Jump to content
Interson

AZ.pl - opinie i sugestie

Recommended Posts

Chyba żadna firma tu na forum nie wzbudza takich emocji jak Az.pl. Fakt że na czacie siedzi Pan który zapewne nie wie jak się nazywa i fakt że strona az.pl zalicza niemal co chwilę jakąś padakę ale nigdy nie odczułem problemów z BOK a jak były problemy to były one załatwiane w miarę szybko i bezboleśnie. Firma ma sporo minusów ale jest konkurencja na rynku i zawsze można wybrać lepszą ofertę. Az.pl wypadło z szeregu kiedy zlikwidowali transfer wewnątrz az i elektroniczną cesję - teraz cesja trwa niemiłosiernie długo. Pani z biura tlumaczyła mi że wprowadzili cesję w trosce o klientów i dlatego że dostawali sygnały o próbach zagarnięcia domen( Hoduń a nich Cię szlag!) Wierzyć nie wierzyć ale mam nadzieje że Az.pl pomyśli nad tymi głosami zawiedzionych klientów i partnerzy będę mogli już niedługo po podpisaniu umów przeprowadzać cesję samodzielnie w panelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hmm.. też wpłacam przez AP. To bardzo ciekawe zdarzenie, może wpłata nie poszła do księgowości i dlatego tak. Jeśli to prawda to przepraszam za stwierdzenie.

Z mojego doświadczenia wynika, że AllPay czasami gubi płatności...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień Dobry!

 

Uprzejmie prosimy o rozróżnienie priorytetów i podstaw wyznaczających skalę oceny obsługi klienta przez Rejestratora. Jeżeli są nimi troska i dbałość o informacje dotyczące np. wygasania domen, to wśród największych Rejestratorów mamy najmniejszy procent wygaśnięć, właśnie dzięki podejmowanym przez nas działaniom. Wysyłamy sześciokrotnie email, sms, dzwonimy oraz dostarczamy fakturę tradycyjną pocztą.

Pragniemy dodać, iż w ciągu roku odpowiedzieliśmy na około 150 000 listów elektronicznych w przewidywanym kilkugodzinnym terminie. Jedynie znikomy ułamek procenta korespondencji przekracza ten czas odpowiedzi i odbywa się to w okresach zwiększonej sprzedaży. Przykro nam, że „eprojekt” ( proszę przyjąć nasze przeprosiny ) otrzymał odpowiedź na jeden list po 5 dniach (włączając w to weekend). Stało się tak ze względu na natłok pracy działu księgowego, czego powodem była rekordowa liczba wpłat. Pracujemy nad tym, by to poprawić, już teraz jest dużo lepiej. Najlepiej zobrazuje to fakt wzrostu zatrudnienia w naszej firmie w ciągu roku aż o 100%.

 

Wypowiedź "eprojekt" ma charakter publiczny, pragniemy więc uzupełnić ją podając daty i godziny odpowiedzi na pozostałe kierowane do nas listy naszego Klienta.

 

Oto daty:

 

1. 11 Sep 2007 06:08:01 +0200

odpowiedź AZ.pl Tue, 11 Sep 2007 10:30:10

2. Thu, 06 Sep 2007 16:19:02

odpowiedź AZ.pl Thu, 06 Sep 2007 16:29:01

3. Wed, 05 Sep 2007 20:16:00

odpowiedż Az.pl Thu, 06 Sep 2007 11:50:12

4. Tue, 04 Sep 2007 17:11:00 +0200

odpowiedź Az.pl Tue, 04 Sep 2007 18:51:28

5. Tue, 28 Aug 2007 11:24:01

odpowiedź Az.pl Tue, 28 Aug 2007 11:35:59

6. Tue, 21 Aug 2007 12:51:01

Odpowiedż Az.pl Tue, 21 Aug 2007 12:59:57

 

Daty i godziny odpowiedzi na wcześniejsze listy "eprojekt" pokazują niedopowiedzianą prawdę o naszej wspólnej korespondencji, w której czas reakcji wynosił nawet 10 minut, bardzo szybki nawet w godzinach wieczornych. Rozumiemy zawód z powodu wcześniejszego zakończenia promocji ( liczyliśmy na wcześniejszy start z promocją konkurencji ), rozumiemy żal za odpisanie na jeden list w ciągu 72 godzin ( dni robocze ) i jeszcze raz przepraszamy. Na stronie kontakt podajemy 10 numerów telefonów do naszej Spółki. Zazwyczaj tylko 2-3 są zajęte w tym samym czasie.

