Skocz do zawartości

Czarna lista użytkowników AM


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#21
nowy1978

nowy1978

    Nowy

  • Użytkownik
  • Pip
  • 29 postów
  • Rejestracja: 30-November 11
korso -28

Ekspert

Ekspert
  • Advert
  • Rejestracja: --

#22
FreeS

FreeS

    Dyskutant

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 314 postów
  • Rejestracja: 23-July 11
PIKALI
1 raz nie zapłacił, pomyślałem że ok zagadam zobaczymy. Zobowiązał się zapłacić jak przedłużę płatność. Płatność przedłużona on natomiast ponownie nie zapłacił. Kiedyś też były z tym użytkownikiem problemy.
https://www.dropped.....php?id=1061250

Użytkownik FreeS edytował ten post 17 December 2011 - 19:14


#23
megalgal

megalgal

    hobbista

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2628 postów
  • Rejestracja: 10-July 10
pikali miał naprawde duzo w plecy i był pierwszym na mojej liscie zablokowanych, a teraz wyprostowal wszystko...
niektórzy splacają dlugi a inni nie...

teraz ma:
Ogółem nieopłaconych aukcji: 0.7 %
Nieopłaconych aukcji z innymi ofertami: 1.0 %

a wczesniej 100%

Użytkownik megalgal edytował ten post 17 December 2011 - 23:01

zeroprowizji.pl 300pln KT, stacjepogody.pl 300 pln


#24
michaelt

michaelt

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Rejestracja: 02-December 09
  • Lokalizacja:Amsterdam
User_e3a6 lub prościej office@hqt.be/office@hqtalents.com - złożyli ofertę, która została zaakceptowana przeze mnie ( escrow ), po czym nie potrafili nawet napisać maila, że zmienili zdanie etc. Szanuję swój czas i szanuję czas innych zwłaszcza, że pod adresem z emaila znajduje się strona firmy - agencji artystycznej, a giełda aftermarket to nie jest fotka.pl

#25
thomaso

thomaso

    Łowca okazji

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6449 postów
  • Rejestracja: 27-January 08
  • Lokalizacja:Gdynia

User_e3a6 lub prościej office@hqt.be/office@hqtalents.com - złożyli ofertę, która została zaakceptowana przeze mnie ( escrow ), po czym nie potrafili nawet napisać maila, że zmienili zdanie etc. Szanuję swój czas i szanuję czas innych zwłaszcza, że pod adresem z emaila znajduje się strona firmy - agencji artystycznej, a giełda aftermarket to nie jest fotka.pl


Nowo zarejestrowanego klienta końcowego na giełdzie chcesz na czarną listę? Chyba przesada. Nie temu służy ten wątek.

Moim zdaniem klient po prostu nie umiał opłacić domeny (co się zdarza) albo nie wiedział, że jest 5 dni na opłacenie domeny i nie wyrobił się z terminem płatności (o - to to się zdarza bardzo często). W mailu z potwierdzeniem zakupu nie ma kontaktu do Ciebie to jak niby mieli do Ciebie napisać? ;)

Moim zdaniem najlepiej zrobisz jeśli sam do nich napiszesz i ustalisz powód nieopłacenia domeny (obstawiam, że na 90% nie był taki, że ktoś się rozmyślił). A termin domyślny dla opłacenia escrow czyli 5 dni (i nie roboczych tylko w ogóle) jest też dla wielu firm krótki - zanim pójdzie jakiś "łańcuszek decyzyjny" albo ktoś klepnie przelew to jest po terminie, a po drodze może być weekend. Termin płatności można przedłużyć albo wznowić escrow, pamiętam, że wystarczyło napisać ticket do supportu - za zgodą Twoją i klienta oczywiście.

Użytkownik thomaso edytował ten post 27 April 2012 - 16:40

"Zawsze słuchaj ekspertów. Powiedzą Ci, co jest niemożliwe i dlaczego. A potem po prostu zrób to" - Robert A. Heinlein


#26
megalgal

megalgal

    hobbista

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2628 postów
  • Rejestracja: 10-July 10

Moim zdaniem klient po prostu nie umiał opłacić domeny (co się zdarza) albo nie wiedział, że jest kilka dni na opłacenie[...]

dokladnie, nowego klienta trzeba instruować i uświadamiać

zeroprowizji.pl 300pln KT, stacjepogody.pl 300 pln


#27
thomaso

thomaso

    Łowca okazji

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6449 postów
  • Rejestracja: 27-January 08
  • Lokalizacja:Gdynia

dokladnie, nowego klienta trzeba instruować i uświadamiać


Pewnie, że tak. Poza tym wpisywanie klienta końcowego na czarną listę w AM to chyba o tyle zły pomysł, że może on teraz wpaść na taki pomysł, żeby kupić jeszcze raz tę samą domenę i wyświetli mu się "niestety jesteś na czarnej liście tego sprzedawcy" (nigdy mi się takie coś nie wyświetliło, ale obstawiam coś takiego) i raczej będzie w takim szoku, że się już nie skontaktuje. ;)

Ja mam trochę osób wpisanych na taką listę, ale większość z nich skończyła z mocno ujemnym rankingiem to i tak już nie mogą licytować...

