Premium powiedział że kończy swój udział w dyskusjach tutaj. Jak chcesz nagłośnić sprawę to pokazywarka + wykop, choć prościej będzie po prostu wysłać im ticket.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam!

 

No więc wygrałem domenę, pieniądze wpłaciłem i wyjechałem sobie na urlop do ciepłych krajów.

 

Dzisiaj przeglądam maile i dowiaduję się, że moje konto zostało zablokowane z powodu nieopłacenia domeny. A pieniądze na domenę zostały wpłacone ponad tydzień temu :) Co więcej... kwota ta WIDNIEJE na moim koncie w Premium.pl :)

Pewnie nie aktywowałeś opłaty za wygraną domenę :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W premium jest niby standardowo aktywna opcja automatycznego pobrania pieniędzy z salda za aukcje ALE trzeba te pieniądze mieć przed zakończeniem aukcji, inaczej po aukcji i po uzupełnieniu konta system dalej nie aktywuje i opłaca WYBRANEGO PRZEZ NAS zamówienia (a przecież skorzystaliśmy z opcji wpłaty z ekranu opłacenia konkretnego przedmiotu), umówmy się że jest to niedoróbka programistyczna bo AM i AZ po wpłacie pieniędzy na saldo bez problemu opłacają zamówienia bez żadnego aktywowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Konkretnie chodzi o art. 14.3 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. który brzmi: "Usługodawca, który uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez usługobiorcę i uniemożliwił dostęp do tych danych, nie odpowiada względem tego usługobiorcy za szkodę powstałą w wyniku uniemożliwienia dostępu do tych danych, jeżeli niezwłocznie zawiadomił usługobiorcę o zamiarze uniemożliwienia do nich dostępu".

 

Widzę, że Premium.pl jest kolejną firmą nie znającą (albo nierozumiejącą?) obowiązujących ją przepisów.

 

Szanowny Panie Przemysławie Bojczuk - właścicielu firmy Premium.pl

O co chodzi?

Pierwszy akapit dla mnie jest za trudno, bo nie wiem w jakim kierunki idziesz.

 

Po drugiej: PB nie jest właścicielem premium.pl!

Edited by seomi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po drugiej: PB nie jest właścicielem premium.pl!

 

Hm????

 

Oto informacja ze strony https://premium.pl/kontakt.html

 

premium.pl

Przemysław Bojczuk Sp.k.

 

Domaniewska 37

02-672 Warszawa

NIP 5213584915

REGON 142655260

tel.: 801 066 444

e-mail: pomoc@premium.pl

 

Icered:

 

Na razie nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

 

Adelard:

 

No na to wygląda. Pieniądze powinni byli mi pobrać z konta sami, bo te były wpłacone. Teraz za odblokowanie konta zażyczyli sobie hm...

 

Aby odblokować konto należy uiścić regulaminową opłatę w wysokości 61,50 PLN

 

A do wpłaty - i taka widnieje na koncie - było 30 zł. Tyle wpłaciłem przed wyjazdem na urlop sądząc, że domena po zaksięgowaniu wpłaty wyląduje na moim koncie w panelu. Ponadto w tytule przelewu NAPISAŁEM za co ten przelew.

 

Podsumowując... serwisowi Premium.pl życzliwie życzę aby skorzystał z usług dobrego prawnika, bo parę błędów może ich kosztować odpowiedzialnością cywilną. Na przykład... te podniesienie cen od 8.08.2011 i ANULOWANIE złożonych wcześniej zamówień przez konsumentów... poważnie się zastanawiam czy nie poskarżyć się na takie praktyki do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. A ten może nałozyć karę do wysokości 10% ubiegłorocznych dochodów przedsiębiorstwa.

 

Po powrocie z urlopu wezmę też na warsztat Regulamin Premium.pl pod kątem jego zgodności z prawem. Sprawdzę czy przypadkiem nie zawiera on tzw. klauzul niedozwolonych :) No, ale za to się wezmę po powrocie z urlopu.

 

Pozdrowienia z gorącej Chorwacji! :)

Tomek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Skasowałem zdublowany post. Tutaj połączenie jest koszmarne :/

 

Jakbym teraz był w Chorwacji to bym balował,a nie na DI.pl siedział :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cytowany art. chyba nie ma nic wspólnego z zablokowaniem konta. Chodzi w nim "wiarygodną informację".

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hm????

Oto informacja ze strony https://premium.pl/kontakt.html

Abstrahując od Twojej sprawy warto wiedzieć, że spółka komandytowa jest ... spółką.

Art. 104 Kodeksu Spółek Handlowych wymaga aby firma ( nazwa ) takiej spółki zawierała nazwisko przynajmniej jednego z komplementariuszy.

W tym przypadku jest to Przemek.

Nie należy jednak zapominać, że w takiej spółce istnieje też przynajmniej jeden komandytariusz.

Należy więc zgodzić się z opinią, którą przedstawił Seomi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
o 30 zl do sadu?

 

Nie o 30 zł a o ZABLOKOWANIE KONTA bez powiadomienia o zamiarze. Konto można zablokować, ale po uprzednim poinformowaniu o zamiarze jego zablokowania (art. 14.3 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną).

 

Cytowany art. chyba nie ma nic wspólnego z zablokowaniem konta. Chodzi w nim "wiarygodną informację".

 

Ma wiele wspólnego. Mówi on o "uniemożliwieniu dostępu do danych". A tak jest w tym przypadku. Ja w Premium.pl mam swoje domeny, którymi nie jestem w stanie zarządzać z powodu sprzecznego z prawem (bo bez poinformowania o zamiarze) zablokowania konta. Nie mogę np. ustawić DNS, zmienić delegacji domen itp.

 

Aktualizacja:

 

Właśnie zauważyłem, że na Premium.pl jest 1 nowa wiadomość. Zapewne wysłana przez Premium.pl Tylko... nie da się jej odczytać, ponieważ pojawia się komunikat, że "Konto jest zablokowane". Fajnie co? :)

Edited by Tomek1974

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×