 

Prosimy w sprawach związanych z wpłatami dzwonić na bezpośredni numer do księgowości. Problemy z uzyskaniem połączenia, nie są u nas normą i zdarzają się w chwilach natężenia, jak w każdej firmie. Nigdy nie było i nie jest naszą intencją tworzenie trudności w obsłudze Klienta czy też zwrocie wpłaconych, niewykorzystanych środków.

 

Przy okazji pragniemy podziękować wszystkim naszym Klientom za zaufanie, które stało się naszym udziałem w roku 2007. Dzięki Waszej lojalności, nasza spółka wspięła się na 3 miejsce wśród polskich Rejestratorów. Ilość rejestracji domen polskich i globalnych w Az.pl ( łącznie ) wzrosła w ubiegłym roku o ponad 100 %. Zadzwoniliśmy do kilkudziesięciu tysięcy naszych Klientów informując o terminie wygaśnięcia Abonamentu. Wysłaliśmy ponad 400 000 notyfikacji automatycznych, kilkadziesiąt tysięcy wiadomości SMS, odpowiedzieliśmy na 150 000 listów nie przekraczając kilkugodzinnego czasu reakcji.

 

Dokładamy wszelkich starań, by poprawiać nasze działania, pracujemy nad wieloma projektami dostępnymi już wkrótce. Kierujemy się zasadą „minimum dokumentów” przy zapewnieniu bezpieczeństwa dla Abonentów przed różnego rodzaju nadużyciami. Dlatego po zakończeniu dużego projektu związanego z API dla domen polskich, globalnych oraz europejskich umożliwimy naszym Partnerom podpisanie umowy, która pozwoli na samodzielne dokonywanie cesji i transferu wewnętrznego w Panelu Partnerskim.

 

Projekt zostanie rozbudowany o sukcesywnie zdobywane przez naszą firmę akredytacje dla domen ( na wiosnę zaskoczymy kolejnymi uzyskanymi akredytacjami ).

 

Wierzymy i obiecujemy również, że nowa promocja na luty ze względu na większą ilość czasu na jej przygotowanie spotka się z akceptacją i zainteresowaniem Klientów.

Zaoferujemy w lutym 10 000 domen (6000 polskich i 4000 globalnych) w cenach:

 

3,99 za domenę .pl ( pierwsze 10 domen, następne 8,99 zł netto )

8,99 za domeny globalne.

 

Już dziś apelujemy o rozsądek, promocja obejmuje tylko rejestracje a nie rezerwacje. Rezerwacje domen polskich są ważne tylko z fakturą Pro Forma. W/w ceny będą dostępne w panelu Klienta i na stronach www.az.pl . Szczegóły mamy nadzieję zaproponować Państwu w dniu 31.01 - 01.02.2008 r. Po zakończeniu promocji w lutym, obiecujemy kolejną w marcu 2008 roku. Cen marcowych nie podajemy ponieważ nie zostały jeszcze ustalone.

 

 

 

Prosimy o wybaczanie potknięć i życzymy samych najlepszych rejestracji.