Użytkownik thomaso edytował ten post 27 April 2012 - 16:50

"Zawsze słuchaj ekspertów. Powiedzą Ci, co jest niemożliwe i dlaczego. A potem po prostu zrób to" - Robert A. Heinlein


#28
michaelt

michaelt

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Rejestracja: 02-December 09
  • Lokalizacja:Amsterdam
Oczywiście, że trzeba zadbać o każdego klienta, tym bardziej o nowego, dlatego też wysłałem maila z krótką instrukcja obslugi, możliwościami zapłaty, adresem, numerem telefonu, emailem, skypem itd. etc. Drugiego maila z informacją / przypomnieniem wysłałem dzień przed przedłużeniem terminu płatności o kolejne trzy dni. Rozumiem, że ktoś może nie wiedzieć co to jest transfer domeny itd. dlatego zaoferowałem pomoc telefoniczną. Nie piszę tego "ze zlości", że nie sprzedałem tej domeny, bo tak naprawdę to jest tylko moje hobby i zaoferowana kwota była niewielka. Chcę tylko zwrócić uwagę na lekceważące podejście tego użytkownika- firmy, która pewnie również ma swoich klientów.

#29
megalgal

megalgal

    hobbista

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2628 postów
  • Rejestracja: 10-July 10
pamietaj ze w firmie decyzja zapada raczej w grupie, więc czasem to trwa az ktos tam zatwierdzi a księgowy przyklepie wydatek, a tymczasem ktos jest na urlopie itd
.
jak juz mówił thomaso

Użytkownik megalgal edytował ten post 27 April 2012 - 18:18

zeroprowizji.pl 300pln KT, stacjepogody.pl 300 pln


#30
michaelt

michaelt

    Praktyk

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 114 postów
  • Rejestracja: 02-December 09
  • Lokalizacja:Amsterdam

pamietaj ze w firmie decyzja zapada raczej w grupie, więc czasem to trwa az ktos tam zatwierdzi a księgowy przyklepie wydatek, a tymczasem ktos jest na urlopie itd
.
jak juz mówił thomaso



Wiem z własnego doświadczenia, że wystarczy odpowiedzieć na email, który nic nie kosztuje w stylu "proszę o kilka, kilkanaście etc.. dni na podjęcie ostatecznej decyzji w sprawie zakupu domeny xxxxx.pl" - każda poważna firma, nie tylko ta pedantycznie dbająca o swój wizerunek postąpiłaby w ten sposób. Jeśi odkryję w sobie talent wokalny lub aktorski napewno nie zgłoszę się do nich ;)

#31
doggystyle4

doggystyle4

    Uzależniony

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1185 postów
  • Rejestracja: 06-January 11
  • Lokalizacja:lubuskie

Nowo zarejestrowanego klienta końcowego na giełdzie chcesz na czarną listę? Chyba przesada. Nie temu służy ten wątek.

Moim zdaniem klient po prostu nie umiał opłacić domeny (co się zdarza) albo nie wiedział, że jest 5 dni na opłacenie domeny i nie wyrobił się z terminem płatności (o - to to się zdarza bardzo często). W mailu z potwierdzeniem zakupu nie ma kontaktu do Ciebie to jak niby mieli do Ciebie napisać? :)


Potwierdzam, by nie być w gorącej wodzie kąpanym... Właśnie jestem po dziwnej akcji, gdzie musiałem zalogować się na konto KK, który nie potrafił ogarnąć panelu w premium.pl. KK zakupił na 3 raty domenę. Druga rata nie została opłacona i domena "wróciła" do mnie (użyłem cudzysłowu gdyż DNS-y musiałem zmienić ręcznie). Po tym jak stronka zniknęła, KK odezwał się i wyjaśnił sprawę - pieniądze wpłynęły w wymaganym czasie na jego konto w premium, jednak nie wiedział, że musi jeszcze zlecić opłacenie kolejnej raty.

