beherit 0 Report post Posted September 25, 2011 (edited) Czy zdarzyło się Wam że domena .COM przedłużona podczas przenoszenia w Aftermarket (dropped) do 08-2012 przeszła w redemtpionPeriod? Próba wejścia w ustawiania przez panel konczy się "Nie można wykonać operacji (Entity reference not found)" Nie potrafię sobie wyobrazić takiego zachowania nawet. Support milczy od wczoraj, po zdawkowej informacji że technicy się przyjrzą. problemowi. Niestety oszczędność na domenach, które zarabiają nie jest chyba tego warta - już 60 godzin offline! Ktoś ma może jakiś niestandardowy kanał dostępu do supportu inny niż kontakt z użytkownikiem 'No....' na forum? Pozdr,p. Edited September 25, 2011 by beherit Share this post Link to post Share on other sites
Saint 33 Report post Posted September 26, 2011 Napisz ticket! Zarówno forum jak i FB nie jest od tego abyś krzyczał i tupał nogami jak małe dziecko, że ktoś Ci natychmiast nie odpisał! Share this post Link to post Share on other sites
thomaso 722 Report post Posted September 26, 2011 (edited) Saint ma rację, szansa, że ktokolwiek z dropped wypatrzy tu temat to jest właściwie zerowa. Dużo lepiej napisać ticket, bo forum nie jest supportem dropped. A domeny globalne nie są tak w ogóle utrzymywane bezpośrednio w Aftermarket.pl (jak np. domeny polskie) tylko w EuroDNS (przed przeniesieniem) i w Key Systems (po przeniesieniu) i jeśli wystąpił błąd to po stronie któregoś z tych rejestratorów i jedyne co może dropped zrobić to skierować tam zapytanie, co się popsuło, a to na pewno potrwa. Jeśli napisałeś ticket to na pewno już to zrobili. Edited September 26, 2011 by thomaso Share this post Link to post Share on other sites
beherit 0 Report post Posted September 26, 2011 Saint ma rację, szansa, że ktokolwiek z dropped wypatrzy tu temat to jest właściwie zerowa. Dużo lepiej napisać ticket, bo forum nie jest supportem dropped. Masz racje, że nie jest ale jesli support milczy przez dobę to człowiek zaczyna szukać innych dróg dotarcia do operatora. A z postów tutaj wynika, ze tupanie nóżkami w tym konkretnym przypadku pomaga. Problem został dziś rozwiązany zawinił "system", a to spowodowało namacalne straty - 540 netto jedno zamówienie na reklamę... wizerunkowo to już inna sprawa. W każdym razie należy stwierdzić, że w weekendy dział techn. nie pracuje. Share this post Link to post Share on other sites