 

Z poważaniem

 

Anna Pulkiewicz

wicedyrektor Az.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za ustosunkowanie się i wyjaśnienie paru ważnych kwestii duży plus dla Az.pl i dla Pani Anny Pulkiewicz że zechciała zauważyć krytyczne głosy klientów Az.pl. Mam nadzieje że rozwój Az.pl nie stanie w miejscu tylko będzie wciąż nadążał za potrzebami klientów. Uwagi krytyczne na di.pl w stosunku do firmy nie są podyktowane złośliwością tylko potrzebą zmian jakie muszą nastąpic w Az.pl aby firma była przyjazna tym którzy wydają tam swoje pieniądze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W pierwszej kolejności to warto zaznaczyć, że poruszałem tutaj kwestię ostatniego kontaktu, więc nie ma niedopowiedzianej prawdy, ewentualnie brak opisu poprzednich korespondencji.

Podała Pani daty moich e-maili oraz odpowiedzi na nie, szkoda tylko, że zapewne są to godziny ostatnich ponagleń, nie pierwszych w danej sprawie.

 

Znalazłem 6 e-maili, na które nie otrzymałem odpowiedzi.

Na część, które Pani wypisała również nie dostałem odpowiedzi.

 

Dodatkowo moich zgłoszeń awarii i innych e-maili było ~15 a ja widzę tylko 6, które Pani wypisała (wybrane najbardziej korzystne?)

 

 

Nie jestem jedynym, który nie otrzymuje od Państwa znacznej ilości odpowiedzi. Może to wina filtrów, może innych "zdarzeń".

 

 

Wracając do kontaktu telefonicznego:

"Na stronie kontakt podajemy 10 numerów telefonów do naszej Spółki" - no i co z tego, że jest 10 numerów, jeżeli zadzwonie na numer innego działu i od razu usłyszę "Przykro mi, nasz dział nie zajmuje się tego typu sprawami, proszę się skontaktować z działem xxx". Jeżeli jest to chat, to oczywiście otrzymam pięknie wklejony opis kontaktu z danym działem. Ja naprawdę nie potrafię zrozumieć jak osoba obsługująca czat może nie znać większości ważniejszych informacji, przecież są często błahe problemy. Pani również swego czasu obsługiwała chat. Z początku pamiętam, że nie było takich odpowiedzi, że Pani się czymś nie zajmuje, kilka tygodni później już tylko takie widziałem. Po co komu chat, którego obsługa jedynie odsyła do poszczególnych działów? Może warto w końcu posadzić tam kogoś, kto zna choć część odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

 

-------------------

W razie dalszej dyskusji nie będą mógł brać w niej udziału przez następne 3 dni (wyjazd)

-------------------

 

 

 

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

A tak na marginesie to czy przypadkiem ta pani nie wbiła właśnie samobója swojej firmie ujawniając ich najbliższą promocję :D wielce odkrywcza ona nie jest, ale chyba nie powinno się informować innych z takim wyprzedzeniem o swoich planach. Co na to konkurencja?? :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry.

 

Chętnie odpowiem na pytanie, wskazując brak intencji w wyborze czasów odpowiedzi. Ustosunkowałam się do wypowiedzi wskazującej na otrzymanie listu po 3 dniach i za niego w imieniu Spółki serdecznie Pana przeprosiłam. Mam nadzieję, że przeprosiny zostały przyjęte ;-).

 

Drugim celem mojej wypowiedzi było wskazanie wielokrotnych, szybkich kontaktów z Panem aby zarysować pełniejszy obraz obsługi Klienta w Az.pl . Czasami jedna emocjonalna wypowiedź, koncentruje się na pojedynczym zdarzeniu, negując domyślnie całokształt współpracy.

W poprzedniej mojej wypowiedzi, wyraziłam pełne zrozumienie dla podanych powodów.

 

Ustosunkował się Pan do mojej wypowiedzi zadając ważne pytanie, rzucające cień na moje intencje, sugerując wybór najbardziej korzystnych czasowo odpowiedzi. Prawdę Pan zna i mógł ją sprawdzić we własnej skrzynce pocztowej.

 

Pragnę poinformować również, że w firmie Az.pl funkcjonuje system ticketowy, co oznacza wymianę (od jednej do kilkunastu) wiadomości e-mail, aż do czasu zakończenia sprawy zgłaszanej przez Klienta.

 

Każdy z naszych Klientów ma możliwość śledzenia statusu swojego zgłoszenia na stronie: http://support.az.pl (konieczna jest prosta rejestracja).

Zacytowaliśmy jedynie wątki początkowe ( daty i godziny ) , które wskazywały tematy Pańskich zgłoszeń.

 

Wskażę dzień najbardziej korzystny ;-), jako odpowiedź na Pana pytanie. Sama marzę spotkać się z tak szybką obsługą każdego BOK w Polsce. W listach tych dwukrotnie Pan pochwalił obsługę Az.pl, raz dziękując za błyskawiczny kontakt, raz podpisując się “zadowolony Klient”.

 

W ciągu jednego dnia wysłał Pan do nas 9 listów i otrzymał 9 odpowiedzi od Az.pl, przy czym średni czas odpowiedzi Az.pl wynosił 8 minut. Cała korespondencja jest z jednego dnia.

 

Oto daty i godziny:

 

Date: Tue, 28 Aug 2007 11:24:01

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 11:35:59

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 12:25:03

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 12:37:06

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 12:45:01

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 13:01:16

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 13:09:01

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 13:14:35

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 13:18:02

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 13:23:11

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 13:25:03

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 13:26:01

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 13:28:42

Date: Tue, 28 Aug 2007 13:52:24

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 14:01:02

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 14:08:02

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 14:32:30

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 14:46:01

Odpowiedź Az.pl:

Date: Tue, 28 Aug 2007 15:08:59

 

Przyjmujemy słuszną krytykę z pokorą, prosimy jednak o pomoc w informowaniu o wszystkim co może kiedykolwiek budzić niepokój a nam pozwoli na szybką reakcję oraz wskaże kierunki jeszcze lepszej obsługi Klienta. Podaję swój osobisty e-mail: apulkiewicz@az.pl

Będzie dla mnie olbrzymią radością wyjaśnić wszystko w osobistym kontakcie.

Pana również o to proszę.

 

Krótko o kontakcie telefonicznym. Podajemy na stronie “Kontakt:” 2 numery telefonów do księgowości. Czynimy tak, aby pracownik odpowiedzialny za np. transfery domen, nie rozmawiał z Panem o fakturze korekcie wraz ze sposobem zwrócenia wcześniej wpłaconej przedpłaty.

 

Główny numer ( końcówka 80 ), jest częściej zajęty niż inne. Podane 10 różnych numerów telefonów ułatwia precyzyjny kontakt z np. naszą księgowością w sprawie, która Pana dotyczyła.

 

W najbliższych dniach uruchomimy dwa dodatkowe numery Infolinii. Mamy nadzieję, że jest to krok w dobrym kierunku i spotka się z Państwa aprobatą. Swojego głosu do Infolinii, użyczył nam znany Państwu Pan Tomasz Knapik.

Panie Kenny, to nie samobój ;-), nasz miły konkurent, Pan Daniel Dryzek, chętnie dzieli się takimi informacjami na forum i nie spotkaliśmy się z wypowiedzią aby gdzieś strzelał ;-).

 

Bardzo dziękuję za przeczytanie, mojej nieco długiej odpowiedzi. Bardzo proszę reagować pisząc do mnie, jest to metoda bardziej konstruktywna. Szybsza i naprawiająca sytuację. Bardzo chętnie, zawsze, jestem do Państwa dyspozycji.

 

Anna Pulkiewicz

wicedyrektor Az.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przeprosiny oczywiście przyjąłem. Poprawę (lub jej brak) jakości obsługi z pewnością będę mógł sprawdzić przy najbliższym problemie.

Co do odpowiedzi e-mail jak już wspomniałem wiele nie zostało wymienionych, część była w trakcie realizacji podczas ponaglającej rozmowy telefonicznej, ale nie ciągnijmy tematu. Ogólnie przyjemnie i w miarę sprawnie rozmawiało mi się jedynie z administratorami serwerów.

 

Jeżeli infolinia będzie obsługiwała klientów, a nie kierowała do innych działów to na pewno jest to dobry krok.

Ciekawi mnie tylko jeden fakt - dlaczego wypowiada się Pani Natalia, a podpisuje Pani Wicedyrektor? Kto więc bierze udział w dyskusji?

 

Pozdrawiam,

Mateusz Idziński

 

EDIT: Dopiero teraz zauważyłem, że Pani Wicedyrektor. Miło, że nie są wysyłani pracownicy do dyskusji, a osoby, które mają znaczny wpływ na podejmowane działania :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

z AZ.pl wspolpracuje od okolo 3 lat. oczywiscie zdarzaja sie zgryty typu non stop zajeta linia ale przebrnawszy przez wiekszosc firm w kraju - skupilem sie wlasnie na AZ.pl - choc moze duzy wplyw ma patriotyzm lokalny, ale takze wlasnie powiadomienia sms, telefony do mnie itd. co prawda to przypomnienia o platnosciach ale... ...są!

ogolnie naleze do grona zadowolonych klientow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę żartem proponuje stworzenie takiej czarnej listy niezałatwionych spraw, tzw. Czarna lista rejestratorów. ;) Wpis na niej z podaniem o co chodzi, widniałby do czasu naprawy. Wpis, bez dyskusji, które mogą być w innych tematach. Wpisać mógłby każdy uczestnik forum z odpowiednim stażem. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat doczytałem odpowiedź Pani Dyrektor. Ogromny plus, że uczestników forum traktuje się poważnie. Także w związku z tym w temacie nie powinno być już atakujących wypowiedzi, jeżeli chcemy, by forum było dla nas pomocne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Akurat doczytałem odpowiedź Pani Dyrektor. Ogromny plus, że uczestników forum traktuje się poważnie. Także w związku z tym w temacie nie powinno być już atakujących wypowiedzi, jeżeli chcemy, by forum było dla nas pomocne.

 

 

Pewnie wypowiedzi nie są atakujące, ale wynikłe w chwili emocji <_< ...

Osobiście (już chyba gdzieś to na Forum mówiłem), uważam Az.pl za firmę w 100% profesjonalną, i nie robiącą "wody z mózgu" Kientom, nie zmieniającą zasad gry w trakcie jej trwania, z niekorzyścią dla tychże Klientów Firmy Az.pl (Regulamin).

 

Jeszcze tylko, gdyby istniała (napowrót), możliwość transferu wewn.bez papierków typu wniosek do transferu przesłany faksem lub tradycyjną pocztą, to byłby prawdziwy "miód" ;) ...

... a np. gdyby kiedyś zaistniało takie cudo, jak np. hipotetycznie, cesja online, to już w ogóle dla mnie "odjazd" ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Osobiście (...) uważam Az.pl za firmę (...) nie zmieniającą zasad gry w trakcie jej trwania (...)

 

 

Właśnie również z tego powodu wiele osób się "gotowało" w ostatnim czasie, więc nie wiem jak można akurat teraz takie coś napisać. Oczywiście AZ.pl to w kwestii dobra klienta jest złotem w porównaniu do takich rejestratorów jak Domeny.pl, ale jednak ten błąd warto zaznaczyć.

 

Cesje i transfery to podstawowe sprawy na które bardziej doświadczone osoby zwracają uwagę i oczywiście masz rację, że powinno się to zmienić.

 

Za najważniejsze wady AZ.pl uważam:

 

- Brak dbałości o starych klientów (brak aktualnych cen w panelu, trzeba kombinować)

- Brak authinfo w panelu (nie w promocji)

- Konieczna zabawa z cesjami (papierkowa - uciążliwa)

- Obsługa chatu (równie dobrze można by wstawić stronę z kontaktem do odpowiednich działów)

- Czasami ten kontakt nie jest taki jaki trzeba i zdarzają się wpadki typu ostatnie domeny po 3zł.

 

Gdyby nie te istotne wady to na pewno bym kupował wszystkie domeny w AZ.pl

 

--------------------------------------------------------

 

Aktualnie według mnie wzorem do naśladowania jest Dropped i Active24, który ma odpowiednie ceny, authinfo w panelu, cesja w minutę (akurat z tym nie wiem jak w Active24). Jedynie w Dropped też zdarzą się dni bez kontaktu, lecz rzadko kiedy jest on wymagany.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
[...]Aktualnie według mnie wzorem do naśladowania jest Dropped i Active24, który ma odpowiednie ceny, authinfo w panelu, cesja w minutę (akurat z tym nie wiem jak w Active24).[...]

 

Obecnie cesja w Active24.pl nie jest jeszcze zautomatyzowana, więc może zabrać więcej niż minutę, ale w godzinę lub w najgorszym wypadku tego samego dnia jest wykonywana. Chociaż pełna automatyzacja cesji jest również w przygotowaniu.

 

--

Daniel Dryzek

http://active24.pl - .pl za 9.90 PLN! Bez opłat za AuthInfo, hurtowa rejestracja domen.

http://domenytanio.pl - domeny .pl tylko 9.00 PLN, przedłużenie ważności tylko 79 PLN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Obecnie cesja w Active24.pl nie jest jeszcze zautomatyzowana, więc może zabrać więcej niż minutę, ale w godzinę lub w najgorszym wypadku tego samego dnia jest wykonywana. Chociaż pełna automatyzacja cesji jest również w przygotowaniu.

 

--

Daniel Dryzek

http://active24.pl - .pl za 9.90 PLN! Bez opłat za AuthInfo, hurtowa rejestracja domen.

http://domenytanio.pl - domeny .pl tylko 9.00 PLN, przedłużenie ważności tylko 79 PLN

 

A więc się nie myliłem <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzień dobry, proszę zajrzeć do nowości w Az.pl ;-)

 

link: http://www.az.pl/nowosci-az.pl_page_1.html

 

1. Powrót cesji online. Powrót transferów wewnętrznych online.

 

Z wielką radością informujemy o powrocie ulubionych usług:

 

- cesja domen online

- transfer wewnętrzny online

 

W celu uzyskania dostępu do w/w usług należy podpisać z Az.pl umowę - porozumienie.

Reguluje kwestie bezpieczeństwa Abonenta domeny, nie nakładając żadnych opłat za usługi.

Wystarczy skontaktować się z Az.pl, kierując prośbę o dostarczenie treści porozumienia na adres partner@az.pl .

Jednorazowe wysłanie dokumentu oraz potwierdzenie tożsamości firmy lub osoby fizycznej wystarczy do wznowienia usług online.

 

 

2. Zwiększamy limit. Obniżamy cenę opcji na domeny polskie.

Z dniem 15 lutego 2008 zwiększamy ilość domen polskich w promocyjnych cenach 3,99 o dodatkowe 20 domen.

Termin zakończenia promocji zostaje również wydłużony do dnia 29 lutego 2008.

Cena opcji na domeny polskie zostaje obniżona do 29,90 zł netto.

 

Kwestia "Brak authinfo w panelu (nie w promocji)" jest w trakcie opracowywania (termin wdrożenia przyszły tydzień). Niedługo będzie można zarejestrowac domenę nie korzystając z promocji uzyskując kod authinfo dla takiej domeny automatycznie po rejestracji domeny w Panelu Partnera/Klienta Az.pl.

 

Życzę miłego weekendu

 

Anna Pulkiewicz

wicedyrektor Az.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm coś czuję, że to będzie bardzo pamiętliwy rok dla rynku domen polskich <_<

 

Bardzo się cieszę, że AZ.pl wzięło sobie na poważnie nasze opinie, dyskusje.

Wstrzymam się jednak z wypłatą środków, jeśli wszystko będzie tak dobrze jak to jest opisywane warto będzie zostać.

 

Dziękuję za zmiany i pozdrawiam.

 

EDIT:

Nie mam pamięci do nazwisk. Nie zauważyłem, że możemy powitać kolejnego przedstawiciela AZ.pl na forum.

Witam serdecznie.

 

A w zasadzie ta sama osoba już pod swoim profilem ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×