(tu uwaga do premium.pl - KK rozgoryczony kontaktem z Wami - dwukrotnie usiłowali dowiedzieć się co mają zrobić w danej sytuacji i nikt im nie potrafił tego wytłumaczyć a chodziło o to, by podpowiedziano KK, by wszedł do panelu, kliknął w "zakupy na raty" i "opłać")
i druga uwaga/sugestia - może w podstawowej wersji konta warto domyślnie ustawić automatyczne opłacanie rat/dzierżawy, by podobne sytuacje nie miały miejsca...

Mam nadzieję, że premium nie zablokuje mi dostępu do panelu, gdy zobaczą, że z tego samego IP logowano się na dwa różne konta :P

#32
mystical

mystical

    Stażysta

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 78 postów
  • Rejestracja: 04-March 12
uzytkownik novice na AM - aktualnie rating -13
Kupil na aukcji domene eusport.pl i nie oplacil, przez co musialem wystawic drugi raz i ponownie zaplacic. Dodajcie prosze do swoich list.

Użytkownik mystical edytował ten post 30 April 2012 - 23:10


#33
yarowa

yarowa

    Przewodnik i opiekun bokserów :)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3226 postów
  • Rejestracja: 31-May 07



Jednak sądzę, że wcześniejszy wątek spełniał swoją funkcję. Sam dodałem wszystkie występujące tam "złe" nicki" do "zablokowanych licytujących".
[...]

 

 

Nie mogę znaleźć wspomnianego tematu, więc piszę tutaj.

 

 

 Zaakceptowana przeze mnie w obrębie giełdy, a to i wyjątkowo niska bo tuż przed Świętami nie mam głowy do negocjacji, kwota była dla niego na tyle poważna (również kwota potencjalnej kary), że w ciągu chwili uciekł jak szczur, wraz z absolutnie wszystkimi swoimi domenami, także europejskimi, z "Aftermarket". W jego portfolio aftermarketowym nadal jeszcze tkwi info o jego paru domenach ale to tylko niepełne widmo tego co było.

 

user_bd62

starx.pngstarx.png (7)

Użytkownik "AM" od 2011 r.

 

Jeśli ktoś sobie życzy szczegółów dotyczących tego pana i jego firmy jako danych dotyczących nieuczciwych kontrahentów (przecież pod powyższym loginem nie powróci na giełdę) - poczułem się zwolniony z jakiejkolwiek tajemnicy transakcji - jestem do dyspozycji. Chyba na PW bo pewnie tutaj łamałbym jakąś ustawę.


Użytkownik yarowa edytował ten post 30 December 2016 - 03:14


#34
Tobi

Tobi

    Domainer

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1414 postów
  • Rejestracja: 12-December 06
  • Gadu-Gadu: 414964
  • Lokalizacja:Katowice

Dane firm nie podlegają ustawie o ochronie danych osobowych.

Natomiast mógłbyś sie narazić "Panu" i mógłby oskarżyć Cię o naruszenie dobrego imienia firmy. :)



#35
yarowa

yarowa

    Przewodnik i opiekun bokserów :)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3226 postów
  • Rejestracja: 31-May 07

Nie będę więc tego łajna ruszał bo smród wtedy zintensywnieje :)

 

 

Mam nadzieję, że "AM" wyzeruje rating temu osobikowi i nałoży mu jakiś szlaban na korzystanie z serwisu, bo w to, że zdążył mu zablokować jakiekolwiek środki, nie wierzę. Nie zbawi mnie 5k ale piętnować niepoważnych użytkowników giełdy uważam, należy.



#36
zabaco

zabaco

    Uzależniony

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2532 postów
  • Rejestracja: 03-July 11
  • Lokalizacja:OP

a na di jest ?



#37
yarowa

yarowa

    Przewodnik i opiekun bokserów :)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3226 postów
  • Rejestracja: 31-May 07

Nie zdążyłem zapamiętać jego domen (tzn. jedną nazwę pamiętam - nie była prezentowana na di.pl), pamiętam, że słabe były, ale gdyby patrzeć na zasadzie nazwisko=login, to jest, i zgadzałby się rok założenia konta na di i ten sam rok założenia konta na AM.To jednak może być przypadek, nie chcę kogoś przypadkiem skrzywdzić (zwłaszcza, że Użytkownik o loginie takim jak nazwisko osobnika, o którym piszę, miał moim zdaniem zbyt ładne domeny jak na tego ostatniego).


Użytkownik yarowa edytował ten post 30 December 2016 - 16:56






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych