Jump to content
Sign in to follow this  
domenator

odrzuć i zablokuj negocjacje...

Recommended Posts

Otrzymałem ofertę na domenę przez premium.pl, w opcjach negocjacji oprócz standardowych "sprzedaj..", "zaproponuj inną kwotę" oraz "odrzuć.." jest coś takiego jak "odrzuć i zablokuj negocjacje na [X tygodni]". Chciałbym zapytać czemu ma służyć taka opcja, bo nie bardzo rozumiem jej sensu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli ktoś Cię nęka zbyt niskimi kwotami, możesz ostudzić zapał i dać do zrozumienia, że taka kwota nie wchodzi w grę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Otrzymałem ofertę na domenę przez premium.pl, w opcjach negocjacji oprócz standardowych "sprzedaj..", "zaproponuj inną kwotę" oraz "odrzuć.." jest coś takiego jak "odrzuć i zablokuj negocjacje na [X tygodni]". Chciałbym zapytać czemu ma służyć taka opcja, bo nie bardzo rozumiem jej sensu..

 

Jak ci natręt 5 razy pod rząd złoży ofertę 1 zł to zrozumiesz. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo dobre rozwiązanie. Zazwyczaj w uwagąch do kontroferty na AM dopisuję: "proszę nie składać ofert poniżej...." a to i tak nie działa. ;)

Chociaż może rozwiązaniem jest ustalenie ceny minimalnej.

Edited by SELES

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anubis
A nie wystarczyłoby ustawić cenę minimalną, tak jak jest w AM?

 

Pewnie by wystarczyło ale nie było by to wtedy "innowacyjne" rozwiązanie i zaraz pojawiłby się głosy ludzi że Premium "zwala" od AfterMarket.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pewnie by wystarczyło ale nie było by to wtedy "innowacyjne" rozwiązanie i zaraz pojawiłby się głosy ludzi że Premium "zwala" od AfterMarket.

 

Nie mam nic przeciwko, w końcu AM skopiował od nas znacznie więcej. ;-) Zresztą cena minimalna jest też w sedo, więc masa krytyczna przekroczona. ;)

Jednak nie uważam żeby ustawianie minimalnej było *lepszym* rozwiązaniem, bo wtedy nawet nie wiesz że ktoś się "dobija", a to ważne. Np. już nieraz sprzedałem domenę za wysokie xxxx gdzie pierwsza oferta wynosiła 10 czy 100 zł - takich ofert dostaję kilka dziennie i nigdy nie wiadomo za którą kryje się potencjalny klient. ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, a następnie informacja o dokładnej liczbie dni do końca blokady, przy każdej próbie negocjacji (tylko dla danego użytkownika, tylko dla konkretnej domeny).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza tym, cenę minimalną trzeba by ustawiać, zastanawiać się przy każdej domenie jaka będzie dobra - po co tracić czas, gdy można to zrobić prosto i tylko w razie potrzeby, jak w premium.pl? ;-) Moja metoda, nie mówię że najlepsza, ale u mnie się sprawdza: jak ktoś składa "śmieszną" ofertę typu 10 czy 100 zł, po prostu odrzucam. Jeśli ktoś nadal składa taką samą lub podobną, odrzucam i ew. blokuję. Jeśli ktoś jest na serio zainteresowany, zwykle po pierwszym odrzuceniu dołącza w komentarzu pytanie o cenę, wtedy dopiero podejmuję negocjacje / składam kontrofertę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Np. już nieraz sprzedałem domenę za wysokie xxxx gdzie pierwsza oferta wynosiła 10 czy 100 zł - takich ofert dostaję kilka dziennie i nigdy nie wiadomo za którą kryje się potencjalny klient. ;-)

 

I były to sytuacje, gdzie po takiej ofercie na 10/100 blokowałeś negocjacje na X tygodni i po tym czasie klient złożył większą ofertę, tak?

Bo nadal nie widzę sensu takiego rozwiązania. Nawet jak ktoś złoży "śmieszną" ofertę to lepiej po prostu od razu złożyć kontrę na xxxx niż blokować w ogóle możliwość negocjacji. Bo po X tygodniach taki klient w ogóle może zapomnieć o domenie, ew. i tak będzie się próbował kontaktować w inny sposób. Np. teraz - nie odpowiedziałem na tą ofertę przez 2 dni, a klient wysłał mi pytanie przez formularz kontaktowy z premium.pl..

Share this post


Link to post
Share on other sites
I były to sytuacje, gdzie po takiej ofercie na 10/100 blokowałeś negocjacje na X tygodni i po tym czasie klient złożył większą ofertę, tak?

Bo nadal nie widzę sensu takiego rozwiązania. Nawet jak ktoś złoży "śmieszną" ofertę to lepiej po prostu od razu złożyć kontrę na xxxx niż blokować w ogóle możliwość negocjacji. Bo po X tygodniach taki klient w ogóle może zapomnieć o domenie, ew. i tak będzie się próbował kontaktować w inny sposób. Np. teraz - nie odpowiedziałem na tą ofertę przez 2 dni, a klient wysłał mi pytanie przez formularz kontaktowy z premium.pl..

 

Damian, jak zwykle szukasz czegoś żeby się przyczepić, tyle że naprawdę nie ma czego. Nie potrzebujesz tej funkcji, to nie używaj. ;-)

Jak po swojej "kontrze xxxx" dostaniesz 5x "kontrę xx" to może zaczniesz. ;-)

Tak, były dwie sytuacje, gdzie po paru tygodniach blokady klient wrócił z wyższą ofertą. Większość nie wracała.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Damian, jak zwykle szukasz czegoś żeby się przyczepić, tyle że naprawdę nie ma czego.

 

"Jak zwykle"? "Przyczepić"? :-) Po prostu pytam, proszę o wyjaśnienie sensu istnienia takiej opcji. OK, jeżeli to komuś faktycznie działa to być może jest w tym jakiś sens. Chociaż nadal uważam, że cena minimalna to lepsze rozwiązanie. Nie trzeba się nad każdą domeną zastanawiać tylko po pierwszej czy drugiej "śmiesznej" ofercie ustawić cenmin i po kłopocie. Skoro ktoś ostatecznie kupi domenę za xxxx to niech próbuje strzelać ofertami aż w końcu trafi na cenmin i już :-)

Chociaż Wasze rozwiązanie jest faktycznie innowacyjne ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×