treepek 0 Report post Posted October 16, 2009 Nowa odsłona strony www.Active24.pl Witryna Active24.pl wita w odświeżonej wersji. Najważniejsze zmiany to: * logowanie do PANELU administracyjnego oraz POCZTY znajduje się w prawym górnym rogu, tuż pod logo Mamut, * WYSZUKIWARKA DOMEN, TRANSFERU i OPCJI oraz OFERTA dostępna jest z poziomu strony głównej, * uporządkowaliśmy informacje, dodaliśmy porady, rozszerzyliśmy dokumentację i dodaliśmy nowe działy. Mamy nadzieję, że nowa witryna ułatwi i uprzyjemni naszą współpracę. Będziemy wdzięczni za opinie i uwagi odnośnie strony Active24.pl: pr@active24.pl Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted October 16, 2009 Będziemy wdzięczni za opinie i uwagi odnośnie strony Active24.pl: pr@active24.pl Sympatyczna laska... Share this post Link to post Share on other sites
novitz 28 Report post Posted October 21, 2009 (edited) Nową odsłonę cechuje absolutny brak usability. Wchodząc na stronę tekst jest naćkany, czcionki tekstu źle dobrane - wygląd przypomina mi strony z końca lat 90-tych. Dużo czasu zajęło mi znalezienie miejsca do logowania. Banner w złym miejscu i bez kliknięcia nie wiadomo o co chodzi. Edited October 21, 2009 by novitz Share this post Link to post Share on other sites
ijon 3 Report post Posted December 11, 2009 Dosyć intensywnie korzystam z usług Active24 ale ostatnio coraz częściej coś się "sypie" w systemie rejestracji domen. Np. po opłaceniu rejestracja nie zawsze następuje "od ręki" - często trzeba czekać kilka godzin zanim się domena zarejestruje. Np. 2 dzisiaj np. opłaciłem testy dwóch domen i co ? i nic ... w zamówieniach mam status odrzucone a domen niet... Poza tym to jest wszystko ok - obsługa spoko, ceny w porządku, zasady klarowne ... no ale takie problemy czasem, jak się np. coś klientowi obiecało "na wczoraj" rozczarowują... Share this post Link to post Share on other sites
domensa 0 Report post Posted February 2, 2010 a24 jest spoko jesli sie rejestruje 1 gora dwie domeny na raz... ale jesk sie rejestruje wiecej domen to robi sie wielki balagan... po zamowieniu kilkunastu domen w dwoch turach - kilka przedwczoraj i kilka kilka dni wczesniej, i wplaceniu kwoty, domeny ktore zamowilem pozniej mam dostepne a te wczesniej nie... a dzisiaj co sie okazalo? ze te poprzednie mi znikly - a w odpowiedzi dostalem ze je sobie wykasowalem... smieszne... to byly tylko tesy i niby mialby sobie testy usuwac?... cos u nich nie gra... Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted February 2, 2010 a24 jest spoko jesli sie rejestruje 1 gora dwie domeny na raz... ale jesk sie rejestruje wiecej domen to robi sie wielki balagan... po zamowieniu kilkunastu domen w dwoch turach - kilka przedwczoraj i kilka kilka dni wczesniej, i wplaceniu kwoty, domeny ktore zamowilem pozniej mam dostepne a te wczesniej nie... a dzisiaj co sie okazalo? ze te poprzednie mi znikly - a w odpowiedzi dostalem ze je sobie wykasowalem... smieszne... to byly tylko tesy i niby mialby sobie testy usuwac?... cos u nich nie gra... Jeśli nie miałeś zawieszonych rejestracji to wpłata spowodował rejestrację tych domen. Zobacz czy nie masz ich w panelu. Share this post Link to post Share on other sites
domensa 0 Report post Posted February 4, 2010 Jeśli nie miałeś zawieszonych rejestracji to wpłata spowodował rejestrację tych domen.Zobacz czy nie masz ich w panelu. niestety nie mam ich w panelu... dostalem taka oto informacje: "Zgadza się testy, które Pan wskazał zostały skasowane przeze mnie, ponieważ te domeny zostały już zamówione w innej firmie i w momencie składania zamówienia na testy, te domeny były zajęte. W momencie składania zamówienia na testy, nie ma żadnego okresu rezerwacji domeny. W tym przypadku, decyduje zasada kto pierwszy ten lepszy. Proszę także składać zamówienia na testy domen za pośrednictwem polskiej wersji strony Active24.pl. Nie wystąpi wtedy sytuacja, że zamówienie oczekuje na Pana koncie na wykonanie, pomimo obecności środków na Pana koncie." dlaczego mialem wiec mozliowsc zamowienia tej domeny skoro ktos inny juz ja zamowil? Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted February 4, 2010 (edited) Z tego co zrozumiałem domeny zgłosiłeś na testy a te muszą być od razu opłacone. Testy nie podlegają rezerwacji. Testy a rezerwacje to dwa różne stany domen. Edited February 4, 2010 by maryuse Share this post Link to post Share on other sites
domensa 0 Report post Posted February 5, 2010 w takim razie nie wiem juz o co chodzi... mam teraz taka sytuacje... mam saldo 2.44 na 2 testy... od kilku dni mialem wplacone zanim cokolwiek zamowilem... przedwczoraj zarezerwowalem 2 domeny na testy... tak jak kazali z polskojezycznej stronki... i co? do dzisiaj w panelu widnieja ze statusem OCZEKUJE... ... cos nie tak, ale coz - nic nie poradze... moze mi aktywuja, a moze nie... Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted February 5, 2010 Chopie - że tak zaciągnę - to może odwieś płatność aby kasę pobrało z panelu, bo znowu ktoś Ci domeny "podbierze". Share this post Link to post Share on other sites
domensa 0 Report post Posted February 5, 2010 a niby gdzie to mozna zrobic? slepy nie jestem, ale takiej opcji w panelu to nie widzialem... Share this post Link to post Share on other sites
domensa 0 Report post Posted February 17, 2010 panel otwiera mi sie jakbym mial modemowe polaczenie internetowe... albo i gorzej... u was tez tak wolno chodzi? Share this post Link to post Share on other sites
Jaca869 4 Report post Posted February 17, 2010 panel otwiera mi sie jakbym mial modemowe polaczenie internetowe... albo i gorzej... u was tez tak wolno chodzi? U mnie wszystko OK, jak zawsze z resztą (lubelskie - łącze TP, internet Orange FreeDom) Share this post Link to post Share on other sites
andrasz 271 Report post Posted June 12, 2010 Wielki minus za bałagan w domenach. Przychodzą faktury za domeny, które mam już dawno przeniesione gdzie indziej. Odkopuję stary wątek, ale okazuje się, że dalej to samo. Jestem ogólnie zadowolony z active24, moim zdaniem, to najbardziej "poręczny" panel - mam tam wiekszość domen. Jednak nie rozumiem dlaczego nie mogą uporać się z usuwaniem sprzedanych domen. Wydawałoby się to nadzwyczaj proste, a jakoś im nie wychodzi. Share this post Link to post Share on other sites
lufthansa 595 Report post Posted June 12, 2010 Odkopuję stary wątek, ale okazuje się, że dalej to samo.Jestem ogólnie zadowolony z active24, moim zdaniem, to najbardziej "poręczny" panel - mam tam wiekszość domen. Jednak nie rozumiem dlaczego nie mogą uporać się z usuwaniem sprzedanych domen. Wydawałoby się to nadzwyczaj proste, a jakoś im nie wychodzi. Wiesz.... my mamy opcje na domeny a oni na faktury. A nuż się zrealizuje Share this post Link to post Share on other sites
maryuse 83 Report post Posted September 10, 2010 Robiłem porządki w domenach i zauważyłem pewną rzecz: miałem w A24 domenę .com, której nie opłaciłem w kwietniu br. W tej chwili jest zarejestrowana w A24 ale nadal są moje dane. Sprawdzałem na 5 whoisach. Mieliście taką sytuację? Domeny nie mam w panelu a na pewno jej nie przedłużałem. Share this post Link to post Share on other sites
ilustra 0 Report post Posted September 14, 2010 Robiłem porządki w domenach i zauważyłem pewną rzecz:miałem w A24 domenę .com, której nie opłaciłem w kwietniu br. W tej chwili jest zarejestrowana w A24 ale nadal są moje dane. Sprawdzałem na 5 whoisach. Mieliście taką sytuację? Domeny nie mam w panelu a na pewno jej nie przedłużałem. Jesli jest tak jak mowisz, to znaczy ze nadal jest twoja Czy pytales o to wsparcie A24? Jaki status ma domena we whois? Share this post Link to post Share on other sites
Tobi 287 Report post Posted January 18, 2011 Domeny mam ważne do 31.01, firma wystawia "fakturę" pro forma z dniem 1. stycznia, z terminem płatności 14 dni, w mailu krzycząc na mnie: TERMIN PŁATNOŚCI ZOSTAŁ JUŻ PRZEKROCZONY, ZATEM PROSIMY O NIEZWŁOCZNE DOKONANIE WPŁATY! To jakiś żart? Od kiedy termin płatności z "faktury" pro forma zobowiązuje do czegokolwiek? Wyluzujcie trochę... Share this post Link to post Share on other sites
umberto 1,049 Report post Posted January 18, 2011 Domeny mam ważne do 31.01, firma wystawia "fakturę" pro forma z dniem 1. stycznia, z terminem płatności 14 dni, w mailu krzycząc na mnie:TERMIN PŁATNOŚCI ZOSTAŁ JUŻ PRZEKROCZONY, ZATEM PROSIMY O NIEZWŁOCZNE DOKONANIE WPŁATY! To jakiś żart? Od kiedy termin płatności z "faktury" pro forma zobowiązuje do czegokolwiek? Wyluzujcie trochę... Podobna sytuacja: http://antyweb.pl/drazniace-praktyki-netart/ Share this post Link to post Share on other sites
Tobi 287 Report post Posted January 18, 2011 Uczą się od najlepszych. Share this post Link to post Share on other sites
treepek 0 Report post Posted January 18, 2011 (edited) Domeny mam ważne do 31.01, firma wystawia "fakturę" pro forma z dniem 1. stycznia, z terminem płatności 14 dni, w mailu krzycząc na mnie:TERMIN PŁATNOŚCI ZOSTAŁ JUŻ PRZEKROCZONY, ZATEM PROSIMY O NIEZWŁOCZNE DOKONANIE WPŁATY! To jakiś żart? Od kiedy termin płatności z "faktury" pro forma zobowiązuje do czegokolwiek? Wyluzujcie trochę... To nie żart Umówmy się: termin płatności na fakturze proforma jest umowny ponieważ jakiś musi być. tak samo jak faktura proforma nie jest dokumentem księgowym w rozumieniu przepisów prawa. Jest tylko elementem informującym jaka kwotę należy uiścić na jaki numer rachunku bankowego. E-mail z przypomnieniem o wygasaniu uslugi zawsze wygląda tak: Informacje na temat posiadanych usług internetowych. -------------------------------------------------------------------------------------------- Ważność domeny xxxxxxxxx.pl wygasa w ciągu 30 dni. Usługi z nią związane będą działały do dnia 2011-XX-XX 14:48:40. Opłata za przedłużenie ważności usługi na okres 1 roku wynosi: usługa: Przedłużenie ważności domeny xxxxxxxxxx.pl cena netto: xx,- PLN VAT st. 23%: xx,- PLN kwota brutto: xx,- PLN -------------------------------------------------------------------------------------------- Faktura PROFORMA (gotowa do wydruku) znajduje się pod linkiem: https://www.active24.pl/panel/p.php?hash=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx A więc dokładnie podawana jest data wygasania domeny o czym nie wspomniałeś. Owszem termin zapłaty na proformie jest 2 tygodnie wcześniej niż termin wygasania domeny ale jest to tylko taki bufor bezpieczeństwa. Pamiętajcie też, że są kary w Nask za przedłużenie domeny po terminie i Active 24 tę opłatę bierze na siebie. Pamiętajcie też, że w wielu firmach sama procedura wykonania zapłaty opiera się o przejście przez co najmniej kilka działów firmy. Ten bufor w wielu wypadkach pozwala na uratowanie od przegapienia i spóźnionej zapłaty a w konsekwencji utraty domeny w wielu firmach. Myślę, że zarzut jest jednak trochę dla nas krzywdzący - nic się nie dzieje bez powodu Podobna sytuacja: http://antyweb.pl/drazniace-praktyki-netart/ Uczą się od najlepszych. Jak wspomniałem wyżej zawsze podajemy faktyczny termin wygasania usługi więc to odniesienie jest nietrafione. Edited January 18, 2011 by treepek Share this post Link to post Share on other sites
Tobi 287 Report post Posted January 20, 2011 A dalej ten email wygląda tak: Faktura PROFORMA (gotowa do wydruku) znajduje się pod linkiem: https://www.active24.pl/panel/p.php?hash=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx TERMIN PŁATNOŚCI ZOSTAŁ JUŻ PRZEKROCZONY, ZATEM PROSIMY O NIEZWŁOCZNE DOKONANIE WPŁATY! I o tym konkretnie napisałem. Dlaczego krzyczycie na mnie w mailu, że został przekroczony jakiś ustalony przez Was fikcyjny termin płatności? Jako klient widziałbym to tak - przede wszystkim naprawiacie sobie zacięty CapsLock, a potem uprzejmie prosicie mnie o wpłatę przed terminem x = data wygaśnięcia domeny, ew. x minus jakiś bufor bezpieczeństwa. Share this post Link to post Share on other sites
BartX 165 Report post Posted January 21, 2011 Nigdy wiecej Active24.pl! Po AuthInfo trzeba wysylac skan dokuemnu + skan dowodu i czekac 7 dni, masakra jakas! I jeszcze grzecznie pytaja co bylo powodem przeniesienia domeny ... Share this post Link to post Share on other sites
treepek 0 Report post Posted January 28, 2011 Nigdy wiecej Active24.pl!Po AuthInfo trzeba wysylac skan dokuemnu + skan dowodu i czekac 7 dni, masakra jakas! I jeszcze grzecznie pytaja co bylo powodem przeniesienia domeny ... Mam pytanie i prośbę. Czy rzeczywiście czekałeś 7 dni na otrzymanie kodu od momentu przesłania wniosku? Jeśli tak, to podaj mi proszę na priv nazwę domeny a ja to sprawdzę. Myśle jednak, że został on Tobie przesłany na e-mail najpóźniej na drugi dzień a raczej tego samego dnia. Wydaje mi się, że przygotowanie skanu dokumentu i skanu dowodu tez nie zajęło więcej niż 5 minut. Moja konkluzja jest taka, że chyba jednak masakry nie było Panowie, po raz kolejny powtórzę: zmieniła się jedynie forma wniosku i weryfikacji użytkownika. Czas i forma dostarczenia kodu nie uległa zmianie. Share this post Link to post Share on other sites
Tobi 287 Report post Posted January 28, 2011 (edited) Tylko dlaczego zmieniła się na gorszą = trudniejszą dla klienta? Niestety jednak bierzecie przykład od "najlepszych". Z netartu wypisałem się właśnie z powodu takiej absurdalnej biurokracji, przyjdzie pora na Active24. W panelu oczywiście ani słowa o authinfo, na szczęście mamy google, a ten znajduje... taki kuriozalny wniosek: http://www.active24.pl/doc/wniosek_authinfo.pdf Jeden wniosek na jedną domenę? 7 dni na wydanie kodu? Wypisz wymaluj stary dobry netart. Z całą sympatią do właściciela, ale taki model biznesowy nie przystoi komuś, kto powinien rozumieć potrzeby domainerów, a nawet zwykłych klientów. Edited January 28, 2011 by Tobi Share this post Link to post Share on other sites